Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-SYYSSISSIT- alkuviikko 28 ma-ke

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tassa uutta pinoa; ne linkit taas paremmin osaavalle!

Viikonloppu meni nopeasti; uitiin ja syotiin hyvin ja lapset nauttii kesasta ja pitkista unista aamuisin!

Hope-neito potkii ja kiemurtelee; liikkeet on taallakin hiukan rauhoittuneet; tosin jos sangyssakin kaannyn ' vaaraan' asentoon korjailee mamia kylla heti!

Krampit ovat alkaneet pohkeissa lisaantya; pitanee ottaa kaksi kalsium tabua paivassa yhen sijasta! Rautaakin syon nykyisin joka toinen paiva kaks ja sitten taas yhden, on auttanu selvasti unealiaisuuteen...

Vauvanvaatteet laatikossa houkuttaa peseen, mutta kun muutenkin pyykkia on kaks koneellista paivassa (kone sentaan 7.5kg!) niin ei viela ole sen kummemmin inspiroinu.

Ja jos sita kumminkin viela muutettais taan kesan aikana... jos tan viikon viela antaisi olla.

Mitahan muuta viime pinossa viela oli?

Syyskuiselle vauvalle paljonko vaatteita? Meilla taalla on ihan eri juttu, kun ollaan viela taydessa kesassa aina lokakuun loppuun ja joskus pidemmallekin! Eli hihattomissa paidoissa ja kalsongeissa parjataan pitkalle! Ja aina sukat jalassa, ettei turhaan keraa ilmavaivoja.

Siita sairaalakassista viela, etta ma oon yleensa sen tehny n. kolme viikkoa ennen valmiiksi. Mutta kun ekat supistukset alkaa puran kaikki ja tarkastan uudelleen, heh.

Eipa tassa taman kummallisempaa nyt toistaiseksi; paljon kirjoituksia kaikilta! Yrittakaahan nyt kaikki listalaiset jotain kommenttia laittaa missa menette?

Voikaa hyvin -levinia ja Hope rv 30+2 -

Vierailija
2/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelemassa on tullu käytyä joka päivä mutta tuo kirjoittamisen aloittamisen vaikeus :) Just perjantaina lähti isännän lapset,olivat 2 viikkoa täällä meidän ilona..ja vieläkin meinaa väsyttää :( Pari viikkoa sit oli neuvola lääkäri ja kaikki oli ok paitsi hemppa tippunu 119.ään.sillon oli viikkoja 29+4 ja sf mitta kulkee omia polkujaan 30 :)

Muuten ei mitään isompia ole ollut mitä nyt pieniä liitoskipuja,supistuksia tulee oikeestaan vaan öisin ja jotkut jopa ihan tuntuvia onneks olen niin hyvä uninen että havahdun vain puoliks hereille.Viime yönäkin ajattelin vaan että kyll tää kohta loppuu ei oo edes paha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

la on syyskuussa, mutta jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin vauva syntyy varmasti vasta lokakuussa...

minäkin jo mietiskelin vauvanvaatteiden pesemistä. ellokselta ostin starttipaketin, kun oli niin reilusti alennuksessa, sitä haluaa ostaa kuiteskin aina jotain uutta tulokkaalle. äitiyspakkaus jätetään ottamatta, kun ei tarvita enää lisää toppapukuja ym.

lonkkasäryistä kärsin ja pahenee koko ajan. aloitinkin siitä tuonne erillisen keskustelun. haluais jo päästä näistä kivuista eroon....

tänään on taas sellainen viikonlopun jälkeinen maanantaiväsymys, tuntuu ettei jaksaisi tehdä mitään. ja on niin sateisen harmaata. ehkä päiväunet kuopuksen kanssa auttavat asiaa...

t. z-b, rv 30 ja jotain

Vierailija
4/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis menossa 31+5 :))

Vierailija
5/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Jossain vaiheessa alkuraskautta kirjoittelin tänne, jonka jälkeen ensin netti ei muuton vuoksi toiminut aikoihin ja vähän tämän jälkeen hajosi tietokone. Nyt oon sitten muutaman kerran ehtinyt käydä lukemassa teidän kuulumisia -ja yritän nyt olla itse myös aktiivisempi:)

