Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävinpä sitten ostamassa vedenvihreät Crocsit.

Vierailija
09.07.2007 |

Ihan kivoilta tuntuvat jalassa.

Ja pyyhkikää vaahto suupielistänne, EN aio jalkautua näillä kaupungille. Pidän kotona ja mökillä, ehkä myös syksyllä töissä, jos osoittautuvat tosi hyviksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jossain nettipuljussa oli koot 37,5 ja seuraava koko 39; kumpihan näistä olisi lähinnä oikeeta, jos kokoni normaalisti on 38? Kiitos jos jaksat vastata. Tai kuka tahansa muu, joka tietäis... Asun Crocsittomalla vyöhykkeellä, en pääse sovittamaan.

Vierailija
2/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkinäinen tahdo ymmärtää mitään.

Minun kengännumeroni on 38-39 riippuen mallista. Ostamani Crocsit ovat kokoa M6/W8, eli miesten kokoa 6 ja naisten kokoa 8.

Kengän sisämitta on isovarpaasta kantaan n. 24 cm ja joitakin millejä päälle. Jalkapohjani pituus on n. 23 cm isovarpaasta kantapäähän. Mulla ottaa varvas kärkeen astuessa, mutta kauppiaan mukaan Crocsit saavat olla aika naftit, sillä ne venyvät hieman käytössä.

Luulenpa että tuo koko 8 on sopiva sullekin.

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ap

Vierailija
4/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän crocsejani ihan siellä missä itse haluan.. oli vaahtoa kanssaihmisten suupielissä tai ei.

Vierailija
5/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään jonkun maripaidan vyöryvän vielä kimppuuni, kun olen uskaltautunut " puutarhakengillä" ihmisten keskuuteen.

t. Ap

Vierailija
6/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tulla sanomaan päin naamaa, että ne ovat aivan hirveän rumat kengät, vaikka niin ajattelenkin. Joku roti sentäs :)

Vierailija
7/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa käyttää telttamaisten maripaitojen kanssa.

Eivät nimittäin sovi yhtään. Näinpä tässä kaupungilla (av-)mamman, joka oli sonnustautunut suureen maripaitaan, leveisiin capreihin ja Crocseihin. Oli aika laatikkomainen näky, kun kaikki oli leveää ylhäältä alas asti.

Vierailija
8/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivat on kyllä jalassa.

Pojalle tarvii vielä ostaa, vihreät haluaa :)

Vierailija
9/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä huolimatta aion ostaa ne pihakengiksi. Kerrankin kengät, joilla voi olla kasvimaalla ja leikata ruohoa. Ja saa huuhtomalla puhtaaksi. Postilaatikkoa pitemmälle en niillä varmaan aio mennä.

Vierailija
10/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereisessä kaupassa samat 49 e.

Vierailija
11/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös kaupungilla ja olivat jalassa myös lintsillä... mutta ei ole maripaitaa :)

Hyvät jalassa.

Vierailija
12/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli just passelit mulle työkengiksi, olen töissä yksityisellä terveydenhuoltoalalla, en sairaalassa enkä vanhustenlaitoksessa.

Vierailija
13/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaianas-varvastossut sen sijaan on ihan ykköset. On mukavat jalassa ja voi myös huuhdella puhtaaksi ;-) Eikä oo rumat Eikä kalliitkaan...

Vierailija:

Vierailija
14/14 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen, että hinta on aika kallis.

Vierailija:

Havaianas-varvastossut sen sijaan on ihan ykköset. On mukavat jalassa ja voi myös huuhdella puhtaaksi ;-) Eikä oo rumat Eikä kalliitkaan...

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme