Pyydän apua: Mies ei halua enää minua ja k-ä-r-s-i-n
...koko ajan tästä. Olemme olleet niin kauan yhdessä, että mies ei kuulemma tunne enää intohimoa minua kohtaan. olen yrittänyt kaikenlaisia viettely- ja rentoutuskonsteja, mutta häntä vain väsyttää tai sitten hän sanoo ettei halua.
Olen alkanut haaveilla mielikuvissa lähes kaikista kaksilahkeisista, mutta en ole koskaan pettänyt miestäni. Olen jopa haaveillut jostain seksisuhteesta, mutta en keksi mistä sellaisen kehittäisin.
Olemme olleet miehen kanssa pariterapiassakin, ja mies sanoi siellä, että minä tunnun vain elinkumppanilta ja kaverilta.
Mitä ihmettä teen? hankkisinko jostain jonkin suhteen vai hajottaako se henkisesti? Olen jopa haaveillut entisestä heilastani, joka on vapaalla. Säälittävää?
Kommentit (12)
Mäkin veikkaan, että miehelläsi on toinen, ellei syy sitten ole sinussa (olet 30kg painavampi kun tavatessanne tai jotain).
en tiedä onko sivusuhdetta, en usko ainakaan. olen joskus salaa tsekannut puhelinta, eikä mitään ole löytynyt.
ylipainoinen en kyllä ole koskaan ollut. Meistä just minä olen aina ollut se, joka pitää kunnostaan ja ulkonäöstään aina huolta. Mutta tällaiset asiat eivät kyllä vaikuta seksielämään näköjään yhtään.
Lapsiakin on. En ole tyyppiä, joka voisi yhtäkkiä tempaista ja heittää miestä pihalle. ennemminkin kiinnostaisi tietää, onko mitään tehtävissä
Pitää olla kiinnostava. Kun on 10 vuotta katsellut samaa naamaa ja samaa persettä samassa sängyssä, tehnyt/saanut samoja aloitteita, seksiä samoissa asennoissa ja rutiineissa, kiinnostavuus katoaa. Välittäminen, ystävyys, vanhemmuus ja intohimo eivät ikävä kyllä useinkaan kestä suhteessa vuosikausia.
Minun mieheni ei tosin ole myöntänyt ettei halua minua vaan väittää että olen hänestä seksikäs. Silti lähes aina väsyttää tai ei muuten ole sopiva hetki. Aloitteita ei tee oikeastaan ikinä, joskus harvoin kysyy haluanko, mutta siihen sävyyn että et kai vain...
Jos minä teen aloitteen, ensireaktio on harmistunut vaikka usein kyllä sitten suostuu. Ei vain ole yhtään kivaa aina aloittaa seksileikkejä sillä, että ensin pahottaa mielensä... On se vain niin herkkä asia, että ei niitä alotteita edes uskalla kovin usein tehdä kun pelkää tulevansa torjutuksi. Ei uuden- eikä vanhanlaisia. Mieluummin sitten masturboi.
Tuntuu että ei voi olla totta että olen hänestä haluttava... Se syö naista vaikkei mikään varsinainen seksipommi kuvittelisikaan olevansa. Ja pitääkö sitä olla seksipommi, että voi pitää tavallista kivaa...? Tai pitääkö edes olla niin kauhean virkeä? Kyllähän sitä usein piristyy kun ryhtyy vain hommiin.
Saan aina orgasmin kun olemme yhdessä, hän on hyvä rakastaja ja sanoo minusta samaa. Jälkeenpäin väittää olevansa tyytyväinen ja iloinen että rakastelimme. Minä ainakin olen.
Tietenkään samanlaista halua ja kiihkoa ei voi koko ajan tuntua kuin suhteen ensivuosina. Mutta minusta olisi niin kiva ihan vain leppoisasti lemmiskellä aina silloin tällöin. Ja toisinaan keksiä tuhmempia ja uusia juttuja jotka kiihottaa enemmän. Seksi olisi niin kiva yhteinen harrastus!
