Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3- vuotias valvottaa vieläkin joka yö

Vierailija
09.07.2007 |

juuri täytti 3 viime yön valvonut taas 4-6 ja sen jälkeen hän nousi nukku 45min ja taas oli meno villi.

Aloittaa onneksi kk päästä tarhan, mutta mitä ihmettä tälle yökukkumiselle voisi tehdä? Hänellä on oma sänky, oma huone, väliin silti tunkee ja siihen 140cm sänklyyn emme mahdu koska pyörii aj leveilee jne.

Alan olla jo ihan rikki ja juon liikaa, että edes joksus olisi pirteä!

Iltaisin 2.4 siideriä : (

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei varsinaista perhepetiä ollut, mutta annoimme silloin alle 3-vuotiaan lapsemme jäädä sänkyymme nukkumaan, kun yöllä sinne kömpi. Lapsi ja vanhemmat nukkuivat hyvin, kunnes poika alkoi kipitellä sänkyymme jo heti illalla ennen kuin itse ehdimme edes nukkumaan, vaatien että äidin ja isänkin pitää nukkua.

Luovuimme perhepeti systeemistä ja opetimme pojan omaan sänkyyn nukkumaan tässäkin ketjussa mainittujen metodien avulla. Nyt ikää 3,5v. ja nukkuu 10-12h. heräämättä.

Vierailija
22/23 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 5v, 4v ja 1v lapset. Vain keskimmäinen heräilee yöllä ja tulee viereen. Vaikka kaikki lapset nukahtavat omiin sänkyihinsä itse, kaikilla sama päivärytmi ja kaikkien kanssa toimitaan samalla tavalla. Joten oiskohan luonnekysymys. Poika on lapsistamme rauhallisin ja syrjäänvetäytyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 3v ei muuton jälkeen millään nukkunut omassa sängyssään omassa huoneessa, kunnes keksin ostaa sille uuden (käytetyn sängyn,jossa liukumäki) ihastui siihen niin että halusi heti mennä sinne nukkumaan omaan uuteen sänkyyn omaan huoneeseen.. yö valon toki jätin. ekana ja tokana yönä tais yöllä herää ja oli tulossa viereen mutta muistutimme eettä meneppä uuteen sänkyyn ja menikin heti. Siitä asti on nyt nukkunut yksin siellä. usein laitan iltasadun cd:ltä ja kun se loppuu niin poika alkaa itse sinne nukkumaan.. näin helposti meillä kävi :) tekin voisitte kehittää sänkyyn jotainuutta ilmettä... esim. joku ikeaan katos tms.. kaikkea voi aina koittaa :)