Miksi teinipoika rääkkää eläimiä =(
Tappoi meidän tytön gerbiilin poikaset hukuttamalla ne julmasti liimapurkkiin, oli kuulemma työntänyt sammakon läpi kepin ja pistänyt sitten maahan kitumaan. Kamalaa =(
Poika 17v.
Kommentit (72)
On kohtelias ja mukava ja huomioonottava mutta sitten nuo jotkut jutut...
Siskonsa on tosi kiltti tyttö (vuoden nuorempi kuin veljensä) eikä ole oireillut vastaavasti vaikka samanlainen tausta hänelläkin.
Mielestäni arkemme on kuitenkin noista ongelmista huomatta ollut suht tasaista. Koti on siisti ja viihtyisä, on kavereita, on sitä perheen yhdessäoloakin, on harrastuksia, pärjää koulussa suht ok.
ap
Miksi hymistelet poikasi tekosia? Pahimpia ovat äidit, jotka kieltäytyvät näkemästä lastensa ongelmia. Kuinka monen vaimonhakkaajan oma äiti tukee poikaansa tilanteessa kuin tilanteessa? Mä tiedän monta, eikä siinä tehdä kenellekkään palvelusta.
" Olen siis kuitenkin kasvattanut ja käytöstavat ym on hyvin hallinnassa"
älä anna hänen pilata elämäänsä ja kenties jonkun muunkin elämää..
Eläinrääkkäys on sitäpaitti rikos, että johan hän on rikoksia tehnytkin.
Siitä se alkaa..
Tänne on niin helppo kirjoittaa kun sen voi tehdä nimettömänä.
ap
Ja psykopaatit saavat usein ihailua ja hyvän aseman kaverijoukoissa. Vain lähimmät pääsevät näkemään sisimpään asti.
Siis kamalaa toki =( En muuta väitä mutta yleensä meidän arki on kuitenkin ihan sujuvaa.
Eikö tälläisiä nuoria ole muita kuin minun poika =(
Ahistaa.
Ja kertokaa nyt niitä kasvatusvinkkejä tai miten pitäisi muuten nyt toimia!
ap
taidat olla aika uusavuton äiti ap.
Usein ikävä kyllä edeltää vakavia väkivaltarikoksia, kuten moni tässä ketjussa on jo todennut.
Kaikki oli veljellä ihan ok, mitä välillä käyttäytyikin kuin sekopää.
Olen oikeastaan aika hemmetin vihainen, ettei vanhemmat toimineet kun veli oli vielä alaikäinen.
Soita nyt vaikka perheneuvolaan!
ps. mites se sun kitti tyttö jaksaa, meidän perheessä kiltti tyttö jaksoi aika huonosti, vaikka kukaan ei sitä huomannutkaan...
t. se narsistin sisko
ja hommaa aika lääkärille. Ei saa antaa periksi.
PAHINTA mitä voit hänelle tehdä. POika on lähes aikuinen, hän vastaa teoistaan, et sinä. Mitä enemmän hyssyttelet ja märiset siellä, sen pahemmaksi poikasi toiminta menee.
Sanot, että nuo teot on olleet aivan sietämättömiä julmuudessaan, ja seuraavaksi niistä ilmoitat poliisille. Jos huvittaa jatkaa moista, niin ei sinun kattosi alla.
Toisekseen, yritä saada se poikasi juttelemaan jonnekin. Se nyt on selvä, että tuon ikäinen jo periaatteessa määrää elämästään, joten eipä sulla enää ole juuri mitään tehtävissä. Mä oisin vienyt jonnekin tutkittavaksi jo silloin, kun sai nautintoa vammaisen kiusaamisesta.
Sun lapsesi on sairas, ja todellä mälsää että olet sulkenut siltä silmäsi ja huutelet vasta nyt, kun sulla ei ole enää otetta häneen.
JOs et saa poikaasei kontaktia niin, että hän hakeutuisi johonkin juttelemaan tms. niin keskity ihmeessä siihen tyttäreesi, joka on täysin syytön tuossa tilanteessa.
ensimerkkejä tuo. Juoksisin karkuun ja lujaa.
Hei
En käyttäisi 17 vuotiaasta enää sanaa teini. Kohta aikuinen mies jo ja pitäisi myös käytöksen olla sen mukaista.
Olisin jotenkin ymmärtänyt jos olisit kirjoittanut, että poika on muutaman vuoden ikäinen ja silloin olisi ollut hyvä keskustella tästä neuvolassa ja saada apua kasvaukseen sillä ainakin omille lapsilleni olen jo ihan pienestä asti opettnut, että eläimet ovat eläviä ja tuntevia, eikä niitä todellakaan satuteta vaan ollaan yhdessä opeteltu käytöstapoja eläimiä kohtaan.
Nyt ei taida enää kasvatus auttaa vaan sinun tilanteessani soittaisin terveyskeskukseen ja pyytäisin sieltä lähetettä pojalle psykiatrille.
Joten uskon, että tuo poika on jo menetetty tapaus. TUollaisiin asioihin pitäisi puuttua aivan saman tien, eikä ihmetellä ja mietiskellä että onkohan nyt ihan normaalia vai ei...
Vierailija:
HeiEn käyttäisi 17 vuotiaasta enää sanaa teini. Kohta aikuinen mies jo ja pitäisi myös käytöksen olla sen mukaista.
Olisin jotenkin ymmärtänyt jos olisit kirjoittanut, että poika on muutaman vuoden ikäinen ja silloin olisi ollut hyvä keskustella tästä neuvolassa ja saada apua kasvaukseen sillä ainakin omille lapsilleni olen jo ihan pienestä asti opettnut, että eläimet ovat eläviä ja tuntevia, eikä niitä todellakaan satuteta vaan ollaan yhdessä opeteltu käytöstapoja eläimiä kohtaan.
Nyt ei taida enää kasvatus auttaa vaan sinun tilanteessani soittaisin terveyskeskukseen ja pyytäisin sieltä lähetettä pojalle psykiatrille.
Kamalaa ajattelua äideiltä täällä. Mitä te ehdotatte ap:lle ohjeeksi? Unohda lapsesi? Mä suosittelen ammattiauttajaa. Ota ensin yhteyttä terveyskeskukseen, siellä varmaan osaavat auttaa, jos saat ilmaistua huolesi ymmärrettävästi.
Ja justhan lehdessä oli, että se kaverinsa Virossa pilkkonut suomalainen kiusasi myös lapsena eläimiä.
Syytän ihan hirveästi itseäni. Voiko olla että tämä johtuu siitä että olen ollut niin paljon yskin lasten kanssa ja niin kiireinen ja väsynyt? Ja ne hoitopaikan vaihdokset (hyviä kuitenkin jokainen hoitopaikka!) alussa. Tässä samassa paikassa olemme kuitenkin asuneet jo 15 vuotta! Joten kaveripiiri jne on vakiintunut! Poika ei ole juuri tekemissä isänsä kanssa.
Poika myös kerran heitti minua pitsalla naamaan...
Olen jotenkin ajatellut että nää kuuluu ikään vaikka kyllä ymmärrän että pojalla on todella voimakkaana näitä..
ap