Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka pitävät tyttölapsista enemmän kuin pojista?

Vierailija
09.10.2008 |

Ja HUOM! Tähän ketjuun ei ole tarkoitus tulla parjaamaan tyttöjä ja puolustelemaan, kuinka ihanaa on olla pojan äiti. Haluaisin vain tietää, onko muita jotka ajattelevat kanssani samoin..

Itse koen ihan toden totta lievää sääliä, kun näen äidin, jolla monta poikaa. En tietenkään KOSKAAN kenellekään asiaa sanoisi, vaan pidän omana tietonani. En pidä poikalapsia erityisen hellyyttävinä.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitäkin kun on katsos erilaisia.

Voin väittää todella että esim. yksi pojistani on TODELLA kultainen ja miljoona kertaa hellyttävämpi ja suloisempi kuin monikaan tyttö.

Mutta sääli sinä vaan minua vastaan tullessasi. Mä säälin miestäsi jos et ole hänelle kyennyt poikaa lahjoittamaan - itse et poikaa kai osaisi kasvaataakaan.

Vierailija
2/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni saanut hyvän 'koulutuksen' poikien kasvattamiseen

mutta mulle tulikin vain tyttojä.

ei se mitään, kummi lapsi on poika ja naapurilla on 3 poikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naureskellut mielessäni naiselle, jolla on tyhjämuna mies.

Vierailija
4/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pahoin muita äitejä että toivottavasti kukaan ei jatka tätä ketjua ollenkaan.

Ja HUOM! Tähän ketjuun ei ole tarkoitus tulla parjaamaan tyttöjä ja

Vierailija
5/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani samoin mutta sitähän tämä kommentoija ei (arvatenkaan) ymmärtänyt.

Ja naureskellut mielessäni naiselle, jolla on tyhjämuna mies.

Vierailija
6/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani samoin mutta sitähän tämä kommentoija ei (arvatenkaan) ymmärtänyt.

ja tyttöjä ei saa parjata ketään? Fiksua!

ps. voin kertoa sulle, että multa löytyy molempia

Vierailija
7/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän on olevinaan eri teorioita siitä miten tulee tyttöjä, miten poikia.

Tyttöjä edesauttaa

- nainen ei saa orgasmia (orgasmi saa emättimen supistelemaan, mikä antaa lisävauhtia ja lisäetua etenkin pojille, jotka ei ole siittiönä niin kestäviä)

Eli huonot rakastajat saa tyttöjä =D. Tai jos on muuten vaan huono seksielämä...

- happamat olosuhteet emättimessä. Jenkkipalstoilla naiset keskustelee tosissaan miten tekevät emätinhuuhteluita sitruuna- ja etikkavesillä, jotta saisivat tyttöjä. Emätin kun on tarpeeksi hapan - siis aina hiivatulehduksen partaalla - niin pojat ei siinä enää elä.

Ja tätä teoriaa tukee 3 ystävääni, joilla kullakin vain 3 tyttöä: he valittavat usein hiivatulehdusta :-).

(Mulla on poikia ja lievä hiivatulehdus ollut vain kerran kun olin raskaana+antibioottikuuri yhtäaikaa.)

- ja lisäksi - luonto jotenkin hoitaa niin (teorioiden mukaan), että poikia saa ne joitten elimistö / kroppa jotenkin ihanteellisempi lapsen kantamiseen ja ruokkimiseen. Eli esim. liian laihat tai muuten huonokuntoiset saa enemmän tyttöjä.

Joten tosiaan kun joku tyttöjen äiti tulee vastaan ,niin on syytäkin sääliä sen huonoa miestä rakastajana + kutiavaa hiivaa. Siksi sen hermot ei ehkä niiden naapurin poikien näkemistä oikein kestäkään =D =D.

Vierailija
8/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he ovat tietenkin molemmat maailman ihanimpia lapsia mielestäni. Mutta muitten lapsista tykkään jotenkin enemmän pojista. Tytötkin toki suloisia, mutta jotenkin vieraat pojat herättää mussa enemmän hellyyttä ja äidinvaistoa kuin vieraat tytöt. Poikien vaatteetkin herättävät minussa enemmän ihastusta kuin tyttöjen vermeet. Toisaalta taas rakastan kaikkia nukkeja ja barbeja yms. "tyttöjen leluja". Jos saisin vielä kolmannen lapsen, toivoisin poikaa, vaikka tyttökin olisi tervetullut. Tämä siitäkin huolimatta, että meidän lapsista tytöllä on paljon herttaisempi luonne kuin pojalla, jonka kanssa otan päivittäin yhteen.

Vierailija
9/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle se poika on tärkeä.

Meillä on tyttö ja poika. Meillä isä ja tytär ovat todella läheisiä, leikkivät, käyvät yhteisessä harrastuksessa yms. Poika on on kylläkin vielä 11kk, eikä hänen kanssa voi vielä niin paljon puuhailla, kuin tuon 5v tytön.

Ja aika monessa perheessä missä on tyttöjä ja poika, niin se tyttö on 'iskän tyttö' ja poika taas 'mammanpoika'. Ja en tällä nyt tarkoita sitä, ettei lapsia rakastaisi yhtä paljon.

Minusta todellakin tuntuu, että se on perheen äitille kovempi pala, ettei ole tytärtä kuin se, että perheen iskällä ei ole poikaa.

Ja siksi nämä äidit, joilla on 'vain' poikia, heittelevät näitä tyhmiä 'miehesi on varmaan ihan onneton, kun vaimo ei ole synnyttänyt poikaa'-kommentteja.

Vierailija
10/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tastalla huono suhde miehiin ja poikiin ja siksi niitä vierastaa.

Jokaisen pojanvihaajan pitäisi käydä terapiassa kaivamassa oma traumansa esiin.

Vierailija
11/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 poikaa. Ihania poikia. Jos joskus saan kolmannen lapsen niin mulle on ihan sama onko se tyttö vai onko se poika. mutta se, että joko säälii mua mun lasteni sukupuolen takia on musta jotain niin kummallista ja järkyttävää että kerta toisensa jälkeen tuun vihaiseksi näistä ketjuista.

Kuinka kukaan voi sääliä jotakin sen lasten sukupuolen takia? huh.

Vierailija
12/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mollaamaan mutta itse aloitit niin että mollaat toisinpäin. ootko sä TYHMÄ???

Vierailija
13/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin miestäsi jos et ole hänelle kyennyt poikaa lahjoittamaan

Onko peruskoulu käymättä?

Vierailija
14/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän pitäväni enemmän tytöistä, tosin poika on vasta tuolla mahassa kasvamassa, eli käytännönkokemusta ei ole. Tyttöä toivoin tuosta tokastakin, mutta ihan yhtä rakas poikakin varmasti on. Juu ja mies sanoi ennen kun tulin raskaaksi myös, että olis kiva jos saatais toinen tyttö!

Joku heitti, että...

Minusta todellakin tuntuu, että se on perheen äitille kovempi pala, ettei ole tytärtä kuin se, että perheen iskällä ei ole poikaa.

.

Mä olen omassa kaveripiirissä huomannut saman asian. Mulla on paljon kavereita, joilla on vain poikia ja pvat ottaneet tuon meidän tytön "omaksi" tytökseen. Ottavat aina kaiken irti synttäreistä ja jouluista jne. kun saavat luvan kanssa tyttökrääsää hipeltää, kuin myös shoppailevat aina mun mukana tyttöjen osastolla ja leikkivät meidän tytön kanssa kotia, nukkejen pukemista ym. Moni on ihan sanonutkin, että harmittaa, että itsellä ei ole tyttöä.

Anyway, mä en tajua miten voi olla niin paha asia sanoa, mitä toivoo esim. lapsen sukupuolen olevan. Siis niin kauan kun ei mene tytölle sanomaan, että toivoin sun olevan poika tms. Jokaisella kuitenkin on omat toiveensa asian suhteen. Me tehtiin vuosia tuota esikkoa ja ensisijaisesti toivoin LASTA, mutta vaikka tilanne oli välillä tosi epätoivoinen, niin kyllä mulla kuitenkin oli selvä mielikuva siitä, että tyttö olis kivempi :).

Vierailija
15/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en myöskään ymmärrä näitä hänen saamiaan epäasiallisia vastauksia.

