Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ ELOISAT uuteen viikkoon ma-ke ~~~

09.07.2007 |

Innovatiivinen otsikko, mutta ei tällä höllöpäällä muuta keksi :o/ Valvottua siis tulee kuten kellonajasta huomaa. Tänään, tai siis sunnuntaina, heräsin 12:30 ja siihen malliin. Tosin kuopus (11/05) nukkui yhtä pitkään ja ukko myös että eipä ketään haitannut. 4 vanhinta olivat isänsä kanssa mummolassa, joten joudettiin hyvin nukkumaan. Minulla on siis unirytmi sekasin....

Nyt alkaa tuntumaan et aika ei kulu millään. Sitä yrittää keksiä tekemistä ja jo ihan senkin vuoksi ettei mieti koko ajan että masu on tiellä :oD Pianhan tässä aletaan synnyttelemään urakalla ;o)

Olo on nyt ollut ihan hyvä sikäli että närästys on vähentynyt huomattavasti. Liekkö vauva laskeutunut niin ales ettei enää paina sisuskaluja kurkkuun.... Rennietä kuluu vain pari / päivä.

Ens viikolla pe neuvola ja seuraavalla viikolla äitipoli. Saas nähä miten meidän vauveli on taasen kasvellut. Isoahan tästä on ennustettu ja aion kyllä tuolloin pyydellä jotain lupausta käynnistykselle jos uhkaa 4 kg mennä rikki. Yksikään näistä viidestä kun ei ole noin iso läheskään ollut !

Nyt jos vielä netissä surffais ja sit nukkumaan..... Jaksaa aamulla tuijotella Salkkareiden uusintoja ;o)

Rapuäiti ja rakas Lahja 35+6

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö meni kokonaan valvoessa. Puoli kolmelta tulin koneelle ja viideltä takaisin sänkyyn mutta kun mies lähti töihin 6.30 olin edelleen hereillä. Todella tylsää ja nyt kyllä väsyttää ;( Ei kiva jos koko loppuaika on tällaista, osaan olla todella ikävä ihminen väsyneenä. Tänään pitäisi vielä vääntäytyä kauppaankin ja tuon esikoisen kanssa se voi parhaimpinakin päivinä olla melkoista taistelua. Kaapit on niin tyhjät että en saa edes kunnon aamupalaa itselle vaan joudun ytön kaveriksi syömään puuroa jota en voi sietää. Ei hyvin ole alkanut tämä aamu... Hyvä asia noissa yövalvomisissa on se että tulee ainakin pohdiskeltua kaikenlaisia asioita mitä ei ehkä muuten tekisi. Ja nyt kun meillä on monta asiaa meneillään (talon rakennus ja vanhan asunnon myynti) niin hyvähän noita on välillä pysähtyä miettimäänkin.

Omaa napaa, eilen tuli riehuttua harrastuksissa ja vielä illalla touhuttua miehen kanssa niin kyllä on mahaa kivistänyt ja kolottanut siitä asti. Valvominenkin johtunee tuosta. Supistuksiakin tuli yöllä muutamia ja henkeä ahdistaa välillä. Maha on löysällä raudan takia ja tekisi mieli lopettaa mokoman syöminen kokonaan.

Itselläkin on seuraavan neuvolan välillä kolme viikkoa johtuen siitä että pikkupaikkakunnalla on neuvola välillä kiinni. Olisin saanut ajan jo tällekin viikolle jolloin taukoa olisi ollut vaan viikko mutta sanoin että soittelen jos on tarvetta ja muuten tulen vasta kolmen viikon päästä. Ja kyllä nuo Hertzin lääkärimäärät kuulostaa todella vähäisiltä. Kyllä uudelleensynnyttäjät käsittääkseni ihan yhtä moneen kertaan joutuu/pääsee lääkärille kuin muutkin, tai ainakin itse olen ollut.

Nyt on puuro jäähtynyt joten eikun herkuttelemaan (siis yök! niinkuin aikuiset sanoo ;)

Ja anteeksi kun tuli tällainen valivaliviesti...

Jav@ 33+3

Vierailija
42/42 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä hyväntuulista huomenta vaihteeksi. Huomenna siis tuo " pelätty" perjantai 13.päivä kontrolli äpkl.lla ja hyvältä näyttää verenpaineiden suhteen nyt, eivät ole nyt tästä ylöspäin nousseet. Mielialakin on ihana, lapset tulevat illalla kotiin ja eilen olin hyvän ystäväni kanssa rentoutumassa. Käytiin taidenäyttelyssä ja sitten syömässä, kuljeskeltiin (hitaasti) kesäisessä kaupungissa ja käytiin ihanassa kahvilassa. Oikein mukava ja rentouttava päivä. Illalla katsottiin sitten miehen kanssa leffa kahdestaan.

Jav@.lle: ei mitään anteeksipyyntöjä valituksesta, mukava jos se purkautuminen helpottaa. Ja niinhän tämä loppuraskaus on vähän tuollaista ylä- ja alamäkeä mielialojen suhteen meillä monilla, toivottavasti huomenna on parempi päivä!!!

Västis: Enpä usko, että missään päin Suomea enää 36 tultua täyteen synnytystä estellään. Jos päänsärkyä on vielä niin suosittelen, että otat kerralla sitä panadolia 1000mg, koska auttaa sitten paremmin tuohon särkyyn, kuin 500 mg ja mitään haittaa siis vauvalle ei ole, ihan normaali annos.

S.M.L: Liitoskivuista sympatiat sinne!!! Olen itse odotellut noita edellisistä raskauksista tutuksi tulleita lonkkasärkyjä, mutta onnekseni olen niiltä säästynyt. Imetysliiveistä: minulla on ehkä aluksi rinnat kasvaneet, nyt siis b-kuppia ja ekassa taisi olla alussa c-kupin imetysliivit, mutta jotenkin näillä seuraavilla tuo b-kuppi on riittänyt. Viime kerralla parhaat liivit olivat tuollaiset kaarituelliset kappahlin tai lindexin liivit, jotka ovat edullisia ja pidän itse kaarituellisia. Yöksi tietysti ei kaarituellisia kannata ostaa. Synnytyssairaaloissa taitaa olla monissa paikoissa myös mahdollista ostaa liivejä synnytyksen jälkeen. No en tiedä oliko minun höpötyksistäni mitään apua, muutakun että toisilla kuppikoko suurenee imetyksen alettua, mutta itse aion kyllä ostella tämän kuppikoon mukaan muutamat liivit ja tarv. sitten vaikka laitokselta isommat tai kotiuduttua, tosin varastoakin jo kotoa löytyy hätävaroiksi.

MamaAfrica: kiva kuulla, että vauva tukevasti pää alaspäin.

Tervetuloa joukkoon Hertzi75!!!! ja noista sokeriasioista. Täällä pääkaupunkiseudulla toimitaan näin: jos sokeria virtsaan tulee, tehdään sokerirasitus, jos se on normaali niin jatkossa ei huolta vaikka virtsassa on sokeria. Miksi se sitten mitataan: tulee samalla tikulla kuin proteiinitkin. Toisaalta, jos äidille tehdään esitietojen perusteella esim. ylipaino, suvussa diabetesta ym. takia 26-28 viikoilla sokerirasitus ja tämän sokerirasituksen jälkeen sokeria alkaa tulla vasta virtsaan niin sokerirasitus uusitaan kertaalleen ja jos se on normaali, tuosta sokerista virtsassa ei enää välitetä. Eli sinun kertomasi mukaan sokerirasitus tehtiin ennen kuin tuota sokeria virtsassa oli ja se pitäisi sitten periaatteessa uusia kertaalleen. Vähäksi teilläkin nuo lääkärikäynnit ovat jääneet, täällä ainakin käydään 3 kertaa. Nyt kesäaikaan on ohjeistettu, että jos äidille on tehty vuoden sisään gyn. tutkimus ja esitiedoissa ei poikkeavaa niin 1. lääkärikäynnin voi jättää välistä, mutta tuo keski-ja loppuraskauden käynnit ovat joka tapauksessa normaalit.

No tulipa juttua, huomenna sitten laittelen viestiä äpkl käynnistä, mutta nyt pitää pistää töpinäksi. 10kg mansikoita odottaa perkaamista ja pakastamista!!!!

Eloikuiset hyvää torstaita!!!!

wintergirl 33+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla