Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei halua " katsella"

Vierailija
07.07.2007 |

Onko todella olemassa miehiä, jotka eivät kiihotu naisen(sa) alastoman/seksikkäisiin alusasuihin puetun vartalon katselemisesta?!?

Kaikissa aiemmissa miessuhteissa kumppanini ovat nauttineet vartaloni katselemisesta, kiihottuneet ja kehuneetkin. En ole mikään missi, pari ylimääräistä kiloa löytyy, mutta myös kauniit ja isot rinnat ja aivan normaali naisellinen vartalo.

Nykyinen mieheni ei omien sanojensa mukaan kiihotu vartalostani vaan omista ajatuksistaan ja fantasioistaan...hän ei koskaan kehu vartaloani, eikä ole pyytänyt esim. pukeutumaan seksikkäästi....Tunnen oloni välillä hyvin epävarmaksi tämän takia, haluaisin myös ulkonäölläni tai esim. seksikkäillä asusteilla saada mieheni kiihottumaan...

Jos tällaisia miehiä ei ole muita niin siinä tapauksessa mieheni ei taida edes oikeasti haluta minua....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei halua sinua, vaan jotain muuta naista.

suurinpiirtein nai sinun reikääsi mieluiten niin, että sinulla on säkki päässä. surullista.

miksi alennut moiseen?

Vierailija
2/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siksi viitsi niihin pukeutua. Muuten hommat luistaa, mutta kehuja ei tule koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella namupalalta ja naiselta makuuni. Harva nainen viitsii pukeutua miehen mieliksi seksikkäästi, ainakin minulle se olisi iso plussa. Jätä typerä ukkosi ja tule mun luo =)

Vierailija:

Kaikissa aiemmissa miessuhteissa kumppanini ovat nauttineet vartaloni katselemisesta, kiihottuneet ja kehuneetkin. En ole mikään missi, pari ylimääräistä kiloa löytyy, mutta myös kauniit ja isot rinnat ja aivan normaali naisellinen vartalo.

Vierailija
4/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmämääräisesti arvioituna noista kadulla kulkevista naisista n. 15% on sellaisia mitä itse haluaisin nähdä seksihepeniin puettuna saati sitten alasti. Se on aika harva kroppa mihin ne oikeasti sopii

Loput on sellaisia että ne vaan korostaa sitä runkoa mihin niitä EI missään nimessä kannattaisi vetää.

M

Vierailija
5/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla voi olla samat kiihottumis jutut! Jos teillä kuitenkin seksi luistaa niin mikä ongelma? Ei kaikki miehet ole kehuvaa sorttia, ei ole omanikaan, silti tiedän hänen haluavan minua. Näenhän sen kun olemme puuhissa... Mies koskee hellästi, kiihottuu minusta, tahtoo koskea! Sinuna kattoisin ennemmin hänen käytöstään kammarin puolella sinua kohtaan kuin sitä mikä häntä kiihottaa kammarin ulkopuolella.. :) Meitä on niin moneen junaan, ettet voi kuvitella kaikkien miesten tykkäävän samoista asioista. Miehesi ei siis kiihotu hepenistä päälläsi, mitä sitten? Kuulostaa minusta että teet kärpäsestä härkäsen.

Vierailija
6/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika erikoista, koska mun mies nimenomaan haluaa katsoa. jos hän saisi päättää, kulkisin kaiket päivät pikkarit jalassa. Hepenet ovat melko turhia, koska ne lentävät nopeasti nurkkaan

Vierailija
7/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään tarkoittanut sitä, että kaipaisin nimenomaan niitä kehuja vaan haluaisin, että mieheni haluaisi nimenomaan MINUA ja haluaisi katsella minua ja kiihottuisi minusta nimenomaan sen takia miltä näytän HÄNEN silmissään.

Tottakai niillä kosketuksilla ja itse seksillä on vielä enemmän merkitystä parisuhteessa, mutta koen, että en ole haluttava, vaan vain se vaimo, jota nyt on " pakko" rakastella.... Ymmärrän, että kaikki eivät kiihotu samoista asioista, jotkut tykkää puhua ja toiset katsella, mutta jotenkin on mielestäni outoa,jos oman vaimon katseleminen ei aiheuta kiihottumista....

En myöskään tarkoittanut sitä, että näyttäisin täydelliseltä (kuten harvat miehetkään näyttää täydellisen seksikkäiltä) alasti/hepenissä, mutta mielestäni jos toista rakastaa ja HALUAA niin silloin myös rakastaa/haluaa kumppaninsa vartaloa.

Olen puhunut tästä kumppanini kanssa, mutta hän välttää aihetta ja vastaa vain, että hän ei ole sellainen mies joka kiihottuisi vartalosta/hepenistä vaan omat fantasiat ja halut ajavat hänet rakastelemaan...