Joku mies täällä valitti, että säälittävää, kun joutuu haaveilemaan oman vaimonsa nuolemisesta. Sama tunne minullakin toisinaan, voiko olla säälittävämpää kuin se että haaveilee seksistä oman miehensä kanssa, oman miehensä munasta..
yks ex kauan sitten meni haluttomax se johtu sit siitä et oli töpeksinyt pahasti vähän monella rintamalla ja oli niin ahdistunu...
..mutta olemme aina selvinneet yksinkertaisin konstein:)
Joskus tulee kausia, että seksi ei maistu. Yleensä minä, tai toisinaan mieheni, lähtee pienelle lomalle. Ihan vaikka viikko sukulaisissa tai kylpylässä. Pieni etäisyys tekee aluksi hyvää.
Kun ongelma on tiedostettu, siinä sitä ehtii miettiä lähdetäänkö rakentamaan vielä seksielämää ja suhdetta, vai mikä on vialla. Uskon, että mies on näillä lomilla saattanut harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa, mutta kotiin palatessamme olemme aina päättäneet jatkaa.
Meillä tämä konsti on tepsinyt, jo useamman kerran. Koska itse nautin seksistä huomattavasti, en montaa kuukautta jaksa odotella että seksi lähtisi taas kulkemaan, vaan ryhdyn pikaisiin toimenpiteisiin.
Onnea kuitenkin yritykselle! Toivottavasti ongelma jotenkin järjestyy:)
Minulla on milenkiinto seksiin vähentynyt huomattavasti, koska pillu ei tunnu niin hyvältä kuin ennen synnytystä. Siitä on jo yli vuosi. Mielenkiintoa ei ainakaan lisää se, että vaimolla ei ole mitään aikomusta treenata lihaksia kuntoon, vaikka Aquaflex-kuulatkin on hankittu jo 8 kk sitten. Ei tosin huvita siitä muistuttaa jatkuvastim joten en tiedä mitä tehdä...
...lapset ovat nyt kesälomalla riekkuneet ylhäällä myöhään vaikka olen ne jo sänkyyn pistänyt puol kymmeneltä, mutta tänään ajattelin tehdä taas uuden yrityksen. Fiilis on hyvä, koska päivä on mennyt mukavasti.
Puhelutiedot voi pyyhkiä puhelimesta arveluttavien puheluiden jälkeen. Rakastajattaren numeron voi opetella ulkoa, tai hänen numeronsa voi tallentaa jonnekkin arkisen " sähkömies" nimen taakse. Jos omaa suhdetta ei ole tarkoitus lopettaa, tekstiviestien lähetys ja puhelut voidaan sopia lähetettäväksi esim. työaikaan, tai sopia tapaamiset anonyymillä sähköpostiosoitteella. Tähän ei tarvita edes agentin koulutusta.
Meilläkin mies oli pari vuotta haluton, ja syy oli niinkin yksinkertainen kuin väsymys työ- ja perhe-elämän rumbaan. Kun mies sai puhuttua väsymyksestään ja pääsi useammin harrastuksiinsa, väsymys väheni ja halutkin kohenivat.
Tsemppiä teille!
Vierailija:
Naisen kuuluu saada tuntea olevansa haluttu. Itselläni on pitkä suhde ja seksi on aina ollut hyvää mutta nyt kuin jalostunut vuosikertaviini, täyteläistä, hienostunutta ja täydellistä toki joskus rajuakin.
Veikkaan että miehelläsi on sivusuhde muuten tuo ei ole mahdollista.
Saanks mä tähän vedoten lempata vaimoni pihalle, vai toimiiks tää vain näin päin? Vai miehetkö eivät saa olla masentuneita, stressantuneita tms...?
Naisen kuuluu saada tuntea olevansa haluttu. Itselläni on pitkä suhde ja seksi on aina ollut hyvää mutta nyt kuin jalostunut vuosikertaviini, täyteläistä, hienostunutta ja täydellistä toki joskus rajuakin.
Veikkaan että miehelläsi on sivusuhde muuten tuo ei ole mahdollista.