Naiset, mikä on yleensä miehissä suurin puute miksi ette kelpuuta parisuhteeseen?
Toistuuko jotkut tietyt seikat tai ominaisuudet usein?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Terve pää.
No sinulla on helppo löytää kumppani, tervettä päätä on harvalla miehellä.
Olen estynyt ja torppaan lähestymisyritykset automaattisesti miettimättä asiaa
Älyn puute, sivistymättömyys, huono hygienia ja alkoholismi.
Jos eivät kannata woke-ideologiaa ja Suomen néégeröimistä niin roskiin menee.
Seksiriippuvuus, peliriippuvuus. Elosteleva elämäntapa. Irvokas nautiskelija. Vastuunkantamattomuus. Itsekkyys. Pleikan jatkuva pelaaminen. Stand Up- komiikkariippuvuus. Rasvaisuus. Ruma naama ja vartalo.
Hidas syttymään ts innostumaan ylipäänsä mihinkään on varmasti suurin syy, kun itse on nopea käänteissään. Eri tahtisuus siis. Se on molemmille epämukavaa.
Kyvyttömyys muodostaa lauseita mua miellyttävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Penis. Ne ovat niin rumia.
Mulla on ihan nätti...tytöt on kehunut...tunnen lievää ylpeyttä asiasta...olenko siis tyhmä? (Äo 138)
Rasismi ja persuilu.
Ja sellainen omistamisen vimma, ihan kuin mies olisi autoa hankkimassa eikä naista. Ja haluaisi laittaa sen auton piiloon maailmalta. Tarkoitan tällä sitä, että tinderissä näki miehiä jotka pyysi ettei nainen harrasta liikaa asioita. Miksi? Eikö miehet harrasta?
t: liikuntaa 6 iltana viikossa
En halua parisuhteeseen kenenkään sellaisen kanssa, joka minun pitäisi kelpuuttaa, enkä sellaisen kanssa, joka kelpuuttaa minut. Kyllä siihen tarvitaan täysin eri tyyppinen ja paljon vahvempi molemminpuolinen tunnelataus.
Ei valkoihoisista pippelipojista mitään iloa ole. Sellainen saattaa olla vieläpä persukin... Ei ...vetissä. Ennen vaikka itsenirhaus .
Tupakointi ja humalahakuinen juominen lopettaa alkavan kiinnostuksen välittömästi.
Ilkeys ja aggressio.
Kohdistuupa keneen tahansa.
Suurin osa miehistä on sellaisia että ne odottaa että naiset tekevät kaikki päätökset.
Yleinen välinpitämättömyys ja laiskuus. Hermostuminen siitä kun pitää vakavasti puhua käytännön asioista.
Poikien kanssa pelaaminen ja hengailu. Se on niin turn offia. Työnarkomaaniuus.
Yleinen epäsiisti olemus, hengailu työvaatteissa tai jossain askaverkkareissa. Se ettei pestä hampaat.
Sivistys ja elämä ei kiinnosta.
Yleinen laiskuus, väsymys. Sellaista ettei haluta tehdä koskaan mitään kivaa.
En tarvitse miestä taloudellisista syistä, holhoojakseni tai tekemään kotiin "miesten töitä". En missään nimessä halua leikkiä äitiä kypsymättömälle aikuiselle. Haluan kumppanin, jolla on elämänhallinta kunnossa ja jonka seurassa on miellyttävä olla.
Olen havainnut, että yksi tärkeimmistä mittareista on, että lukeeko mies kirjoja. Meidän ei ole pakko olla kiinnostuneista samoista kirjoista, mutta jos miehellä ei ole kykyä tai kiinnostusta lukea säännöllisesti, niin meidän elämäntapamme ovat liian monella elämän eri osa-alueella sen verran kaukana toisistaan, että emme todennäköisesti ole yhteensopivia.
Terve pää.