Itsensä sormettamisesta
Onkohan minussa jotain pahasti vialla. Sitä tulee mietittyä, kun lukee niin naisten kuin myös miestenkin kommentteja sormeilusta rakastelun aikana.
Olenko ainoa, jolle ei edes tule mieleen sormeilla itseään, kun se ihana mies on siinä vierellä-päällä-alla---, minusta olisi jopa lähes loukkaavaa miestä kohtaan joutua itse avittamaan orgasmiani, osoittaahan se, että miehestä ei ole tarpeeksi miestä minulle.
Minustakin olisi tosi ikävä joutua katselemaan vierestä, jos mies runkkaisi itseään - eikö minun käteni-huuleni-kieleni-vartaloni pysty tuottamaan tälle tarpeeksi nautintoa?
Toisin on, jos olen jonkin aikaa yksikseni, kun mies on matkoilla - itsetyydytys on silloin tietenkin oiva tapa rentoutua, ainakin todella paljon parempi kuin vieraiden kanssa rilluttelu, josta tosin ei ole kokemustakaan.
Löytyykö siis muita naisia, jotka ajattelevat ja tuntevat samalla tavalla? Entä miehet - onko teissä ketään, joka mieluummin tyydyttää itse naisensa kuin katselee, kun nainen tyydyttää itse itsensä?
Kommentit (33)
Minä en myöskään halua itse sormetella itseäni.
Ja tämä:
Olenko ainoa, jolle ei edes tule mieleen sormeilla itseään, kun se ihana mies on siinä vierellä-päällä-alla---,
Minä en myöskään halua itse sormetella itseäni.
voisi olla suoraan minun suustani!
minä saan orgasmin vain klitorista ärsyttämällä, ja kyllä se on mies joka sen hoitaa! ja hyvin ja hyvillään hoitaakin! ;)
en olisi uskonut, että meitä näin tuntevia on näin vähän! mutta tosiaan ap, täysin samoilla linjoilla kanssasi :)
Kyllä mieheni räplää sormettaa ( ja nuolisikin, mutta musta se on niin limaista sottaista ) ja
hyvin sormettaakin, mutta kun panee takaa, silloin sormeta itse. Olen hyiukan pyöreä, niin mistäpä se mies yltäisi siinä vielä klitorikselle. Mutta on ihanaa, kun hän oikein rajusti panee takaa ja olen naama tyynyssä -pakkohan siinä on ne huiput sormettaa itselle.
- se olisi varsin mukavaa.
Mutta hätätilassa tyydyttävä;
http://www.yazum.com/media/2898/Fingers_Deep/
sun kanssa aika samoilla linjoilla ja olen nainen. Kerran olen (tämän palstan juttujen innoittamana) kokeillut itseni hyväilyä yhdynnän aikana. Hyvältä tuntui, mutta ei ollut mitenkään sen erikoisempi kokemus. Lähinnä sillä, että halusin tietää kiihottaako se miestäni, mutta ei ole kommentoinut asiaa. Mulla on kans se ajaus, että kun olen miehen kanssa, niin kosketan häntä. Jos vaikka haluan kosketusta johonkin tiettyyn paikkaan niin pyydän sitä sinne.
hirveän monet miehet nykyään pelkäävät, että heidän naisensa pitävät heitä nössöinä jos vaikka mies on mies ja nainen nainen. Eli mies sanoo mieluummin "aah, miten kiihottavaa nähdä, kuinka itse kiihotat itsesi, (ja itseksensä kihisee häpeästä, kun tietää, ettei "minusta ole edes siihen").
Ja nainen tyhmyyttään kuvittelee miehen ihan oikeasti pitävän naisen itse hankkimaa orgasmia "aah-elämyksenä".
Niin, ja onhan miehelle helvetin paljon kätsympää, että nainen hoitaa niin miehen kuin itsensäkin tyydyttämisen.
Mies senkun nauttii....?