Lueskelin noita teidän tuttavien/omia ultra" yllätyksiä" ja alkoi itseä vähän jännittämään. Meillä ihan perus-ultrassa kätilö sanoi, ettei sukupuolesta ihan varma ole, mutta jos jompaa kumpaa pitäisi veikata, niin hän sanoisi, että 51% tyttö olisi tulossa. Tässä nyt ollaan sitten mietitty, että oliko se noin varovainen veikkaus, koska siitä ei tosissaan ole varmuutta, vai siksi, että " on tapana sanoa niin" , ettei tule mitään yllätyksiä. Tarvikkeista ollaan kuitenkin ostettu aika " semi-värisiä" ja jonkin verran tosi vaalean sinistä, koska se nyt enemmän kuitenkin käy molemmille, kuin pojalle vaaleanpunainen:) Vaikka mun homokaveri toista mieltä olikin;)

Itsellä on nyt kesälomat pidetty, muutaman viikon ehdin kerryttämään tälle kesälle. Nyt olisi sitten viitisen viikkoa töitä ennen äippälomaa. Mulle kävi muuten tosi hassusti ton äitiyspäivärahan kanssa. Tiedustelen tässä samalla, onko muilla tällaisiä kokemuksia/tapauksia? Saan palkan työnantajalta ensimmäiseltä 72pv:ltä, sen lisäksi mun äitiyspäiväraha on suurempi, joten Kela maksaa mulle itselle osan siitä päivärahasta, jonka normaalisti maksaisi työnantajalle kokonaisuudessaan. Kelaan työtulot on ilmoitettu näiden 6 kuukauden tulojen mukaan, joten ovat samat joka kuukausi. Tarkistin vielä Kelata asian, kun sain päätöksen, koska en voinut uskoa, että äitiyspäiväraha on suurempi kuin palkka, mutta näin se vain kuulemma meni. En tiedä oliko vaikeasti selitetty, mutta kai siitä jotain selvää saa...:)

En nyt muista nimimerkkejä, mutta joillakin oli supistuksia ja toisille miehet matkoilla. Tsemppiä molemmille, ensimmäisille sen suhteen, että kaikki menisi hyvin ja vauva jaksaisi pysyä sisällä vielä jonkin aikaa. Jälkimmäisille jaksamista ikävän ja yksin olemisen suhteen, jotenkin raskauden aikana itse on tuntenut itsensä hirveen riippuvaiseksi miehestään ja hormonit (vai mitkä sitten...) tekee mielen niin herkäksi, että ei varmasti ole helppoa. Meillä oli tuota etäsuhdetta seurustelun aloittamisen jälkeen noin 1,5 vuotta, kun opiskelin toisella paikkakunnalla. Mutta puhelimet sentäs toimi:)

Jasso, kait sitä pitäisi töitä jatkaa, näin loman jälkeen on motivaatio aika hakusessa -venailee vain sitä äitiysloman alkamista...

Poklo ja Papu 29+5 (kohta 30 rikki täälläkin...;))

Vierailija
6/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tuossa hieman ottaa pahimpia rikkaruohoja kukkapenkistä pois, mutta aika toivottomalta tuntuu.. Joten annan mokoman olla!

Käytiin tilaamassa lyhyt Tallinnan reissu, lähdetään huomenna.. Nopeilla yli ja hotelliin yöksi.. Ihan kiva lähteä tuon ukko-kullan kanssa kaksin..

Mulla on huomenna neuvola, sitä kovasti odottelen..

Palailen taas, nyt nälkä jyllää masussa..

Vierailija
7/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pääsi itku Anttilan parkkihallissa. Mieheltä tuli viesti meriltä. Oli kippari kysyny voiko se olla töissä pitempään ku kaks viikkoo, ja olihan se luvannu. Ei siinä mitään, mut mun vanhemmat on lähössä lomalle ensi viikon lauantaina eli 22 pvä, joten olen aivan yksin. Pikkasen hirvittää ja pelottaa. Ja kun tällä selällä en oikein mitään pysty tehä. En kantamaan ruokaostoksia (kuin pieniä) jne. Eikai se auta kuin kestää.

