Lapsen kaverin äiti suuttui kun vein lapset hoplopiin :(
Kommentit (23)
Munkin mielestä kuulostaa tosi oudolta, että vaivaantuu isovanhempien lahjoista ja tuliaisista tai suuttuu, kun nämä haluavat maksaa ruokaostoksia kyläilessään. Miksi ei antaisi isovanhempien tuntea antamisen iloa, ja olla itse kiitollinen saamastaan? Minä ainakin aion tlulevaisuudessa auttaa omia lapsiani ja näiden perheitä parhaani mukaan, ja antaa kivoja juttuja lahjaksi, vaikka lapsilla sitten olisi itsekin niihin varaa.
tutulta tästä suuttumisesta. Oli tälle puhunut miten on "pöyristynyt" tästä mitä olin tehnyt :(. Ei me mitään hyviä ystäviä olla, mutta silti tuli kyllä huono fiilis tästä, kun yritin olla vieraanvarainen ja ystävällinen tälle lapselle, kun oli ensimmäistä kertaa meillä yökylässä :(. ap
minunkin äitini auttaa minua ja minä häntä tarpeen tullen. Mutta se on täysin eri asia kuin se, että jonkun lapsen luokkakaverin äiti antaisi ymmärtää että "ostin teidän nikopetterille vähän vaatteita kun teillä ei näytä itsellä olevan varaa" tai "vein teidän katrieveliinan teatteriin että sekin raukka joskus saa kulttuurikokemuksia vaikkette te itse pystykään niitä antamaan."
Perheessä tosiaan pidetään toisistamme huolta. Naapurien ja luokkatoverrien vanhempien asia ei ole meidän raha-asioihin tuppautua.