G:mikä on mielestäsi epämiehekkäintä mitä mies voi tehdä ?
minusta leipominen : )))
Kommentit (44)
että ei mies voi leipoa eikä ommella..eikä saisi antaa vaimon edes ajaa autoa!
Minun unelmieni MIES leipoisi, silittäisi sekä ompelisi, tekisi mitä haluaisi ja olisi YLPEÄ siitä, eikä välittäisi vähääkään yleisestä mielipiteestä. Juuri tämä omien polkujen kulkeminen asiassa kuin asiassa, ja ylpeys siitä on mielestäni miehekästä. Pettäminen tai satuttaminen taas on säälittävää.
No, oikeasti aviomieheni ei tee mitään edellämainituista, sekä karsastaa sitä että minä teen mielelläni ns. perinteisiä miestentöitä. Eikä muutenkaan ole mitenkään itsevarma tyyppi. Ihana mies silti.
Henkisellä puolella sitten pettäminen ja lastensa laiminlyöminen on epämiehekkäintä. Ja kotitöistä luistaminen myös.
Siivoava, leipova ja ompelutaitoinen mies on überhot!!!
Ei ihme, että parisuhteissa on hankaluuksia. Jos miestä kohtaa suuri suru, niin ei saa itkeä. Jos mies haluaa miellyttää perhettä leipomalla, ei käy kun on epämiehekästä. Jos mies pitää huolta ulkonäöstään, niin ei käy kun hiki on paljon miehekkäämpää.
Eiköhän nyt olisi paras antaa miehenkin olla ja elää ihan sellaisena kuin hän on ja arvostaa häntä juuri se vuoksi.
Kukkoilu, yleinen luuserimainen saamattomuus ja egonsa pönkittäminen turhilla asioilla...
vastasynnyttänyt vaimonsa kokonaan tai heitteille/ yksinäiseksi pienen lapsen kanssa. Yleensäkin heilua kaikki vapaa-aikansa miesporukoissa, sellasta piilohomosteluahan se on. Äärimmäisen epämiehekästä.
Sen sijaan on todella miehekästä - suorastaan urosmaista - kulkea omia polkujaan välittämättä akkojen puheista ja sellaisista sukupuolistereotypioista kuin vaikka että mies ei leivo.
2. Pettää vaimoaan tämän ollessa synnyttämässä tai omissa varpajaisissaan
3. Käyttää maksullisten naisten palveluita
Musta on epämiehekästä, kun mies kanniskelee mukanaan (kädessään) sateenvarjoa, sellaista kokoontaitettavaa. Tosi mies ei sadetta pelkää, kastuu vaan.
Sen sijaan on todella miehekästä - suorastaan urosmaista - kulkea omia polkujaan välittämättä akkojen puheista ja sellaisista sukupuolistereotypioista kuin vaikka että mies ei leivo.
Hyi stana, tulee mieleen eräs ex joka keikutti niin maan pirusti. Luuli olevansa sexy letkulanne, mutta mulle tuli mieleen hinttari....
Vierailija:
Ja sit tuota kun vedetään housut/shortsit kainaloihin saakka (niin kuin Jyväskyläläiset mm Nykänen)
Tuohon istualtaan pissaamiseen voisin kommentoida, että mun mies tekee niin, koska hänellä on tosi usein " vatsa löysällä" ja haluaa olla valmiiksi istumassa, jos tulee se toinenkin hätä :)
Muuten vauva ja isä ovat kyllä kiva näky.