Helsinki on maan mahtavin kaupunki
Jos viettää lomansa Helsingissä ei jää mistään paitsi!
Edustan saaret ovat upeita ja puuhaa riittää koko viikon retkistä käyntikohteisiin, kaikille jotakin ja puoli ilmaiseksi!
Kommentit (10)
Pihlajasaari, uunisaari, liuskasaari, sirpalesaari, mustasaari jne. upeita paikkoja ja upeita edullisia mökkejä.
Samoin Nuuksion alueet ja kaikki lasten taidejutut yms.
Täältä ei tarvitse lähteä mihinkään kauemmas
lähteä täältä mihinkään. Ollut tosi mukavat 2vkoa jo 4v kanssa, vaikka mies pakertaakin töitä koko kesän..
Puistoruokailut, lukuisat saaret ja rannat, torit, kaivari yms puistot, sadepäivänä shoppailumahikset, ihana tunnelma vaikka istuisi vain jätskillä vanhan portailla tai iha mitä vaan. Pyöräillään pojan kanssa joka paikkaan, pienet välimatkat vielä....
Kävin aviomieheni kotikonnuilla Helsingissä. Esitteli minulle lapsuudenkulmiaan ja jo vain oli kaunista. Ja minä ihan pohjosen tyttöjä. Eli sieltä jostain, missä narkkareita ei ees hoideta puistonpenkille. ;))))))
Eli kyllä Helsingissä on kaunista ja paljon nähtävää ja koettavaa ja sekaankin tuntuu mahtuvan. Olen aidosti otettu pääkaupungistamme.
Vierailija:
Kävin aviomieheni kotikonnuilla Helsingissä. Esitteli minulle lapsuudenkulmiaan ja jo vain oli kaunista. Ja minä ihan pohjosen tyttöjä. Eli sieltä jostain, missä narkkareita ei ees hoideta puistonpenkille. ;))))))Eli kyllä Helsingissä on kaunista ja paljon nähtävää ja koettavaa ja sekaankin tuntuu mahtuvan. Olen aidosti otettu pääkaupungistamme.
Maallakin on ihan mukavaa. Ja kyläkaupan ja -baarin terassilla notkuu kaljaveikkoja. ;-)
Jos osaisitte ajaa muullakin kuin traktorilla niin varmaankin tulisitte tänne, mutta onneksi niin ei ole.
Vierailija:
Jos osaisitte ajaa muullakin kuin traktorilla niin varmaankin tulisitte tänne, mutta onneksi niin ei ole.
Ihmettelen vain, että miksi aikuiset ihmiset hakeutuisivat narkomaanien sekaan, jos eivät heidän seurastaan välitä? Niin kuin missään.
Se, että samassa kaupungissa tai kunnassa on eri tavoin voivia ihmisiä, eihän se tarkoita, ettei kyseisellä paikkakunnalla voisi kukaan elää tai voida hyvin. Silloinhan Suomessa ei olisi enää missään asutusta.
Helsinki on myös minun mielestäni oikein ihana kaupunki, vaikken ole siellä koskaan asunutkaan.
Vierailija:
Ihmettelen vain, että miksi aikuiset ihmiset hakeutuisivat narkomaanien sekaan, jos eivät heidän seurastaan välitä? Niin kuin missään.Se, että samassa kaupungissa tai kunnassa on eri tavoin voivia ihmisiä, eihän se tarkoita, ettei kyseisellä paikkakunnalla voisi kukaan elää tai voida hyvin. Silloinhan Suomessa ei olisi enää missään asutusta.
Helsinki on myös minun mielestäni oikein ihana kaupunki, vaikken ole siellä koskaan asunutkaan.
Helsingissä koskaan ryöstetty...