Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea vatsakipu toista päivää. 6+4 EI VUOTOA

11.07.2007 |

Minulla ei ole vuotoa, oireet tallessa. Kävin ultrassa torstaina ja sykr näkyi. Kävin mökillä ja ajoin kahtena päivänä yht. 600km ja sen jälkeen menkka jomotusta koko ajan. aivan sama istunko makoilenko vai tehen mitä koko ajan jomottaa. Takana kaksi km ja nyt jännittää. Onko muilla ollut samanlaista? Ai niin umppari leikattu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mitenkään kivuliasta, jomottaa vain. Mutta koko iltapäivän olen ravannut vessassa pyyhkimässä josko jotain olisi lurahtanut, kun on koko ajan sellainen tunne että nyt taisi valua jotain... Mutta ei. Minkälaiset oireet sinulla oli noista keskenmenoista?

malla rv6

Vierailija
2/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen alkoi rv9 että yöllä oli tullut vähän verta ja sitä alkoi tippua ja töissä tuli yhtäkkiä " pissat" housuun määrä. Toinen oli sitten rv 14 kun lääkärin neuvolassa ei kuulunut sydänääniä vaikka kaksi viikoa aiemmin oli ultrassa kaikki kunnossa. Mitään kipuja ei siis ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon vaan ajatellu että se on sitä normaalia kohdun kasvukipua tms. Koska vuotoja tai kovia kipuja ei ole, yritän olla huolestumatta ja huolestun vasta sitten kun siihen on oikea syy.

Toivotaan että mistään pahemmasta ei meistä kenelläkään olisi kyse!

mami rv 8+0

Vierailija
4/4 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekassa raskaudessa noita vatsakipuja. Ne kestivät muutaman viikon. Sattui tooodella kamalasti, ei kiva.

Joten ei välttämättä ole vakavasta asiasta kyse!