Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kävin ekan kerran ulkomailla parikymppisenä!

Vierailija
11.07.2007 |

Eipä ole tullut mieleenkään että olisin jotenkin ressukka tai että minua pitäisi sääliä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten olin lähempänä 20 kun ekan kerran lähdin ulkomaille. Sama myös siskollani. Sen jälkeen olemme molemmat reissanneet ja asuneetkin ulkomailla sen verran, että jotkut pitävät meitä erityisen kansainvälisinä ja jotenkin " hienoina" :D

Vierailija
2/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ulkomaanreissuni taisi olla Siljalla risteily Tukholmaan kaveriporukan kanssa 17- vuotiaana v. 1982. Silloin ei ollut noita tarkkoja ikärajoja, eikä hyttejä muistakseni tarvittu Siljallakaan, kansipaikoilla taisimme matkustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuokaan näytä haitanneen. Eläkkeelle jäätyään vaarin kanssa rupesivat koluamaan kaikenmaailman Kaakkois-Aasian syrjäseutuja aj ties mitä paikkoja. Nyt se on jäänyt leskeksi ja on kohta jo 80-vuotias, mutta reissaa minkä kerkiää " kylän tyttöjen" kanssa.

Vierailija
4/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla suurinpiirtein kaikki muut olivat reissanneet huomattavasti enemmän ulkomailla ja kertoivat matkoistaan ja mulla oli vaan yksi Ruotsin risteily... :-) Kyllähän se silloin harmitti, mutta ei sitä kukaan muu mitenkään noteerannut. Sen jälkeen olen asunut 4v ulkomailla ja käynyt noin 20 maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi