Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toteuttaa tällainen toive?

Vierailija
27.07.2009 |

Eilen petihommien aikana mies ilmaisi haluavansa että minä hallitsen ja "opetan" häntä. Siis hän ilmeisesti fantasioi että olisi kokematon ja minä sitten määräisin tahdin jne. Menin hämilleni koska en tiedä mitä tuo käytännössä tarkoittaa, mitä pitäis tehdä kun "opettaa" toista. Mitä te miehet haluatte? Olen ennenkin pistänyt merkille että mies haluais vähän dominoivampaa menoa sänkyyn. Kysytty on että mitä haluaa, mutta vastausta ei tule tai sanoo vain että ei oikein tiedä itsekään. Luulisin että hänellä on mielessään jotain mitä haluais mun tekevän mutta ei kehtaa sanoa, jostain syystä. Olen ilmaissut selvästi että teen mitä hän haluaa mun tekevän, koska haluan nähdä hänen nauttivan. Ensi kerralla haluaisin pistää hänen päänsä aivan pyörälle, joten käytännön vinkkejä kehiin, kiitos! :) mitä tehdä, mitä sanoa (tykätään puhua pervoja samalla)..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään kaikkea mistä ite nautit!?Eikös se juuri vähän sitä mun mielestä tarkottanu.?Mäkin olen tässä viimeaikoina ruvennu lueskelemaan kaikenlaisia palstoja ja vakoillu mistä naiset tykkää jne....je teen vaimoni hulluksi kaikenlaisilla pikku jutuilla esim.uusia rakastelu tekniikoita ja asentoja....jne.Tahän on kiva paneutua oikeen kunnolla ja ajan kanssa kun itekkin saa irti tosi paljon.

Vierailija
2/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus miehillä on vähän ennustajan lahjoja oltava kun yrittää pohtia että onko tämä nainen sellainen joka haluaa puhua asiat vai sellainen joka olettaa että mies telepaattisesti aistii hänen toiveensa, mieltymyksensä ja halunsa...

En tiedä, mutta "opettaa" voi tarkoittaa perusdominaa: käskytät mitä haluat. TAI sitten miehesi on ollut tuhma ja sun pitää opettaa vähän tapoja.

Vitun jätkä, taas oli roskat viemättä! Sänkyyn kontalles ja pyllistät tännepäin, opetan sulle vähän tapoja. Huudat "auto" kun sattuu liikaa.

Jos ei innostu, niin joutuupahan selittämään sulle mitä se opettaminen sitten tarkoittaa...

Eilen petihommien aikana mies ilmaisi haluavansa että minä hallitsen ja "opetan" häntä. Siis hän ilmeisesti fantasioi että olisi kokematon ja minä sitten määräisin tahdin jne. Menin hämilleni koska en tiedä mitä tuo käytännössä tarkoittaa, mitä pitäis tehdä kun "opettaa" toista. Mitä te miehet haluatte? Olen ennenkin pistänyt merkille että mies haluais vähän dominoivampaa menoa sänkyyn. Kysytty on että mitä haluaa, mutta vastausta ei tule tai sanoo vain että ei oikein tiedä itsekään. Luulisin että hänellä on mielessään jotain mitä haluais mun tekevän mutta ei kehtaa sanoa, jostain syystä. Olen ilmaissut selvästi että teen mitä hän haluaa mun tekevän, koska haluan nähdä hänen nauttivan. Ensi kerralla haluaisin pistää hänen päänsä aivan pyörälle, joten käytännön vinkkejä kehiin, kiitos! :) mitä tehdä, mitä sanoa (tykätään puhua pervoja samalla)..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane se nuolemaan ja imemään lkitorista jos ette tähän asti ole sitä tehneet. Tai hyväilemään pyllyn reikää ja sormettamaan kunnolla jos se sinulle vain sopii.

Vierailija
4/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytännössä aina se, että minä hallitsen koko sänkyhommia. Yleensä kun tekee mieli (eli aina) teen aloitteen (kuiskaan tuhmia, puristelen tai yksin kertaisesti raahaan makkariin) ja tönäisen miehen sängylle ja kiihotan itseni katselemalla ja nuolemalla miestäni. Sitten saatan komentaa mieheni kontalleen, jolloin saan nuolla häntä takaapäin ja työntää itsessäni kostutetun sormen hänen pyllyynsä, samalla munaa imien. Joskus otan hieromasauvan ja panen kunnolla miestäni (on strap-on:kin ja kaks päinen sauva jota voi käyttää samalla itsellä, mutta selkä tulee niin pirun kipeeksi siitä...) Sitten vaan komentamaan mitä seuraavaksi haluan. Saatan kaataa mieheni selälleen ja alkaa ratsastaa todella rajusti ja pyytää hyväilemään mua tai sitten teen sen itse ja mies työntää sormensa pyllyyni. Lopuksi pyydän rankan nainnin esim takaa päin kontallaan jalat ydessä pyllyyn ja pyydän miestä kiskomaan mua hiuksista, tai pyydän miestä runkkaamaan päälleni. Miehesi siis on valmis tekemään mitä pyydät, ota ilo irti siitä.

Vierailija
5/5 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippusiteellä juippi kiinni sängynpäätyyn ja sittenhän sulla on aikaa miettiä kaikenlaisia kuvioita vaikka aamuun saakka. Älä murehdi joutavia, miehet haluavat reipasta suihinottoa, napakaa sormipeppua, rumia puheita sekä ratsastamista sidotulla ruunalla/orhilla hihhih.....

Anna palaa tai tule meille.