Pakkohan sen miehen on töitä tehä silloin kun niitä on. Jotenkin nyt vaan niin tarvisin sitä. Mulla on taas niin tunteet herkässä ja itku koko ajan lähellä. Viime yönäkin valvoin puol kahteen ja murehin asioita.ja nyt vaan itkettää.Jos musta ois kiinni, mies ois saanu sanoa et ei voi olla pitempään töissä. Itsekästä joo, mut minkäs teet kun tunteet jyllää. Hyvähän se vaan on et on töitä.

mutta en jaksa nyt enempää märehtiä tätä.

Uma81 30+3

Vierailija
8/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yö.

Lueskelin yhdentoista aikaan teidän kirjoituksia ja siinä sitten alkoi supistelemaan.Pahimmillaan oli jo vaikea olla missään asennossa ja kun noita suppareita oli tullu tiheeseen tahtiin siis 3min välein 2h ja alkoi koko kroppakin täristää niin lähdettiin sitten naistenklinikalle.Siellä käyn rässä ja lääkärillä ja lepäilin ja sain 2 kertaa sitä litalginia ja kun ei auttant niin jonkun piikin pakaraan joka sitten auttoikin niin että halusin lähteä aamulla viideltä kotiin nukkumaan.Sain vieä 2 para tabsia mukaan.

Lääkäri mukaan kohdunsuuntilanne oli hyvä ja vauvakin oli kääntynyt pääalaspäin ja painoa neidillä n.1kg700g:)

Mun pitää ottaa nyt vaan rauhallisesti niin eiköhän tuo tuosta ja sitten vaan näytille jos siltä tuntuu.

Eilinen taisi olla omaa syytä kun miehen kanssa oli siivouspäivä.Mies vaihtoi koko talossa järjestyksen.Minä laittelin kaikki vauvan jutut valmiiksi ja siivosin kirjahyllyn ja jotakin pientä touhuilin,illalla käytiin pelaa minigolffia ja sitten pihalla mölkkyä ja lämmitettettiin sauna joten se oli sit siinä...en enään järjestä tuollaista ohjelmaa!!!!!!!!!

Neuvolakin oli tänään kun en aamulla sitten nousut sitä peruuttamaan.

Edelleen sama kun yöllä:paineet hyvät,pissa puhdas.b-hb 123,sydämmensyke 140,liikkeet+++,kohdunpohjankorkeus 31.

Eli näin täällä.

Palailen illalla kommentoimaan juttujanne.Nyt menen nukkumaan.

möhis&rakkausvauva 31+3

Vierailija
9/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joo colis kirjoitteli huimauksesta. Mulla kans sama juttu. Ei kauaa taho pystyssä jaksaa olla jne. Mulla syynä se et verenpaine on niin alhaalla. Ollu ihan alusta asti. Välillä on näkyny jopa tähtiä. Sydänkin tuntuu vlillä lyövän tuhatta ja sataa ja se tuntuu kurkussa asti. Ei auta kuin ottaa rauhallisemmin!

Vierailija
10/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi uusi taisi olla mukana, tervetuloa, vielä kerkeää ;)

Rakkausvauva: Älä todellakaan järjestä itsellesi enään vastaavaa. Pakkohan se on myöntää, että rauhallisemmin on otettava, itsekunkin.

uma81: Koitahan jaksaa, mutta toisaalta silloinhan sitä on taottava, kun rauta on kuumaa... Kohta se mies sieltä jo kotiutuu. Tosin helppo meikäläisen noin on sanoa, kun mies on kotona illat ja viikonloput...

Satanut koko päivän. Aamulla kävin labrassa verikokeissa, että sain selvän, mikä on tulehdusarvot tällä hetkellä. Oli alle 10, eli nou hätä. Antibioottia ei siis tarvita. Yskä jatkuu ja nokkakin vielä vuotaa.

Neiti oli tänään sitten mummulla hetken aikaa, että äiti sai viettää laatuaikaa labrassa käynnin jälkeen. Olihan se kyllä aikas kivaa... ;) En siis tehnyt mitään. Eikai se muuten laatuaikaa sitten olisikkaan. Huomenna olisi tarkoitus mennä kurkkaan työkavereita ja tytsy menee taas mummulle. Iloa siis irti vielä tästä yksilapsisuudesta... :)

Mies tuli kotiin ja komentaa vetään lakanoita. Olen sitä kinunnut jo tovin... Pakko siis mennä.

vm78 ja iiro33+4

Vierailija
11/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, uusiakin kirjoittelijoita oli mukana! Kiva :)

[b]Rakkausvauva[/b], Huips, olipas kokemus! Ehkä seuraavalla kerralla muistaa vähän höllätä tuota päivä-ohjelmaa ;) Onneksi kaikki oli vauvalla ja sinullakin kuitenkin hyvin.

[b]Umalle[/b] jaksuhaleja!! Tiedän tasan miltä tuntuu! Miun mies oli vielä alku talven ja kevään intin leivissä - itella pahin mahdollinen aika raskaudesta pahoinvointineen ja väsymyksineen ja lapsikin hoidettavana.. Mieskin oli aikasta harvoin lomilla. No siitäkin selvittiin :) Kyllä sinäkin!!

Täällä pilkahtelee välillä jopa aurinko pilvien lomasta :) Hetken laittelinkin pihalla istutuksiani kuosiin ja mies puunasi autoa. Tyttö on metsässä mustikoita poimimassa.

Oma masu on aika vaitonainen - tai ei ole oikein mitään uutta raportoitavaa. Vilkasta on. Nahka on niin kireä että lähes jokainen myllerrys (siis vauvan) saa irvistämään ;) Mies hoitelee mahan rasvauksia innoissaan ja " leikittelee" vauvan kanssa masun läpi. Tyttö samoin on ihan intoa täynnä ja on niin huolissaan aina äiti parasta, miten se jaksaa ja voi ;)

Pakko kyllä jatkaa tätä vaatehuone-varasto-valokuvien laittoa, kun kerran intoa riittää.

Dumle rv 29+4 Ja uutta kuvaa kehiin: http://kuvablogi.com/nayta/482329/ Siinä muuten uudet äippävaatteet mitkä juuri tilasin, housut vähän isohkot :I

Vierailija
12/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä Dumlelta ja aikaisemmin Piiulta ja Pippurimammalta. Noita on AINA niin kiva katsoa :) !!! Nättejä äippävaatteita olit tilannut, Dumple. Rennon näköiset ja trendikkäät.

Meillä tuli muutoksia tämän viikon suunnitelmiin. Lasten serkut olivatkin meillä kaksi yötä. Juuri hetki sitten vanhemmat hakivat likat kotiin, joten suunniteltu Turun reissu miehen mukaan tänä aamuna peruuntui. Toisaalta mies soitti päivällä ja sanoi, että voi olla, että tulee sittenkin yöksi kotiin, kun homma on edistynyt luultua nopeammin. Mulla on sitä paitsi neuvola taas keskiviikkona, joten sitä ennen olisi jokatapauksessa täytynyt jo kotiutua.

Rakkausvauva, kuvauksesi tilastasi viime yönä kuulosti jotenkin tutulta. Itsellänihän oli tuossa pari huonoa yötä noiden " itseaiheutettujen" supistelujen takia. Noiden jälkeen olen nyt vain tehnyt kevyempää kotihommaa, kaikki ylimääräinen ponnistelu on täysin pannassa. En uskalla enää riskeerata, älä sinäkään.

Mitenköhän Pippurimamma jakselee?

Umalle jaksuja sinne! Voi että harmittaa sun puolesta, ikävä on varmasti kova. Pyydä apua nyt ystäviltäsi ja muilta läheisiltä, kun vanhemmatkin kohta reissun päällä. Ja ollaanhan mekin täällä , joten ainakin " kuullaan" sua, vaikka ei konkreettisesti voidakaan olla läsnä.

Piiu, nautinnollista Tallinnan matkaa! Meidän matka on vasta reilu viikon kuluttua.

Uusia kirjoittajia oli tullut mukaan, tervetuloa!

Tänään raskausviikkoja 32!

Haikarapolska ja neiti masukki

Vierailija
13/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia kaikille tsempityksistä. Olo jo vähän parempi. Mieskin soitteli tuossa äsken. Tuli heti parempi oli kun sai kuulla toisen äänen. Nyt taas huomisesta alkaen ollaan hetki pimennossa, kun lähtevät merille taas ja kentät katoaa. Mutta paremmilla mielin jatketaan. Sen verran parempi mieli tuli, et laitoin miehelle vielä viestin perään, et ei mua haittaa se kuinka kauan se joutuu siellä oleen. Pääasia et töitä on. Ja laiotin ett kyllä mä pärjään,niinku pärjäänki. Ja se auttaa tosi paljon kun saa aina teille tulla purkamaan tuntojaan. Kiitos siitä teiile kaikille!!!

Mutta nyt lähen jatkaan huilimista ja meen ajoissa nukkuun niin huomena on jo miljoona kertaa parempi päivä!!

Halauksin, Uma

Vierailija
14/29 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin n.1h sitten.Kylläpä meni tää päivä harakoille kun yö oli sellainen.Toivottavasti saan yöllä unta kun olen nyt koko päivän nukkunut.

Mahassa nyt kaikki ok,kun olen vaan levossa ollut.

Keskiviikkona lähdetään kuitenkin sinne savoon ja lääkärikin antoi luvan kunhan vain muistaa tarpeeksi usein pysähdellä kun se veritulppa riskikin on nyt suurimmillaan näillä viikoilla.

Miehen tyttö tuli tänään aamulla ja huomenna lähtevät sitten kahdestaan lintsille mun kullanmuruset on isällään ja perjantaina käydään hakee ne mikkelistä.

Umalle:Jaksuja ja tule vaan koneelle purkamaan tuntojasi.Täällä ollaan hengessä mukana vaikka ei fyysitä apua pystykkään ikävä kyllä antamaan.

Tallinnan reissaajille oikein rentouttavaa ja mukavaa lomaa:)

Colis taisi taannoin kysellä vauvan vaatteista..

Bodyt on ihan ehdoton TOP 1 koska pysyvät hyvin päällä kun nostelee (siis ei vilku napa tai selkä),helppo pukea (varsinkin ne joissa

olkapäissä on ne leikkaukset).Niitä varasin ainakin 10kpl,meillä niitä on aika paljon kun on 2 tyttöä ennestään ja uusia olen myös uudelle tulokkaalle ostanut.

Puolipotkarit on kätsyt yöllä bobyn kanssa koska vaipanvaihto on vaivatonta kun vain alaosa tarvitee riisua.Olen aina yrittänyt hoitaa yöllisen vaipanvaihdon suht hämärässä ja vaivihkaa ja onnistuu parhaiten kun vain tarvittava alue tarvitsee riisua.Puolipotkareita mulla on ehkä 10kpl mutta vähempikin riittäisi sillä eiväthän ne helposti likaannu,niissä on myös se hyvä puoli että pitävät varpaat lämpöisenä.

Potkupukuja ei kannata ihan pieniä kokoja ostaa kuin muutamat koska 2 viikonpäästä syntymästä ei aivan pienet enään mahdu.

neuletakki,myssyjä,sukkia(muutamat).ulkouluun kevyt puku,tumputkin siis sellaiset puuvilla on hyvät jos on terävät kynnet,alushousuja multa löytyy mutta koska olen vannoitunut boby fani niin eihän niitä tarvitse,

Tässä nyt jotakin ja unohtuikin jotakin tarpeellista mutta ei kannata kyllä mitään ihan minivaatteita kovasti hamstrailla.

Kantoliinasta ja rintarepusta on ollut puhetta.Me saadaan nyt rintareppu.Yritin käyttää esikoisella mutta hartiat oli niin jumissa ja kipeenä koliikki vauvan kantelusta että alkoi aina pyörryttää kun se painoi hartioita vaikka oli leveät olkaimet mutta nyt kokeillaan taas.Täytyis pyytää kaverin kantoliinaa kokeiltavaksi se vois olla hyvä.

Lomailijoille piti vielä toivottaa hyvää lomaa ja töihin palaaville jaksamisia vielä nämä viime hetket ennen äitiyslomaa!

Mun sairausloma loppuu 11.7 ja sitten alkaa varhennettu äitiyspäivärahakausi.

