G:mikä on mielestäsi epämiehekkäintä mitä mies voi tehdä ?
Kommentit (44)
Mies on todella miehekäs ja seksikäs. Mielestäni paaaaljon epämiehekkäämpää on ajella karvansa, istua jalat ristissä, leikkiä korvanlehdellään, kikattaa tyhmille jutuille, käyttää lyhyitä shortseja (epäseksikkyyden huippu).
meikkaaminen, vaatteilla koreilu ja ylenmääräinen bodaaminen tai kuntoilu. Juopottelu, kiroilu ja naisten halveksiminen.
Myös jo edellä mainitut siiderin juominen ja jalka toisen kintun päällä istuminen, sekä sen pyllyn pyörittäminen...
Herrasmiehet kusevat istuallaan.
Tosin tämä olisi mielestäni idioottimaista käytöstä myös naiselta.
Epämiehekästä olisi myös juosta huutaen karkuun, jos jollekulle sattuu joku pieni onnettomuus.
Itkevä mies on mielestäni sensijaan sydäntäsärkevä näky eikä mitenkään epämiehekästä. Paitsi jos märisee joka hetki vaikka koskettavasta dokumentista:)
kusevat istuallaan. Ennen luulin, että kaikkihan äijät ne seisoaltaan kusee...
" Herrasmiehet kusevat istuallaan."
[/quote]
ihannemiestäni, ei kyllä hakkaa muita yms. ,mutta käyttää meikkivoidetta, leipoo, kuskaa sateenvarjoa mukanaan, omistaa napa- ja nännilävistyksen, huokailee ihastuksesta, juo sidukkaa, keimailee peilin edessä jne. Täydellinen mies.
olettaa, että tämä maksaa itse omat kahvinsa. (Olen kokenut henk koht.)
Huh onpa pinnallista jengiä...
Mielestäni väkivalta ja erityisesti perheväkivalta ovat todella epämiehekästä käyttäymistä.
Mutta jos unohdetaan ne, niin tulee mieleen yksi mies, joka yritti tehdä muhun vaikutusta esittelemällä itse ompelemiaan paitoja ja housuja...
Kuvittelin tämän lähes parimetrisen äijän pärräämään singerillä, leikkaamaan kaavoja ja kiinnittelemään nuppineuloja... Joo, se oli sen romanssin alku ja loppu :)
Ainakin täällä Pohjanmaalla moinen harrastus miehellä on aika harvinainen...
tollaset kynsien viilailut ja pepun pyörittelyt on ihan pikkujuttuja (vaikkei kovin miehekkäitä).
Se himputin elin teki taas kerran oharit!!!
Sen piti raahata noi romunsa mihin mä en saa koskea, varastoon tai ihan minne lystää kunhan pois täältä sisältä nurkista pyörimästä. olin laittanu ne oikeen nättiin pinoon, kun oon jo kauan huomautellut et kun on muutenkin pieni kämppä niin ei tarvi joka saatanan mutteri ja villapaita ja ruuvimeisseli olla täällä sisällä. no eikö se lähteny jonku kaverin levinnyttä mopoo hakemaan, oli täl kertaa tärkeempi. mä sanoin jo joskus viime viikolla et jos mä noihin tavaroihin kosken niin kannan ne sit roskikseen, etä hae ne sitten sieltä kun ehdit. en nyt enempää siis kirjoita, kun lähden kantamaan noita laatikoita roskikseen. sinne menee työkassit kevlar liiveineen ja rautoineen ja muineen, mut mulle riitti nyt!
Mut jos ei lasketa mun miestä (?) niin pikkurillin heiluttelu, " siis ai kauhee" sievistelyt ja muut akkamaisuudet on aika kaameeta kateltavaa mieheltä. ja se karvojen ajelu.. yyyyyyh!
Muhun toi voisi tehdä vaikutuksen. Pidän yllättävyydestä ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että oikeat äijät tekevät just mitä haluavat, eivät mitä muut odottavat heidän tekevän. Ja esikuvana pohjanmaalainen isäni:)
Ja eivätkös räätälit ole yleensä miehiä? Sikäli kun heitä vielä on.
Vierailija:
Mutta jos unohdetaan ne, niin tulee mieleen yksi mies, joka yritti tehdä muhun vaikutusta esittelemällä itse ompelemiaan paitoja ja housuja...Kuvittelin tämän lähes parimetrisen äijän pärräämään singerillä, leikkaamaan kaavoja ja kiinnittelemään nuppineuloja... Joo, se oli sen romanssin alku ja loppu :)
Ainakin täällä Pohjanmaalla moinen harrastus miehellä on aika harvinainen...
Ompeleva ja leipova mies on mun mielestäni HOT myös *ottaisin*
Jossain italiassa naisille on erilainen maku. Esim. siisteys siihen liittyen karvojen ajelu ja silmänympärysvoiteiden käyttö on niin miehekästä.
Suomessa taas miehen pitää olla vähän tunteitaan näyttämätön mörökölli joka ei kun suhkussa käy häthätää.
Mulla oli tällainen kapistus ja on todellakin ex. Siis todellinen hiiri.
T: eräs, jonka mies sekä kusee istualtaan ja virkkaa tossuja (tosin harvoin, mutta osaa) että pelaa amerikkalaista jalkapalloa ja on tosi MIES!
lupaa tulla, mutta lähtee ryyppäämään kavereitten kanssa ja soittaa minulle kännissä ja jauhaa paskaa.
T. nainen joka sai tuta tämän sekä viime sunnuntaina että eilen maanantaina. Takaisin ei ole tulemista!
Mutta velvollisuuksista luistaminen tai sanansa syöminen ei ole miehen mittaista touhua.
Mitenkähän se on mahdollista kun pääosa leipureista on miehiä? no ne onkin varmaan jotain munattomia zombeja...
Tai sitten se käy näiden naisten itsetunnolle kun mies leipoo paremmat sämpylät... yritetään sit tehdä leipomisesta epämiehekästä
luimistella, pakoilla itselleen ilmiselvästi kuuluvaa vastuuta ja velvollisuuksia.
Hylätä lapsensa, kieltäytyä maksamasta elatusmaksuja jne..
Epämiehekkäintä on uikuttaa pikkuasioista tai siitä, että on tossun alla. Tossun alla olevat miehet ovat kaikki säälittäviä uikkuja joita ei voi mieheksi kutsua edes villeimmissä unissakaan.