Tyttö pamautti tänään kaupassa... =)
Oltiin ostamassa saunalimua, ja 6-vuotias tyttöni halusi pullon punaista limua, joten viisaana hän pyysi isolla äänellä: " Äiti, osta mulle PUNKKUPULLO!" Eikä yhtään naurattanut... =D
Kommentit (9)
Kakkasen perheen alkoholinkäytössä lienee jotain vikaa, jos punkkupullon pitäisi olla jo alle kouluikäiselle tuttu juttu...
Ja se että möläsit tuon " tyhämänpuoleinen" kertoo jotain sinusta. Tyttöni on kyllä lievästi kehitysvammainen, mutta monessa suhteessa paljon viisaampi kuin monet aikuiset.
Joskus toivoo, etta saisivat pitaa molyt mahassa, mutta mukavahan on jalkeenpain muistella, mita ovat sanoneet!!=)
Ja harva 6-vuotias tietaa, mita on punkku!!!
Onneksi koulussa pärjää kuitenkin, tuoden kotiin vain kiitettäviä numeroita.
Varmaan kuitenkin suurin osa tuon ikäisistä lapsista on joskus nähnyt jonkun aikuisen juovan esimerkiksi kaljaa. Eikä meillä ainakaan puhuta mistään aikuisten limppareista, vaan saunakalja on saunakalja, jonka aikuiset juo. Minusta siis ei ole mitenkään outoa, jos lapsi ei punkkua tiedä, mutta outoa ei ole myöskään se, jos tietää.
minä tiesin varmaan vasta lähemmäs parikymppisenä, mitä on punkku. Punaviinistä oltiin kotona puhuttu. Ehkä olen poikkeuksellisen tyhmä. 6-vuotiaan ei kuitenkaan todellakaan tarvitse tuollaista tietää.
Vierailija:
minä tiesin varmaan vasta lähemmäs parikymppisenä, mitä on punkku. Punaviinistä oltiin kotona puhuttu. Ehkä olen poikkeuksellisen tyhmä. 6-vuotiaan ei kuitenkaan todellakaan tarvitse tuollaista tietää.
Tyhmänpuoleinen?