Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te provosoidutte aina samoista,turhista

Vierailija
08.07.2007 |

alotuksista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä ne on samoja tyyppejä, jotka jaksaa aina vastata tahallaan provosoiviin aloituksiin (imetys, tupakointi, kasvatus ym. ym.).

Nykyään en jaksa edes avata kyseisiä aiheita koskevia aloituksia.

Toinen asia mitä tällä pastalla ihmettelen on se miten täällä hengaavilla äideillä, jotka ovat mielestään todella hyviä kasvattajia jne, on aikaa vastailla ja kirjoitella päivät pitkät!! Se kaikki aikahan on aina lapsilta ja kodinhoidolta pois.

Ja sanottakoon, että itse käyn täällä joskus silloin tällöin lukemassa (kerran pari viikossa).. Ja silloin aina ihmettelen tuolla muissakin aihealueissa nimimerkillä kirjoittelevia äitejä, jotka ovat vastailleet pitkin päivää vähän joka aloitukseen. Ja yleensä vieläpä hyvin kärkkäästi ja omaa erinomaisuuttaan korostaen!! Ovat mielestään maailman parhaimpia äitejä, jotka ilmeisesti kuitenkin samaanaikaan hätistelevät lapsiaan omiin leikkeihin, videoita katsomaan tms vain jotta saisivat itse olla rauhassa netissä..

Vierailija
2/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kulutan täällä aikaani ja kerron kommentteja kaikista lapsijutuista, rintarepuista ym., vaikka oikeasti olen lapseton graduntekijä, jolla on liikaa aikaa... tai siis liian vähän itsekuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina löytyy niitä jotka jaksaa.

Vierailija
4/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tuskin on yhtään toista naista. Kuhan kotiäidit sepittää omiaan.

Vierailija
5/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suunnilleen ainoa aloitus joka ei saa negatiivista palautetta on " kerro viikon ruokalista" .

Paineitako tänne tullaan purkaan kun ei lapsia/miestä jaksa.

Ärsyttää. Jos jollakin oikeesti on hätä ja kaipaa oikeita neuvoja eikä vittuiluja.

Mikään ei oo enää totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme