Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyo kaupan kassalla on saanut mut vihaamaan perheenaiteja, perheenisia, lapsia, vanhuksia, teineja, vauvoja, ihan kaikkia ihmisia.

Vierailija
12.07.2007 |

Jaksan päivät töissä vain ajattelemalla, että kaikki kassalla tulevat asiakkaat on kehitysvammaisia. Muuten en todellakaan useimpien käytöstä voi tajuta.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen sitä mieltä, että kyllä kaupan tai kioskin kassassa olevan pitää osata edes laskea. Minua huvitti kun maksoin ostoksia jotka maksoivat jotain 22,80 ja annoin myyjälle viidenkympin setelin ja kolikoina 2,80 niin hän ei ilman laskukonetta tiennyt mitä antaa takaisin:)

Kyllä sen pian oppii tai siis kertautuu päässälaskutaito. Olin pari vuotta kassalla ja nyt aina yritän pitää suuni kiinni, paljonko kassan pitäisi antaa takaisin, jos on vastaava ' laskutoimitus' . Se neuvominen se vasta ärsyttävää onkin.

Vierailija
42/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden kesän kahvilassa töissä ja reilusti yli puolet asiakkaista oli todella inhottavia. Keski-ikäiset aka pahimpia ja niin helvetin ylimielisiä, mutta mahtui joukkoon paljon muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista laajalti siis kassan takana... Ja nyt mittani on niin täysi, että kunhan hoitovapaat on vietetty, opiskelen uuden ammatin!

Ihan paska hommaa kuunnella tympeitä asiakkaita, kuunnella heidän oikkujaan ja kiukkujaan. He luulevat " asikas on aina oikeassa" termin korottavan heidät paremmaksi ja he käyttäytyvät aivan todella törkeästi... Missään muualla maailmassa ei varmaan ole yhtä karmeita asiakkaita kuin suomessa...

Vierailija
44/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua korpee se että on niitä aikuisia jotka eivät tervehdi eivätkä vastaa kysymyksiin kaupan kassalla.

Kuin myös se että jos ojennan kättäni johon voisi laittaa ne 15 miljoonaa kolikkoa niin asiakas varmasti viskaa ne rahat hihnalle!

JOs myyjä puolestaan laittaa rahat tai kortit hihmnalle tai heittää ne niin johan nousee haloo!

Myyjäkin on ihminen ei paskakasa jotka vittuillakseen on liian nopea tai hidas tai liian lihava tai liian laiha tai nuori tai liian vanha.

Pidän työstäni , mutta toivoisin TAVALLISILLE aikuisille enemmän kohteliaita käytöstapoja.

Olen kuulemma vielä erittäin ystävällinen ja asiakkaita kunniottava. näin olen asiaks palutteesta saanut lukea. En siis itse arvostele asikkita tai käyttäydy sopimattomasti.

Tervehdin kiitän ja osaan teititellä.

Vierailija
45/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi haukkui kollegalle minut täysin ilman syytä..

Vierailija
46/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kirjastossa töissä. Ei koskaan enää.

Vierailija
47/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan pakata tavarani rauhassa maksamisen jälkeen. Toki asia on eri silloin, kun mieheni on mukana kaupassa.

Onpa itsekeskeinen ajattelutapa. Mene moukka opettelemaan tapoja vaikka Saksaan. Siellä kamat oppii pakkaamaan pikavauhtia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi