Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme hinku jollain intoilla kestovaippoja vastaan.

Vierailija
09.10.2008 |

Jos ei itseä huvita lapsellaan kestovaippoja käyttää, niin en ymmärrä, miksi pitää intoa täynnä paasata niitä ja niitten käyttäjiä vastaan. Siis MIKSI?kestovaipoista on oikeasti vaikea keksiä huonoja argumenttejä, ehkä sitten on parempi haukkua niitä suosivia ihmisiä.

Aina välillä mainitaan fanaattisista kestovaippakannattajista. Mutta keitä nämä kestovaippamollijat ovat? Itse en onneksi ole oikeassa elämässä kohdannut, kumpiakaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona jokainen tehkööt niin kuin itse haluaa.

Vierailija
2/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin kertakäyttöjä ja senkään ei pitäisi kenellekään kuulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän et jos edes osa toimii luontoa säästäen nyt, niin maapallo on mukavampi paikka meidän kaikkien lasten elää. kestot on mun valinta, muut vaipattakoon lapsensa miten tahtoo. mut toivoisin toki et minäkin saisin vaipattaa lapseni kestoilla ilman arvostelua, leimaamista fanaattiseksi hörhöksi ym.

Vierailija
4/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa elämässä ja täällä palstallakin. Monesti olen ottanut osaa esim. johonkin kyselyyn jossa kerrotaan lapsen ikä, käyttääkö kestoja vai kertiksiä jne. ja kun sitten olen rehellisesti kertonut että kertiksiä, saan kuulla olevani mm. tyhmä, sivistymätön, epäekologinen sekä junttiäiti!!

Vierailija
5/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saisi kyllä melko nasevan palautteen. Paras ekoteko on tehdä vain yksi lapsi kertiksillä tai ilman.

Vierailija
6/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaahan se, kun itse olisin halunnut käyttää kestovaippoja, mutta kestoilu kaatui atooppiseen ihooni, joka ei sitä kestänyt. Ja sitten saan kuunnella kestoilijoiden arvostelua, kun käytän kertiksiä. Ei viitsisi puolustella ja selitellä kertisten käyttöä - varsinkin, kun kestofanaatikot pitävät selityksiä tekosyinä - mutta olen senkin joutunut tekemään.