Minä toivoin poikaa juuri siksi, että mulla on vaikea isäsuhde eikä yhtään veljeä. Kaikki miessuhteet ovat olleet vaikeita, lukuun ottamatta suhdetta omaan mieheen. Toivoin poikaa, jotta viimeinkin oppisin vähän hyväksymään ja ymmärtämään poikia ja miehiä.

Toisin kumminkin kävi, sain tytön. Jonkinlaisena korvikkeena olen sitten tukenut hänen ystävyyssuhteitaan poikiin. Osaksi se on varmaan ollut alitajuista. Tyttöni ensimmäinen paras ystäväkin oli poika, ja he molemmat olivat silloin kaksivuotiaita.

Pojat ovat mielenkiintoisia mielestäni, mutta se johtuu luultavasti siitä, että olen nainen, ja kaikki erilainenhan meistä ihmisistä on vähän kiinnostavampaa kuin tuttu ja turvallinen.

Tyttölapsen ajatuksiin ja murheisiin on kuitenkin varmaan helpompi samaistua kuin pojan, ja tyttöä voi myös valmentaa ja auttaa enemmän kuin poikaa, koska olen itse nainen.

Vierailija
16/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että joko säälii mua mun lasteni sukupuolen takia on musta jotain niin kummallista ja järkyttävää että kerta toisensa jälkeen tuun vihaiseksi näistä ketjuista.

Kuinka kukaan voi sääliä jotakin sen lasten sukupuolen takia? huh.

tää onkin tosi järkky asenne! Siis että SÄÄLII toista siitä, että sillä on ihania terveitä lapsia??!! Sairasta!!

No, täytyy kai itsekin alkaa sääliä niitä äitejä jotka tunnen, joilla on vaan tyttöjä.

Mutta todella raivostuttavaa ajatella että joku SÄÄLISI mua mun pojista? Säälikää mua sitten myös mun kauniista hienosta kodista, komeasta miehestä, hyvästä koulutuksesta, hyvästä taloudesta, matkustelusta ja kaikesta muustakin. Ei ymmärrä.

HUOM! Jos ois pakko saada tyttö, adoptoisin varmaan Kiinasta. Ja onhan noita tosiaan jotain poppaskonsteja joilla sitä tyttöä ois voinut "yrittää".

Vierailija
17/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan äiti. HAluan pelkkiä poika lapsia. En halua tyttölapsia. enkä tosiaankaan vihaa kumpiakaan. jos saan tytön niin voi voi oma rakas lapsi silti. mä en kestä näitä alotuksia

Vierailija
18/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi ihana, terve, kaunis ja fiksu,melkein 6- täyttävä poikalapsi ja olen todella onnellinen, että minulla on lapsi. En halua enempää lapsia, mutta olen surullinen niiden puolesta, jotka eivät saa omaa lasta vaikka haluaisivat. Äitiys on maailman hienoin asia. Olen myös äärimmäisen onnellinen, että olemme terveitä, meillä on oma koti ja minulla on hyvä työ. Lapsella on isä ja vaikka olemme eronneet, poika on hänelle tärkeintä maailmassa- oman sukunsa jatkaja ja isänsä rakas silmäterä. Minulla on 4- vuotias kummityttö Oona, joka on mainio pikkuneiti. Ai miten tämä liittyy tuohon kirjoittajan mielipiteeseen, sitä voitte miettiä.

Vierailija
19/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itkemään kun ei ole tullut orkkua vuoteen.

Siis oikeesti - jos sulla ei ole poikia, ja koet pojat rasittavina, niin kyllähän MUIDEN KAKARAT on aina KAKAROITA ja aina vähän rasittavia!

Jos sulla ois poikia, sun mielestä tytöt ois rasittavia!

Vierailija
20/69 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän tapauksessa se pitää paikkaansa. Meillä on yksi tyttö ja minä myönnän että haluaisin ennemmin toisen tytön kuin pojan. Ilomielin pojankin ottaisin, mutta olen hurmaantunut meidän tytöstä ja haluan toisen samanlaisen. Asia ois varmaan juuri toisin päin jos meillä olisikin poika. Haluisin varmaan toisen pojan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi