Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sanot ja mitä kumppanisi sanoo saadessaan orgasmin ?

Vierailija
09.10.2008 |

Siis juuri sillä hetkellä kun sinä/hän laukeaa ? Pakko olla muitakin kuin ...tuleetuleetulee...-hokemia :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan hillitä joskus mutta ei voi paljoakaan jos on melua tullakseen.

mieheni taas ei paljoa sano tai puhise koko homan aikana yleensä, josku sjotain voihkiii, lopuksi huipennuksen koittaessa ähkii ja murjaisee syvältä kurkusta.

N33

Vierailija
2/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko liian äkkiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ällöä

Vierailija
4/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ich Komme, Ich Komme!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhh!!!

Vierailija
5/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voihkin, voivottelen, tai puhun jotain, vaikka että "nussi mua", "nai mua", "mä tuun" tai muuta yllättävää.

n33

Vierailija
6/9 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo sillai herkullisen matalalla, tummalla äänellä lähes muristen.. Nyt .. nyt tulee.. ja kun syöksy on ohi, sanoo rakastavansa minua.

Myös jokaisen minun orgasmini jälkeen hän sanoo rakastavansa minua.

Vierailija
7/9 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä usein hoen "oh god...oh god..." ja voihkin.

mieheni on hiljaa koko aktin ajan ja myös orgasmin saadessaan. siis IHAN HILJAA. minusta se on rasittavaa.

Vierailija
8/9 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän kyllä koskaan ole orgasmia yhdynnässä saanutkaan.. Pari "koeajossa" ollutta miestä on jäänyt mieleeni. Toinen hoki koko yhdynnän ajan "ihana p*llu saatana, ihana p*llu saatana.." Toinen sanoi aina lauettuaan "voi perkeleen perkele" Mä aina ajattelin et mitä nyt, tapahtuiko jotain, hajosiko kortsu, jne., mut ei, se vaan sanoi aina niin. Kumpikaan ei sytyttänyt..

Myös seksipuhelintyössä olen kuullut kaikenlaista, ou beibi ou beibi jne. mikä kuulostaa kyllä aika huvittavalta.

Vierailija
9/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihkimista, huutoa, voi vittua, saatanaa, voi jeesusta, jumalautaa, ties mitä, sitten kun saa n. 6. kerran, saatan jo nauraa tai itkeä tms...;-o. Mies on hiukan hillitympi, ei sanoja, ääntelyä kyllä;-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi