minun karmee tarina
Kirjoitan tämä vähän niinkuin varoitukseksi muille jotka harkitsevat aivoitumista ulkomaalaisen kanssa.
Heti alleviivaan että kaikille ei välttämättä käy näin huonosti kun minulle kävi. Tiedän että osa näistä liitoista on onnellisia ja osa on omaa syytänikin. Tässä tarinani lyhyesti siis.
Tapasimme eräissä bileissä pk-seudulla. hän oli alusta asti hurmaava ja komeahko mies. Muutkin naiset tuntuivat olevan kiinnostuneita hänestä, hänen maalaisensa ovat jotenkin eksoottisia täällä. Mutta hänpä huomioi ainoastaan minut , mikä tietysti imarteli ja kolahti otolliseen maaperään.
Aloimme tapailla ja hän jäi Suomeen vielä viisuminkin umpeutumisen myötä ja elimme mielestäni onnellista elämää. Mutta hänen katkerat kertomuksensa rankasta lapsuuden kokemuksista ja vihamielinen suhtautuminen joihinkin ihmisryhmiin mietitytti minua välillä, mutta ohitin epäilykseni ja kuvittelin että se on luonnollista hänen tapauksessaan.
Hän lähti takasin kotimaahansa ja jatkoimme seurustelua netin ja puhelimen kautta. Ehkä näin jälkeenpäin ajateluna, minähän se soittelin etupäässä. Mutta jokakerta hän vakuutteli vuolaasi rakkauttaan ja siitä rohkaisuneena päätin seurata häntä hänen kotimaahansa. Sillä mikä maa on kyseessä ei ole niin väliä. Joka maassa näitä tyyppejä on.
Maa oli kaunis ja kiehtova ( vaikkakin jatkuvien konfliktien repimä) joten päätin jäädä sinne ja me avioiduimme pikapikaa. Liitto oli aluksi ihan ok mutta jo puolen vuoden päästä tiesin tehneeni virheen.
Hän alkoi käyttäytyä väkivaltaisesti, minulla oli usein mustelmia. hänen sukulaisensa tuntuivat tietävän tilanteen, mutta kukaan ei näyttänyt välittävän. Vaan minusta tuntui heidän katseistaan että syypäänä kaikkeen pidettiin minua. Jos yritin selittää ongelmaa hänen siskolleen, vastassa oli hiljaisuuden muuri ja paheksuva katse.
Hän käytti myös henkistä väkivaltaa, mm. sanoi että paloittelee minut saksilla ja hautaa hautausmaalle ja kukaan ei osaa kaivata minua.
Tappaminen on kuulema hänelle helppoa, on kokemustakin. Viimmeinen pisara oli se kun hän kertoi että oli samaan aikaan suhteessa ystäväni ja yhden toisen naisen kanssa olleessaan Suomessa.
Soitin ystävälleni ja kysyin asiaa, hän tunnusti asian.
Sitten loppujen lopuksi pääsin pakenemaan sielä naapurin ystävällisen naisen ja hänen miehensä avustamana. Nyt olen ollut täällä 2 viikkoa mutta miehestä ei ole kuulunut mitään.
Yksi tuttu oli mennyt naimisiin juutalaisen miehen kanssa joten ajattelin vaan kysyä...