Jokainen tekee sitä mikä parhaalta tuntuu hankkisitte nyt YH.äiteet jo sen elämän ettei tartte kaikkia miehiä naija
Ei naisen itsensä klitan tms. hieronta seksin aikana tarkoita sitä ettei saisi ilmankin, ettei mies riittäisi, minusta on vaan ihanaa, se on avoimuuden merkki, rohkeuden ja antaa erilaisia variaatioita ja tuntemuksia naiselle seksin aikana siinäkin suhteessa. Minä kannusta naistani siihen se kiihottaa minua itseänikin eirityisesti. Alussa kumppanini ei sitä tehnyt, mutta opi kyllä ja tykää siitä nykyään. MIehet jotka eivät siedä sitä että nainen hieroo itseään ovat hyvin epävarmoja miehisyydestään ja siitä etteivät kykene naistaan tyydyttämään he kokevat sen loukaavana kuten kaiken muunkin lisän seksiin, hieromasauvat yms.
Listätään sen verran! Ettei tuo johdu siitä etten naistani pystyisi tyydyttämään, kun tähän jokatapauksessa tulee pian rajoittuneimmilta kommentteja. Tyydytän naisen kyllä kaikin tavoin, hänen tyydyttäminen on ensisijalle ei oma laukeaminen. Teen sen mielelläni suulla ja tietysti myös kalulla joka ei laukea koskaan ennenaikaisesti ja onhan siinä kokoakin ja näköä sen verran että naiselle kuin naiselle riittää oikein hyvin ja täyttävästi. Kipeitä pohjakosketuksia tulee jos ei o varovainen. Käytössäkään ei ole vikaa. Minusta on vain kiihottavaa kun nainen uskaltaa myös kosketella itseään seksin aikana, ei sitä aina tarvitse tehdä, mutta on se joskus tärkeää.
minua ei haittaa se, jos nainen sormettaa itseään seksin aikana. Mielellään itsekin sormetan naista, mutta esim joissain pantaessa minun on sitä vaikea tai mahdoton tehdä.
Olen varmaan myös sen verran putkiaivo, että joskus on vaikea keskittyä täysillä sekä panemiseen ja hyvään sormityöskentelyyn yhtäaikaa. Tosin harjoittelen mielelläni ja se paranee vähän kerrassaan ;) Ehkä olisi pitänyt harrastaa rumpujen soittamista, niin onnistuisi paremmin erilaisten liikkeiden yhtäaikaiset tekemiset ;)
minua ei haittaa se, jos nainen sormettaa itseään seksin aikana. Mielellään itsekin sormetan naista, mutta esim joissain pantaessa minun on sitä vaikea tai mahdoton tehdä.
Olen varmaan myös sen verran putkiaivo, että joskus on vaikea keskittyä täysillä sekä panemiseen että hyvään sormityöskentelyyn yhtäaikaa. Tosin harjoittelen mielelläni ja se paranee vähän kerrassaan ;) Ehkä olisi pitänyt harrastaa rumpujen soittamista, niin onnistuisi paremmin erilaisten liikkeiden yhtäaikaiset tekemiset ;)
Vaimoni ei suostu koskemaan itseensä yhdynnän aikana. Orgasmia hän ei kuitenkaan sormeilematta saa, joten se jää minun tehtäväkseni. Ei minulla mitään sitä vastaan ole, päinvastoin, mutta joskus käy mielessä, että seksi olisi vaihtelevampaa, jos hän osallistuisi enemmän. Tapa, jolla sinä moralisoit ja arvotat ihmisten toimintaa seksin aikana on ahdistavaa. Vai onko sinun mielestäsi olemassa jokin oikea tapa harrastaa seksiä? Minusta on täysin yhdentekevää, mitä ihmiset makuuhuoneissaan tekevät, kunhan vain ovat siihen molemmat tyytyväisiä. Onneksi en ole kanssasi naimisissa. Tai ehkä olenkin...mistäs sen tietää.
siis kakkonen? Ainakin kirjoitustyylisi viittaa siihen. Ole vain, mutta älä kirjoita miehenä vastauksia, ainakaan noin selkeästi feminiinejä
samantekevää, kuka vastaa. Minä haluan vain tietää, olenko yksin ajatuksineni vai onko muitakin, joille itsetyydyttäminen kuuluu yksinäisyyteen ja kumppanien välinen tyydyttäminen parisuhteeseen. Voi olla että joku kokee ahdistavaksi, ettei saa katsella, kuinka minä hinkkaan itseäni, mutta se on sitten hänen itsensä ongelma.
ja päinvastoin. ollaan sisäkkäin, hierotaan itseämme ja toisiamme, lykitään edestä takaa ja sivulta, nuollaan, imetään ja käytetään kiihottimia. Ja lauetaan, kun siltä tuntuu välillä nopeasti, välillä hitaasti. Välillä yhtäaikaa ja välillä monta kertaa.
ELI NAIDAAN JA NAUTITAAN! Ei mies pelkkä tyydytyskone ole, vaan haluaa myös kiihottua ja nauttia.
minusta se kuuluu seksiin. ei se ole keltään pois jos toinen tekee itselleen hyvää, yksin tai yhdessä.
jos kärsisin kovasta puutteesta ja mies mieluummin vain hoitelisi itse itsensä kuin rakastelisi kanssani, silloin voisin loukkaantua. en jos sitä tekee osana molempia osapuolia tyydyttävää seksiä.
se, että mies tumuttaa yksinään, kuin se, että, kun ollaan väsyneitä niin hoidellaan vaan nopesti itsemme toisiamme katsellen tai sylikkäin. Tämä kyllä useimmiten johtaa muuhunkin, eli ihme piristyminen tapahtuu. Luulisin, että asia on myös miehillä näin.
siis kakkonen? Ainakin kirjoitustyylisi viittaa siihen. Ole vain, mutta älä kirjoita miehenä vastauksia, ainakaan noin selkeästi feminiinejä
Minä, kakkonen, olen mies.
se, että mies tumuttaa yksinään, kuin se, että, kun ollaan väsyneitä niin hoidellaan vaan nopesti itsemme toisiamme katsellen tai sylikkäin. Tämä kyllä useimmiten johtaa muuhunkin, eli ihme piristyminen tapahtuu. Luulisin, että asia on myös miehillä näin.
Mulle melko kummalliselta, mutta meitä on moneen junaan- mun mielestä seksi miehen kanssa on rakastelua ja itsetyydytys on jotakuinkin pelkkää fyysistä- en ko rakastelevani itseni kanssa ,D enkä siis voi kuvitella ylläolevaa tilannetta, että olisin liian väsynyt rakastelemaan.
näin on asian sisäistänyt ap:kin.
Kakkonen muuten sanoo, että tuomitsen muut. En tuomitse, sillä mielestäni on annettava toisten elää ja elää itsekin. Olen vain alkanut miettiä, josko olen ainoa, joka kokee seksin rakasteluna eikä itsensä tyydyttämisenä tai itsensä esittelemisenä. Vaan onneksi en ole - jee, ainakin yksi samalla tavalla ajatteleva siis löytyy, kiitos, yhdeksikkö.
Ja vielä painotan, että se, mitä muut tekevät kotonaan, ei hetkauta minua puoleen sun toiseen.
Mulle melko kummalliselta, mutta meitä on moneen junaan- mun mielestä seksi miehen kanssa on rakastelua ja itsetyydytys on jotakuinkin pelkkää fyysistä- en ko rakastelevani itseni kanssa ,D enkä siis voi kuvitella ylläolevaa tilannetta, että olisin liian väsynyt rakastelemaan.
vaimo kyllä räplää useinkin itseään, jos ei oikein muuten pääse vauhtiin. Minusta ihan ok, koska on kiva nähdä vaimon orkku muutenkin :)