Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaileeko äidit ihan oikeasti poikiensa vehkeitä!?

Vierailija
19.05.2008 |

Etsin tässä tietoa pojan tulehtuneesta pippelistä hakutoiminnon avulla ja melkein joka toisessa ketjussa "äidit" kehuvat poikiensa vehkeiden kokoa ja vertailevat niitä tuttavapoikiin! Onko tää jotain sairaiden provoilua vai onko nykyajan äideillä jotain vinksahtanut päässä pahemman kerran?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan mm. kun eräs äiti kehui tällä palstalla kuinka 5-vuotiaalla pojallaan on erektiossa aikuisen miehen kokoinen. SAIRASTA!

Nuo mammat on hulluja joilla on yksi asia koko ajan mielessä, samat mammat muuten usein ovat niitä jotka syyllistävät raiskauksen uhrin.

Vierailija
2/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tulee vertailtua, ihan vain siksikin että tietää onko ns. normaali kokoinen, eihän sitä muuttaa pysty mutta antaa ehkä mielenrauhaa. Vähän samallalailla kun pituutta ja painoakin vertaillaan. No ei tule toki vertailtua tyttöjen tissejä.....

Ainakin kun itsellä on kaksi poikaa niin kyllä kotona miehen kanssa on ollut puhetta että kuinkahan toisella on noin paljon suurempi kuin toisella ja onkohan toisessa jokin vika yms. näin naisena kun en noista miesten pippeleistä niin tiedä. Onko liian kireä yms. Mutta toki muille kehuskele että meidän pojalla on suurempi kuin teidän pojalla... Ihan vain pohtii sellaisia luonnollisia asioita kun ei tiedä millainen se kuuluisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvastihan täällä on aloituksia siitä, että esim. "minkä kokoisia ovat 3-vuotiaanne?" tai "minkä kokoisia kenkiä 5-vuotiaanne käyttää?"

Mikä ero on pippelien vertailussa, muuta kuin se, että kukaan ei kehtaa myöntää vilkaisevansa myös ystävän pojan pippeliä, kun se on näkyvillä. Ja mielessänsä kuitenkin vertaa sitä oman pojan pippeliin. Ihmisiähän tässä ollaan. Ei se ole sairasta pervoilua. Terveempää on myöntää vertailevansa.

Vierailija
4/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollut lapsuudessa todella ylikireä esinahka, jonka ansiosta tuli kaikenlaisia ongelmia, niin on pelottanu, että jos meidän pojillekin tulee. En mitenkään vertaile, että voi kun tolla meidän Pertilla on paljon pienempi kun naapurin paavolla, mutta onneks on sentään isompi kun sillä yhdellä Jarnolla. Sen verran oon katsonu esim. uimahalissa naistenpuolella olleita pikkupoikia, että minkä näköinen se yleensä on (koska en oo muuten hirveesti nähny, enk tiedä miltä sen tossa iässä kuuluu näyttää) ettei ole mitään erikoista muodossa ym. meidän pojille. En kyllä kertile muille ihmisille minkä kokoisiapippeleitä meidän perheessä on, enkä niihin muuten kiinnitä huomiota.

Vierailija
5/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä naisena ja varsinkaan ensimmäisen pojan kohdalla oikein tiedä, minkälainen sen kuuluisi olla ja varmaan jokainen äiti vilkaisee toisten poikien vehjettä, jos sellainen sattuu näkyvillä olemaan. Sitä vaan en ymmärrä kun täällä usein oikein kehutaan, että meidänpä pojalla on tuplasti isompi kuin muilla.

Vierailija
6/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin kummalliselta tuo vertaileminen, varsinkin kun se pippelin koko lapsuudessa ei mitenkään korreloi aikuiskoon kanssa. Murrosiässä toisilla muuttuu enemmän toisilla vähemmän.

Vierailija
7/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta (ja jopa vähän sairaalta) kuulostaa. Kyllä viat huomataan neuvolassa tai lääkärillä - ei tavallinen ihminen vikoja välttämättä edes huomaa.

Vierailija
8/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen pimpit ovat niin tabu asia yhteiskunnassa(mme), että kun laitoin ihan asiallisen joskin hassun kysymyksen niistä äsken palstalle, niin se aloitus poistettiin heti!

t. Ällistynyt äiti

Vierailija
9/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sairasta, neuvolassa huolehditaan näistä asioista. eiköhän jokaisen vhkeet kehity omaa tahtia, ja mitä väliä sillä on minkä kokoinen pippeli pikku lapsella on, kun se ei vaikuta aikuisiän kokoon mitenkään.

Suutuin jo neuvolantädillekkin, kun kommentoi minulle kerran pojastani, että hänelle tulee aikuisena iso pippeli koska on nyt niin pieni! Miettikää nyt mitä päästelee arvon terkkari suustaan. Hän sanoi, että mitä isompi pippeli pineneä, sitä pienepi isona ja päin vastoin! Just! Sairasta.

Vierailija
10/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai liian iso? Eikö siksi käydä neuvolassa, jotta asiantuntija näkee, jos jotain vikaa on?

T. kahden tytön tietämätön äiti=)

Vierailija
11/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen pojalla on sellainen hyvin pieni nappula haarovälissä. Järkytyin näkemästäni ja kieltämättä ajatukset lähtivät juoksuun.

Menetin oikeasti yöuneni joksikin aikaa, kun murehdin sen pojan kohtaloa.

Kai minä sitten olen mieleltäni sairas, minkäs teet!!!!!! :(

Vierailija
12/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hyväksikäyttö on jotain paljon vakavampaa kuin se, että vanhemmat naureskellen saattavat vertailla lastensa eroja (esimerkiksi anatomisia, ei nyt ehkä lasten kuullen kuitenkaan).

Pimpeistä vielä: muistan ainakin itse pienenä tyttönä koulussa ollessani, että tytöillä oli vähän eri näköisiä paikkoja, pukkarissa ja suihkutiloissahan niitä näki. Tarkoitan siis ULKOISESti erinäköisiä tietenkin! Vertailin ainakin itse niitä silloin mielessäni.

Esimerkiksi joillakin tytöillä oli tosi "leveä" pimppi ja toisilla pienempi. Toisilla oli etupimppi ja toisilla sitä viivaa ei ollut suurinpiirtein näkyvissäkään, koska se oli niin alhaalla jalkojen välissä.

Vasta näin aikuisena olen antanut ja saanut näille jutskille ko. nimet. Väitän,e ttä jos en olisi niin raivokkaasti kieltänyt naissukupuolen sisäisten anatomisten erojen olemassaoloa, olisin tuntenut itseni ja seksuaalisuuteni paremmin jo ennen kolmeakymppiä - ja kenties osannut nauttia siitä enemmän.

Se että joistain jutuista tehdään tabuja niin että niistä vaietaan totaalisesti eikä niitä saa edes ajatella kertoo mielestäni yhteiskunnasta ja tässä tapauksessa naisten seksuaalisuuden pitämisestä edelleen marginaalissa. Kun edes omaa (nais)sukupuolta ei opita tuntemaan tai tunnistamaan, eikä siitä saa puhua lapsena eikä aikuisena, niin saattaa se kertoa siitä että naisen seksuaalisuutta ei edelleenkään nähdä _ihan oikeasti_ olevan olemassa vaan se kielletään.

Että se siitä pedofiliasta. Tämä oli vain minun mieleipiteeni.

Vierailija
13/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella pojallani on varmaankin hieman erinäköiset ja -kokoiset pippelit, mutta jokaisella ne on ja se riittää minulle:)

Nauratti tuo jonkun kommetti että pienistä pippeleistä tulee isoja jne....meillä nimittäin on pojilla mielestäni oikein "söpöt" pienet pippelit kaikilla;)

t. 8 pojan äiti

Vierailija
14/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella pojallani on varmaankin hieman erinäköiset ja -kokoiset pippelit, mutta jokaisella ne on ja se riittää minulle:)

Nauratti tuo jonkun kommetti että pienistä pippeleistä tulee isoja jne....meillä nimittäin on pojilla mielestäni oikein "söpöt" pienet pippelit kaikilla;)

t. 8 pojan äiti

Luulisin, että ihmisluonto on sellainen, että vertailee, vaikka ei tahtoisikaan.

Vierailija
15/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäkööri vertailee tyttöjensä pimppejä miettien että kenelle tytöistä tulee isompana mehukas pimppi ja kenelle ei!

Vierailija
16/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäkööri niin tekisi, niin se on heidän häpeänsä. Ihan oikeasti.

Ylipäänsä on ihan eri asia puhutaanko jostain asiasta kahden ystävän kanssa vai remakasti naureskellen suuressa porukassa, plus sitten vielä se että kuuleeko lapset tai ulkopuoliset asioista.

Mielestäni jokaisen pippeli tai pimppi on niin henkilökohtainen asia, etten itse puhuisi (omani tai toisten) sellaisista edes parhaalle ystävälleni. Mutta _yleisellä tasolla_ , kuten tällä palstalla, saa mielestäni kyllä käydä keskustelua aiheesta!

Terveisin

Se pimppikeskustelijanainen

"Siitä mistä ei puhuta, ei saa vaieta"

Vierailija
17/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit pippelit näyttää kaikilla kolmella pojalla olevan eikä ole kyllä tullut mieleeni alkaa vertailemaan kokoja. Sitäpaitsi mulla on käsitys että sillä pippelin koolla on merkitystä vain erektiossa (seksissä), ja eihän se lepotilakoko sitä juhlakokoa kerro. Usein erektiossa pieni pippeli kasvaa enemmän kuin iso.

Vierailija
18/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vertaile, mutta mies kerran osui lastenhoitohuoneeseen erään kaverinsa kanssa samaan aikaan ja miehen kaveri huudahti omalle pojalleen että "Jumalauta! X on sua puoli vuotta nuorempi ja sillä on paljon isompi kuin sulla!"

Tuo nyt oli mielestäni vielä ok, mutta vähän hämmästyin kun LÄÄKÄRI tarkastuksessa ihmetteli ääneen pojan kivesten kokoa...:/ Hyvä ettei neuvolakorttiin sitä kirjannut!

Vierailija
19/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäkööri vertailee tyttöjensä pimppejä miettien että kenelle tytöistä tulee isompana mehukas pimppi ja kenelle ei!

Vierailija
20/30 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.