Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikaranpesän valmennukset loppuvuonna

08.11.2006 |

Hei!

Tietääkö kukaan loppusuoralainen, onko Haikaranpesässä erillistä valmennusta uudelleensynnyttäjille? Siitä esitteestä, joka kotiin tuli, jäi vähän sellainen olo, että voisi olla, mutta mitään päivämäärää siinä ei ollut. Vai onko niin, että uudelleen synnyttäjille on tarjolla sama perussetti kuin muillekin? Tai no, tarjollahan se toki on, mutta onko tarjolla muuta?

Ne teistä, jotka ovat olleet Haikaranpesän valmennuksissa aiempien raskauksien yhteydessä, aiotteko mennä valmennuksiin?

Entä kuinka moni teistä Haikaranpesään haluajista on jo varannut ajan synnytyssuunnittelukeskusteluun? Oliko aikaa hankala saada? Tajusin juuri, että viikko 34-35 alkaa olla käsillä ja meillä aikaa ei ole vielä varattuna.

Kyseleepi Tituliini, tammimamma 04 ja toiv. myös tammimamma 07

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uudelleen synnyttäjät käyvät vain siinä synnytyskeskustelussa, mutta eivät uudelleen varsinaisissa valmennuksissa.

Korjatkaa jos olen väärässä!

nani 33+2

Vierailija
2/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri selitti, että just sen takia ensisynnyttäjien on vaikeempi päästä Haikaranpesään, kun pitäis vielä mahtua valmennusryhmiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokakuun alussa olleena vastailen.

Tosiaan ollaan ilmoittauduttu Haikaranpesään, la oli toissapäivänä, mutta tässä vielä odotellaan... Siellä on uudelleensynnyttäjille 1 valmennus (ensisynnyttäjille 2) + sitten niitä vapaaehtoisia ryhmiä. Nimenomaan tuolla valmennuksessa, ainakin meillä, saatiin aika siihen synnytyssuunnitelman tekoon. Muistaakseni itse sain valmennuspvm- ja ajan jo silloin, kun ilmoittauduin rakenneultran jälkeen?! (Voi olla, että muistan väärin.) Anyway valmennus oli aika myöhään, vko:lla 36 ja samaisella vko:lla tehtiin suunnitelma. Valmennuksen myöhäisyys johtunee siitä, että sinnehän ei oteta, kun vasta rv 37 tai jälkeen alkaneet synnytykset. Sinuna soittaisin Haikaranpesään ja kysyisin, koska seuraava uudelleensynnyttäjien valmennus.

Kaikkea hyvää loppuodotukseen!

Vierailija
4/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelleensynnyttäjillä oma valmennus. se yksi kerta. siellä olen ollut vuonn 2003 mutta nyt mietin entä kun menee synnyttämään kolmatta niin pitääkö sittenkin käydä vielä valmennuksessa????

tietääkö joku

Vierailija
5/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei uudelleensynnyttäjien tarvitse osallistua mihinkään valmennuksiin. Aikaa tuohon synnytystapakeskusteluun kätilön kanssa luvattiin soitella sitten lähempänä. Kaikki sopivana ajanjaksona olevat ajat olivat kuulemma jo varattuja, joten ilmoittautumisen vastaanottaneella kätilöllä ei ollut antaa yhtään aikaa suoraan puhelimessa. Valmennuksista ei tosiaan puhuttu mitään, mutta kotiin tuli kyllä lappu noista yhteisistä vapaaehtoisista valmennuksista.

Meillä LA on siis helmikuussa 2007. Itse arvelisin tuon keskustelun olevan riittävä valmentautuminen, vaikka edellisestä kerrasta on reilut kolme vuotta.

Ap:lle sen verran, että jos ette ole saaneet aikaa keskusteluun kätilön kanssa, niin soittelisin kyllä Haikaraan ja kyselisin perään... sen verran kiireiseltä/täydeltä puhelimessa kuulostivat. Toivottavasti helmikuussa mahdutaan mukaan:-)

Vierailija
6/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole pakko käydä valmennuksissa jos ei halua, vapaaehtoisesti niihin saa kuitenkin mukaan mennä.

Synnytyskeskustelu pyritään pitämään vkoilla 35-36 jokaisen synnyttäjän kohdalla, itse kävin juuri viime vkolla keskustelemassa.

Aiemmat synnytykset kerrataan siinä samalla joidenkin kanssa pikaisesti läpi ja toisten kanssa pidemmän version mukaan, ja toki riippuu myös niin kätilöstä kenen kanssa keskustelet.

Kannattaa soittaa siitä keskusteluajasta ajoissa jos ei Haikaranpesästä kuulu mitään, minulle soittivat ajan sieltäpäin.

Vierailija
7/7 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille sanottiin haikaranpesästä ettei ole varsinaista valmennusta uudelleen synnyttäjille. ei siis voi mennä valmennukseen vaikka haluais. uudelleensynnyttäjille on vain ns keskusteluryhmiä (aiheina masennus,seksi,isyys,rentoutuminen/synnytyslaulu).