Onko teillä fetissejä?
Omani: jättikalu. On niin ihanan näköinenkin ;)
Samoin pukumiehissä on jotain kiihottavaa...
Kommentit (13)
Mistä olen kyllä lukenutkin ja yrittänytkin, mutta en yksinkertaisesti saa kätöstäni sinne. Miehen en ole uskaltanut antaa edes yrittää.
Runsaasti rasvaa ja lämmittelyä kehiin...
Pyydä kovaa miestä hoitamaan sinut nyrkillään.
Miksi kokeilla omaa kättä sinne
sitä vartenhan mies on olemassa!!
-mici-
Kaikkein älyttömintä, mitä olen seksin saralla kuullut! Yök ja hui kauhistus! Täytyy olla löysä pillu, jos tuollaista haluaa!
Ko. hommalla ei ole mitään tekemistä löysän pimpan kanssa, onhan naisen vagina varsin joustava elin, sillä sieltä mahtuu lapsen pää eikä kaikilla " löysty" tästäkään. Sen pitäisi onnistua ainakin kaikille synnyttäneille naisille, joiden kudokset ovat joustavammat synnytyksen jälkeen. Hommaan vain tarvitaan jumalattomasti liukuvoidetta ja kärsivällisyyttä ja oikea, hellä tekniikka. Mutta tästä minä en ole mikään puhumaan mitään sillä minullahan se ei onnistunut. Ja niin kärsivällistä ja helläkätistä miestä ei ole tullut vastaan että olisin sen päästänyt yrittämään sellaista:)
Alfanaaras:
Ko. hommalla ei ole mitään tekemistä löysän pimpan kanssa, onhan naisen vagina varsin joustava elin, sillä sieltä mahtuu lapsen pää eikä kaikilla " löysty" tästäkään. Sen pitäisi onnistua ainakin kaikille synnyttäneille naisille, joiden kudokset ovat joustavammat synnytyksen jälkeen. Hommaan vain tarvitaan jumalattomasti liukuvoidetta ja kärsivällisyyttä ja oikea, hellä tekniikka. Mutta tästä minä en ole mikään puhumaan mitään sillä minullahan se ei onnistunut. Ja niin kärsivällistä ja helläkätistä miestä ei ole tullut vastaan että olisin sen päästänyt yrittämään sellaista:)
utuu normaalitilaan takaisin.
Tietysti jokainen voi venytellä ruumiinaukkojaan ja harjoituksen myötä saada ne sinkumaan vaikka miten. Se on sitten jokaisen asia kuinka sitä haluaa ja onko se aina terveellistä. Mutta synnytyksen kanssa asialla ei ole MITÄÄN tekemistä.
Miksiköhän toinen lapsi tulee helpommin kuin ensimmäinen?
Lue itse alan kirjallisuutta, esim. Kari Heusalan kirjoja joissa oli oma lukunsa fistaukselle. En minä ole sitä keksinyt, että naisen paikat jotenkin muuttuvat synnytyksen jälkeen. En sano, että löysemmiksi/huonommiksi mutta jotenkin muuttuvat.
hah hah
se vaan on kiihottavaa työntää märkään pimpsaan sormia 1, 2, 3, 4 ehkä kokokäsi.
ja jos hyväilee naista samalla klitasta niin voi hirveän orgasmin!!
Tiedän kokemuksesta!!
joten ei pidä tyrmätä jollei ole kokeillut
-mici-
Kaksi miehen sormeakin tuntuu jo epämiellyttävältä. Yksi sen sijaan oikein ihanalta.
t: se tyrmääjä
Jännittäminen hidastaa ja tekee synnyttämisen vaikeammaksi. Toisella kerralla tiedetään jo enemmän.
Et ole tainnut koskaan synnyttää, jos luulet että ponnistusvaiheessa tajuaisi jännittää, sitä vain yrittää puskea vauvaa ulos, ei mitään muuta mahdu mieleen! Jospa joku kätilö tulisi tänne kertomaan nyt sen tosiasian, että kyllä, pimppa on erilainen toistaan kuin ensimmäistään synnyttävällä!
Isot häppärit. Isot nännit.
Pillun fistaus.
Ainakin nämä. :D