" nähdään" taas mammat:)

Uudelle tervetuloa mukaan:) ja poklolle tervetuloa takaisin:)

Vierailija
15/29 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sen verta säännöllisesti, että alkaa pelottamaan! Sattuu alapäähän ja LUJAA aina välillä...saa nähdä tuleeko lähtö....

Vierailija
16/29 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Pippurimamma! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Oikein paljon voimahaleja ja jaksamisia sulle!! Ollaan hengessä mukana. Itellä hyppäs sydän kurkkuun kun luin sun viestis!

Vierailija
17/29 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsempitykset ja isot halaukset; joko se nyt jo nain varhain puuskuttaisi maailmaan...mutta jos nain on niin voimia ja sisukkuutta pikkuiselle etta kasvaa nopeasti ulkopuolellakin; ja sinulle etta jaksat tuon ramppaamisen kunnes saatte kaaron kotiin!!! Toivon kuitenkin edelleen etta edes jokusen aikaa viela masussa pysyttelee...* halaus

Rakkausvauvallekin paljon lepoa; ei sita nyt ihan konkkaronkkana synnarille tarvitteis lahtea? Heinakuun 10. sentaan vasta!

Oma olo on siedettava, jalan turvotuksiin tottuu, samoin tahan ylenpalttiseen hikoiluun... Younet ovat kans vahan niin ja nain; kun on muutenkin kuuma ja sitten taiteilen noitten kolmen tyynyn kera niin huh huh kun kaannyt...ja neito protestoi heti jos olet jotenkin huonossa asennossa sen mielesta; vaikka kuinka hyva olo olis itella!

Pikkusatsin vauavanvaatteita jo pesin; enempaa en kylla ala talla eraa.

Mitapa tanne taman kummempia; uudelle tervetuloa ja ' uusvanhoille' tervetuloa aktiivisemmaksi!

Voikaa hyvin - levinia ja Hope rv 30+3 -

Vierailija
18/29 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti PippuriMamma pääsee jälleen säikähdyksellä ja tulee pian raportoimaan mikä tilanne! Mutta voihan se olla että pikkuinen tosiaan päätti tulla maailmaan! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin, tuli sitten lähtö tai ei!

Vauvanvaatteista (rakkausvauvan innoittamana) tein myös omaa listaa, miten on tullut niitä hankittua 50-56cm:

- Bodeja 10kpl - bodeja kuluu eniten!

- Puolipotkareita 4kpl

- Lisäksi terättömiä housuja 3kpl

- Kokopukuja tmv. 3kpl

- Yöhaalareita 6kpl

- Sukkia 5kpl - Pehmosukat pitkillä varsilla on hyviä pieniin kinttuihin!

- Pörröinen ulkopuku ruskea 56cm

- Siskon kutomat villatakki ja housut+sukat ja lapaset

- Ihan pari hattua

- Puuvillaiset lapaset (teräviä kynsiä varten)

- Muutamia huppareita tmv. ns. " kyläilyvaatteita"

(Määrät oli kyllä suuntaa antavia..)

Alushousuja ei ollenkaan, eikä potkupukuja!

Luulen että näillä pärjää alkuun hyvinkin. Sitten innostun kuitenkin shoppailemaan ihan oikeaa väriäkin, heti kun saa itsensä shoppailu kuntoon ;)

Makuupussi on vähän niin ja näin, pitääkö hankkia uusi. Tuo nykyinen on n. 16 vuotta vanhasta äippäpakkauksesta (sen väriä rakastan). Mutta muutama sellainen läntti on, että lähteeköhän edes pesussa pois.. Pinnasängyssä on yksi täkki (tietenkin) ja yhden olen varannut " lattia-peitoksi" .. En tiiä pitäiskö vaunuihinkin keksiä joku oma pieni peitto.

Sain eilen jopa 4 laatikollista vaatteita järjesteltyä paikoilleen vaatehuoneeseen :) Siis tytön vanhoja. Yllättävän paljon sai nakella roskiinkin niitä. Vauvanvaatteita oli yllättävän vähän jäljellä, ihan parit! Enköhän kohta saa tämän järjestelyn päätökseen, ei ole paljon enää :)

Yritän parhaan kykyni mukaan tänään siivotakin. En muista vähään aikaan enää ihan yksin siivonneeni, siis ihan kokonaan, koko kämppää. Miehen kanssa yleensä siivotaan yhteistuumin. Mulla kun tahtoo supistella.. En voi antaa itelleni periks et oottaisin huomiseen, jolloin mieskin kerkeis avuks. Pakko siivota nyt, mielellään heti ;D

Joten, ei auta kuin aloittaa jostakin päästä.

Vierailija
19/29 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pippurimamma.. Ilmoittelehan heti, mitä kuuluu.. Vieläkö vauva on jaksanut matkustaa kyydissä..? Voimia!!

Ottakaahan te muutkin varovasti, joilla suppareita on.. Jätetään se turha rehkiminen miehille tai sitten myöhemmälle syksyyn.. Itsellä niitä on kovin harvakseltaan.. Otankin aika rauhallisesti elämän tällä hetkellä.. Ei stressiä, ei kiireitä.. Lapsetkin jo niin isoja, että antavat aikaa lepoon, jos on tarpeen..

Itse taisin nyt aloittaa nuo yövalvomiset.. Heräsin klo 5.. Vauva piti kekkereitä masussa ja minua närästi..Luin kirjaa, ravasin vessassa, pyörin sängyssä.. Nukahdin hieman seitsemän jälkeen uudelleen.. Neuvolan täti herätti puhelullaan klo 9, siirsi tämän päivän aikaa torstaille.. Olisin niin halunnut ennen reissua käydä siellä, mutta minkäs teet.. Joten olin aamulla hieman kiukkuinen.. Nyt juotuani kupin kahvia olo jo hieman mukavampi.. Ei joudu tuo ukko-kultakaan kestämään enää kärttyistä eukkoa! =)

Uma.. Vuodattele tänne vaan tuntojasi, ja otahan koko tukiverkosto käyttöön, kunnes miehesi palailee kotiin! Yksinäisyys on ikävä tunne..

Haikarapolska.. Pitäisköhän meidän sopia treffit ennenkuin vauvat syntyvät, kerta niin samoilla nurkilla liikutaan? Tuli vaan sellainen mieleen, kun lapsia sunnuntaina teille päin toin... Ja kävin muuten etsimässä niitä imetysrintaliivejä samalla.. Anttilasta löytyi yhdet sopivat, muut kooltaan aivan liian suuria.. Tuo kuppi d hieman liian suuri minulla.. =) Ihan hirveitä summia en viitsi alkuun niihin sijoittaa, sillä minulla tuo imetys ei ole onnistunut toiveiden mukaan mikään kerta.. Viimeksi lääkäri puhalsi pelin poikki imetyksen suhteen varhaisessa vaiheessa.. Oma paino laski liikaa ja vauvan paino ei noussut.. =( Vaan empä nytkään viitsi ottaa paineita asiasta, yritän toki parhaani..

Nyt alkaa olla vauvan vaatteet pesty, sänky paikallaan, hoitopöytä koottu.. Kiva tunne kun on valmista..

Tässä linkki sänkykuvaan..

http://www.aijaa.com/v.php?i=710903.jpg

Ja parit masukuvat.. =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=710912.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=710916.jpg

Mutta nyt pitäisi valmistautua reissuun lähtöön.. Palailen taas jeti kun olen pyörähtänyt Virossa!

Jakselkaa " mammat" hyvin..

Piiu ja 007 rv 33+4

Vierailija
20/29 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa sänkykuvassa vaaleanpunainen silkkinauha.. Ai miten niin olen varma, että meille tulee tyttö?? =)

Systeri lupasi tulla vaihtamaan nauhan siniseen, jos hän sitten poika onkin.. Sininen nauha on kyllä jo valmiiksi hommattu.. =)

Tuohon vauvan vaateasiaan on tullut jo niin paljon vastauksia, mitä kannattaa hankkia, joten en jaksa siihen sen enempää ottaa kantaa.. Vauva joka tapauksessa kasvaa kovin nopeasti, joten ihan pientä ei kannata ihan hirveästi hankkia..