Tampereelta kampaamoja? Aina tulen pettyneenä pois kampaajalta ja olen kokeillut vaikka mitä.
Kommentit (6)
Siellä on kaks eri tätiä, toinen oli ihan yrmy ja ei puhunut mitään koko aikana eikä juuri kysellyt mitään. Toinen, kai se omistaja, on ihan mukava ja joka kerta olen ollut tyytyväinen lopputulokseen.
Millaiset hiukset kakkosen ystävällä on?
ei ap
Siellä on varmasti kaikki asiansa osaavia kampaajia.
nim. myös paljon kiertänyt, ps:ssä käynyt jo vuosia
ääni täältä myöskin PS-hiusstudiolle, sijaitsee Sokoksen takana, moniväri ja hiustenleikkaus maksaa n.75¿ eli edes kalleimmasta päästä
jossa olen käynyt kerran ja olin todella tyytyväinen. Kaiken lisäksi kauniisti sisustettu, tamperelaiset varmaan tietävät paikan?
Placen Tonilla kävin ennen (kun vielä asuin TRElla), mutta rupesi niin kiireiseksi ettei mun mielestä enää ehtinyt keskittymään kulloiseen asiakkaaseen ja vaihdoin.
käy Tampereella Petri Sipilällä, en tiedä tarkasti onko liikkeen(niitä on käsittääkseni ainakin 2 liikettä) nimi sitten Salon Petri Sipilä tai PS salonki tms. Mutta siis käy tällä itse Petrillä, ja jälki on aina loistavaa. On kuulemma voittanut jotain sm-kampaamokisoja joskus, ja älyttömän mukava mies.