Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmista totta

Vierailija
08.07.2007 |

Onko kenelläkään toteutunut käytännössä mahdoton unelma tai toive?

Itselleni on näin käynyt. Olen nyt sellaisessa työssä, josta vain haaveilin (ihan oikeasti haaveilin) vielä n. 10 vuotta sitten. Toisaalta haaveiluni ei ollut pelkkää haaveilua vaan siihen liittyi tahtomista. Vaikka tavoite oli hurja. Itse asiassa sain enemmän kuin alun perin haaveilin.

Uskon siihen, että jos jotakin asiaa oikeasti()!!) haluaa, niin sen ennemmin tai myöhemmin saa. Tahto ohjaa tekoja tekojen perään ja kohta huomaat olevasi erilainen.

Ihminen VOI MUUTTUA.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enempi on kyse kyllä siitä, että tekee lujasti töitä ja asettaa tavoitteet tarpeeksi ylös!

Vierailija
2/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo 10 vuotta haaveillut siitä, että löytäisin mukavan miehen ja saisin perheen. Eipä ole löytynyt ja kohta on jo liian myöhäistä :( siis sen perheen kannalta...

Eikä tosiaan auta vaikka kuinka tahdon ja haluan ja yritän :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Mutta panepas tavoitteen mahdollisimman alas. Mitä silloin saat.

Nimittäin on ihmisiä, jotka eivät uskalla tai muuten ymmärrä asetella tavoitteita oikein mihinkään.

ap

Vierailija
4/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin perheeni! Voi pyhä yksin kertaisuus. Hävettää tunnustaa. Olen löytänyt ihanan vaimon ja meillä on kolme lasta. Ei niitäkään ollut silloin 10 v sitten kun itsesäälissäni pyöriskelin.

Nostin pääni!

AP

Vierailija
5/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti allekirjoitan sen, että " sen saa mitä tilaa" , toisaalta taas sanonta " be careful what you wish for" on myös hyvin paikkansa pitävä!

Vierailija
6/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin.

AP

Vierailija
7/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkein absurdeimmat unelmatkin.

En tiedä unohdanko asiat joita en saa vai mitä tämä on...

Vierailija
8/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin teininä keskeyttänyt lukio-opinnot. Päätin vuosia sen jälkeen aloittaa aikuislukiossa uudestaan, tulin raskaaksi (ei-toivotusti) ja ajattelin, että se siitä sitten - hyvästi oma elämä!

Nyt... Opiskelen yliopistossa unelmieni alaa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän