Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko snobi? Mun kaverit sanoo usein nauraen, kun sä olet snobi.

10.07.2007 |

Ja minä myöntelen iloisesti. Onko snobin määritelmä se, että en osaa juoda pullon suusta vaan aina lasista? Piknikillä mun laukusta löytyy taatusti sievät lasit ja servetit, vähintään kauniit kertakäyttökuohuviinilasit. Jos näen keltaista vessapaperia jossain, ihan missä vaan kavahdan. En voi mennä markkinoille, raveihin tai muualle lähellekään mitään makkarakojua, koska ne siellä syövät ihmistet kuvottavat minua. Ostan itselleni ja lapsilleni lähes yksinomaan merkkituotteita (no jos HM lasketaan myös merkiksi). Pidän työpöydälläni silmän ilona YSL:n ja Lancomen huulikiiltoja, hajuvesipulloja ja tykkään juoda kaikkia ulkolaisia ihmeellisiä vesiä. Minä olen se ääliö joka tulee sinua vastaan VOSS pullo kädessä. Olenko ihan taukki? Taidan olla. Mieheni mielestä mulle tekis muutaman päivän telttaloma metsässä hyvää, arvannette mitä mieltä itse olen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et niin ainakin olet hänen sielunsisarensa!

Pikkusieluinen, hienostunut typerällä tavalla.

Vierailija
22/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aivan tyypillinen tyhmä ja turhamainen snobi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mutta ap:n kirjoitus osoittaa, että hän ei ole pelkkä estetikko vaan jotenkin ikävästi itseään korostava ihminen.

10

Vierailija
24/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa snobeilla onkin omalaatuinen huumorintaju ;DD

Vierailija
25/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niille pitää tosiaan tehdä jotain. Ilmankos en saanut puistoissa ikinä seuraa :D Haluaisitko sinä kertoa omat omituisuutesi vai tyydytkä

ö vain arvostelemaan erilaisuutta?

Vierailija
26/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niista farkkupinoista. Sitä aulaa jossa omatekemät kortit ovat olen usein miettinyt, ovatko ne kehystettyjä? Kenen kehyksillä? Kaikki samanvärisillä vai kortin sävyisillä? Ehkä samansävy olis parempi. Puuta vai hopeaa?

Vierailija
27/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
28/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö sinä makkarasta? Loukkaannuitko nyt kun käyt makkarakojulla, etkä ole ajatellutkaan että se voi olla toiselle piinaa?

Kun sellainen viimeisillään raskaana olevan näköinen puolikalju mies, havaijilaistyyppinen polyesteripaita kainaloista märkänä, housujen takapuoli roikkuen, hiukset rasvaisin ja hikisinä alkaa mutustaa makkaraa leegoissaan joista joka toinen puuttuu ja sinappi ajautuu suupieliin, jonka hän sitten hihallaan pyyhkäisee, niin johan on kumma kun ei makkara maistu!!! Ja missä näitä tapaa? Käy vaikka Vermossa.

Vierailija
29/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi itseään korostavalla tarkoitin sitä, että ap tämän aloituksen tehdessään haki vain itselleen huomiota. Kuten mainitsin, tiedän tyypin, jolta voisin tämmöistä odottaa. Oli entinen työkaverini. Tämä merkkien viljely on vain itsekorostusta.

t. 10

Vierailija
30/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en ole sun entinen työkaverisi. Meitä idiootteja on paljon muitakin :D

Vierailija
31/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole koskaan ollut töissä?

Vierailija
32/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nimittäin omasta mielestäni prinsessa.

Vierailija
33/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Etkö ole koskaan ollut töissä?

pyörii.

Vierailija
34/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli naapurin Carl Gustaf ei satu olemaan isäsi. Sinä ja ap. olette vain ihmisiä, jotka haluavat huomiota. Itsetuntuongelmia sanon minä.

Nyt minä vien huomioni tuonne sohvannurkkaan. Saatanpa hakea kaapista vähän makkaraa ja juoda vettä suoraan hanasta ;O).

Vierailija:

Mä olen nimittäin omasta mielestäni prinsessa.

Vierailija
35/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina mielummin valkoista tai vaaleanpunaista vessapaperia kuin sitä kamalaa keltaista. Ihan tosi. Merkkivaatteet on kivempia kuin markettivaatteet. Voss vesi on oikeesti tosi hyvää. Tosin mun mies ei kyllä ymmärrä miksi mä haluan sitä juoda. Myydään myös lasipulloissa joten on egologista jos jotain se nyt kiinnostaa. Ja on totta et mielummin juon kuohari lasista kuin pullonsuusta. Ei noi musta ole snobismia ollenkaan vaan aivan normaalia. Eikö snobi ole ikeä ja pidä itseään parempana kuin muita? Tälläinen en tokikaan ole vaan olen hyvinkin empaattinen ja aidosti muista välittävä ihminene. AP minusta et tosiaan ole snobi ainakaa mainitun perusteella.

Vierailija
36/36 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis no, omalla tavallaan snobit ovatkin juuri ego-logisia ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän