Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyo kaupan kassalla on saanut mut vihaamaan perheenaiteja, perheenisia, lapsia, vanhuksia, teineja, vauvoja, ihan kaikkia ihmisia.

Vierailija
12.07.2007 |

Jaksan päivät töissä vain ajattelemalla, että kaikki kassalla tulevat asiakkaat on kehitysvammaisia. Muuten en todellakaan useimpien käytöstä voi tajuta.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purnaako ne vauvatkin kassalle palvelun hitaudesta?

Vierailija
22/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan ihania ihmisiä!! Aina tervehditään ja hymyillään tai ainakin ollaan iloisia ja sosiaalisia. Kauppias on aivan ihana! Aina jaksaa moikata ja monesti kysyy kuulumisia. Ja vielä on alta 25v! Yleensä S-marketeissa oon aina törmännyt tosi ystävällisiin myyjiin mutta poikkeus on yhellä paikkakunnalla myös etelä-pohjanmaalla. Hyvä kun edes hei sanotaan, usein ei sanota. Mutistaan vaan summa ja sitten mökötetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti teillekin on selvää, että asiakaspalvelussa tapaa kaikenlaisia ihmisiä. Miksi pitää täällä vänkyttää, että kyllä sulla kuule kassatäti on asenne pielessä, älä nyt ota niin itseesi, jos huoraksi kutsutaan, sitä se on kun on kassalla töissä. No ei ihan varmasti ole!

Kaupan kassan tehtävä on rahastaa maksava asiakas eikä kuunnella kenenkään tunnevammaisen vittuiluja. Siitä työstä maksetaan niin pieni palkka, ettei sillä enää kenenkää idiootin räävitöntä kielenkäyttöä tarvitse kuunnella.

Seuraavalla kertaa kun joku sinua kassalla nimittelee huoraksi, keskeytä työsi ja hae pomo paikalle. Kai teilläkin jonkinlainen ammattiturva on? Ehkä se huorittelija pitää suunsa pienemmällä seuraavalla kertaa, kun asiointi maitokaupassa kestää puoli tuntia?

Ja ei, en työskentele kassalla. Käytöstavat kunniaan, perkele!

Vierailija
24/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko siellä on naama mörtsinä olla ja ei osata kiitos-ole hyvä sanoja alkuunkaan

Vierailija
25/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on väärässä vaikka miten yrittää! Föönaa väärin,jos kysyy saako laittaa lakkaa niin saa vastaukseksi vittuilua.. Joku tulee Shakiran kuvan kanssa ja haluaa ison kiharapehkon olkapäihin ulottuvista ohuenohuista hiuksista. Ja kun selittää kiltisti että on laitettava pidennykset jotta saa samanlaiset hiukset niin huoritellaan ja paiskotaan ovia :(

-Entinen kampaaja-

Vierailija
26/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus joku juoppo tulee jotakin sönkkäämään, niin senkö takia pitää alkaa vihaamaan valtaosaa asiakkaita ja vielä vauvojakin, joista ei nyt luulisi olevan kassaneidille mitään haittaa.

Kyllä tällä aplla on asenne pielessä. Ja kyllä sen oikeasti asiakas aistii, että kassa vihaa työtään. On tosi tyly tai tympeä tai tuijottelee halveksivasti. Kyllä asiakkaalla on oikeus siihen, että saa asiallista palvelua.

Taidankin alkaa tekemään valituksia tympeistä kassoista.

Vierailija
27/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellähän noita tylyjä tyyppejä riittää

Vierailija
28/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kyllä koskaan olla huudeltu mitään asiatonta, päinvastoin suurin osa asiakkaista on todella mukavia ja ystävällisiä.

Mutta yksi asia minua todella ihmetyttää tässä kaupassa asioinnissa, kun myyjä hinnoittelee tavaroita kuitille, asiakas olla nököttää siinä kassan takana, eikä mene pakkaamaan. Siinä saa todella venyttää pinnoja ja odotella ja odotella, kunnes sitten vihdoin ne tavarat on saatu takas kärryyn.

Eli siinä on vallan mainiota aikaa pakata tavaroita hihnan toisessa päässä silläaikaa, kun tavaroita/ruokia vedellään.

t. suuren marketin kassa

Vierailija
29/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pakata tavarani rauhassa maksamisen jälkeen. Toki asia on eri silloin, kun mieheni on mukana kaupassa.

Vierailija
30/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että katselen paljonko ostokset tulevat maksamaan ja samalla tarkkailen tuotteiden hintoja. Jos hihnalla on ruuhkaa, niin toki pakkaan tavaroita samalla, mutta en liukuhihnan päässä vaan kassan vieressä ( ja myyjähän yleensä laittaa tavarat siihen jos hihnan päädyissä olevat eivät ole saaneet ostoksiaan vielä pakattua...)

Syy miksi kyttään mitä summia tavaroista veloitetaan, on se että täällä päin erään suuren marketin hinnat voivat kauppakuitissa olla kalliimmat mitä hyllyn reunassa/tarjous kyltissä lukee... :( Tapa on pinttynyt ja teen samaa muissakin kaupoissa, enää en ko. marketissa nimittäin tuosta syystä (+että huomasin tämän toisen ketjun kaupan olevan edullisempi...) asioi.

Vierailija
31/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että esim Stockalla ovat asiakkaat tosi ystävällisiä myyjiä kohtaan ja samoin toistepäin. Mutta Siwassa ja Alepassa käy sellaisia moukkia ja samoin ovat kyllä myyjätkin (ei kaikki).

Vierailija
32/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:

Olen huomannut että esim Stockalla ovat asiakkaat tosi ystävällisiä myyjiä kohtaan ja samoin toistepäin. Mutta Siwassa ja Alepassa käy sellaisia moukkia ja samoin ovat kyllä myyjätkin (ei kaikki).

Kokemusta CM:stä ja Stockalta ja kyllä ekassa oli sellaista junttia että hohhoijaa ja jälkimmäisessä ystävällisiä ihmisiä. Ja kun siihen myyjäänkin vaikuttaa se, millaisia ne asiakkaat on (ja toisinpäin?), niin sama myyjä voi olla moukka alepassa ja kiva Stockalla...

Ja tuosta hymyilemisestä: joskus kun hymyilee asiakkaalle, niin sekin on väärin, asiakas alkaa hermoilla tyyliin, että mitäs sä siinä virnuilet?! Kokemusta on tästäkin =)

Suuri osa on normaaleja tapauksia, mutta kyllä niitä - paska päivä, v****ilen sitten sulle - asiakkaita aina pari mahtuu päivään.

Ex-kassatäti.

Vierailija
33/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput oli joko erityisen mukavia tai kamalia. Siis olin kesän kassalla töissä. Jos aivan kaikissa muissa ihmisissä tuntuu olevan jotain vikaa, kannattaa kyllä katsoa peiliin...

Vierailija
34/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kaupan kassa ei koskaan ole hyvä työssään, vaikka tekisi mitä tahansa. Hän on aina liian hidas, liian nopea, liian iloinen, liian tuppisuu, mutta joka tapauksessa kassan täti on aina tyhmä ja alempiarvoinen kuin muut.

Mulle on tosiaan valitettu siitä, että olen liian nopea. Samoin siitä, kun " hymyilen aina kuin hangon keksi, eiks mulle tuu posket kipeeksi tuollaisesta virnistelystä" .

Yks esimerkki vielä: Mies osti mäyräkoiran kaljaa. Kone otti vahingossa hinnan yhdestä pullosta ja jouduin hieman korjailemaan. Mies kailotti kännykkään, ettei ehdi ihan heti jonnekin, koska " tolla kassahuoralla menee nyt aikaa, kun se sählää tossa omiaan. Katotaan nyt, koska mä pääsen tästä lähtemään."

ap

Vierailija
35/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama vaikka saisin potkut, mut asiakas ei ovesta lähtis ihan noin vaan

Vierailija
36/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ole kassalla ollut niin monenlaisessa muussa asiakaspalvelussa, esim. puhelimessa asiakaspalvelussa. Voi helkkari millaista tekstiä sitä saa kuulla usein. Puhelimessa nimettömänä on hyvin helppo kaataa kaikki toisen niskaan. On minuakin nimitelty vaikka miksi ja joskus uhattu tappaakin. Ja todettakoon myös, että maailmassa on onneksi myös paljon ystävällisiä ja mukavia ihmisiä, joiden avulla sitten se työ on jotenkin siedettävää noin kokonaisuudessaan. Tuon työkokemuksen jälkeen olen miettinyt tarkemmin omaa ääänensävyäni ja käytöstäni asioidessani puhelimessa ja muualla.

Vierailija
37/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin sanon aina korttia antaessa että " pankkikortille, kiitos" tai " visalle, kiitos" . Silti usein kassa kysyy " pankki vai luotto" ;o) mutta en anna sen häiritä. Kun lähden kassalta sanon kiitti moi tai kiitos hei.

Vierailija
38/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä hyvä työssäni ja pärjäsin ihmisten kanssa. Olen sosiaalinen, iloinen ja liiankin kiltti.

Mutta pari vuotta sai minunkin mittani täyttymään. Voin todeta saman, ihmiset ovat äärettömän typeriä.

Muutama ihana mummeli kyllä pelasti monta päivää.

Vierailija
39/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että kyllä kaupan tai kioskin kassassa olevan pitää osata edes laskea. Minua huvitti kun maksoin ostoksia jotka maksoivat jotain 22,80 ja annoin myyjälle viidenkympin setelin ja kolikoina 2,80 niin hän ei ilman laskukonetta tiennyt mitä antaa takaisin:)

Vierailija
40/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua korpee se että on niitä aikuisia jotka eivät tervehdi eivätkä vastaa kysymyksiin kaupan kassalla.

Kuin myös se että jos ojennan kättäni johon voisi laittaa ne 15 miljoonaa kolikkoa niin asiakas varmasti viskaa ne rahat hihnalle!

JOs myyjä puolestaan laittaa rahat tai kortit hihmnalle tai heittää ne niin johan nousee haloo!

Myyjäkin on ihminen ei paskakasa jotka vittuillakseen on liian nopea tai hidas tai liian lihava tai liian laiha tai nuori tai liian vanha.

Pidän työstäni , mutta toivoisin TAVALLISILLE aikuisille enemmän kohteliaita käytöstapoja.

Olen kuulemma vielä erittäin ystävällinen ja asiakkaita kunniottava. näin olen asiaks palutteesta saanut lukea. En siis itse arvostele asikkita tai käyttäydy sopimattomasti.

Tervehdin kiitän ja osaan teititellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme