Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvea ahdistus tyohon hausta. Elokuussa aloitan tyon haun toden teolla ja taydennan samalla opintojani. Mut kun silla opintotuella ei ela ja mies koko ajan pelottelee ettei hanen

Vierailija
10.07.2007 |

palkkansa riitä. Hirvee paniikki tulee, enkä oikein saa jatuksia kasaan mitä haluaisin tehdä. Muutamaa paikkaa oon hakenut, mut ei oo onnistunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä on hiljasta.

tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palaan työelämään yli 5v kotona olon jälkeen ja mulla tärppäs heti eka hakemus paikan suhteen ja sain mitä halusin -osa-aikatyön!

Onnea sullekin !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni muutama kuukausi, etten päässyt välttämättä edes haastatteluun. Sitten muutin hieman sanamuotoja ja fontteja, mietin todella tarkkaan miksi HE tarvitsisivat juuri MINUA. Soitin pomolle ja pomon pomolle ja sanoin puhelimessakin, että olen TODELLA kiinnostunut työskentelemään juuri teidän firmassanne. Pääsin haastatteluun kymmenien joukosta ja sain paikan.

Vierailija
4/4 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos haet saman tyylisiä paikkoja. Sain itse hiljattain töitä ja haku-urakan aloittaessani tuntui, ettei missään tärppää mutta yhtäkkiä haastatteluja tuntuikin olevan joka suunnalla.

Älä lannistu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi