Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö te vauvan kakkapyllyn hanskat kädessä?

Vierailija
10.07.2007 |

Mulla ei oo käyny mielessäkään, ja eilen hämmästyin ku luin jotain juttua jossa äiti niin teki.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä pesen



t:atoopikko, jonka iho ei kestä kymmentä kakkavaipan vaihtoa päivässä... :/

Vierailija
2/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä vaiheessa tekemään sitä kun oma ihottuma meni niin pahaksi (vereslihalla kädet)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos kädet on huonossa kunnossa, mutta " hygieniasyistä" en kyllä ymmärrä.

Vierailija
4/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meillä...mutta ymmärrän toki jos jollakin ihottuma tms.

Vierailija
5/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti imetys yhdistettynä atooppiseen ihoon veti käteni niin huonoon kuntoon, että jouduin syömään antibioottikuureja, koska rikkimenneisiin käsiin pääsi pesiytymään sieni, minkä lisäksi tietysti vahvat kortisonivoiteet päälle.



Eihän se nyt kauhean hauskaa ollut aina ohuita hanskoja alkaa käteen kiskomaan, mutta kyllä se aina antibioottikuurit ja rikkinäiset kädet voitti.

Vierailija
6/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin pesee muuten kaikki työtoveritkin. Omien lasten pyllyt peen pääosin paljain käsin, mutta olen käyttänyt myös hanskojakin ihan hygienia syistä. inhoan sitä kakan hajua sormissa kun ei lähde pesemälläkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


inhoan sitä kakan hajua sormissa kun ei lähde pesemälläkään

Niin, miten saatte muuten sen hajun pois käsistä??

Mulle jää aina se inhottava haju käsiin, vaikka pesen saippualla, tuoksu saippualla, tai harjaan käsiäni, aina vaan se haju pysyy....

Vierailija
8/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhä useammin olen alkanut pestä vauvan/taaperon kakkapyllyä käsisuihkulla. Vauva lavuaarin reunalla, taapero pöntöllä pöntönsupistajan päällä. Lähtee kaikki/lähes kaikki kakka, eikä tarvitse työntää sormiaan itse kakkaan. Jos jotain jää, pyyhkäisen loput märällä vanulapulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tullut kysyneeksi, miksi, koska samapa tuo nyt on. Ehkä liittyy jotenkin siihen, että hänellä on itsellään kovasti iho-ongelmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan