Muita, jotka pitävät tyttölapsista enemmän kuin pojista?
Ja HUOM! Tähän ketjuun ei ole tarkoitus tulla parjaamaan tyttöjä ja puolustelemaan, kuinka ihanaa on olla pojan äiti. Haluaisin vain tietää, onko muita jotka ajattelevat kanssani samoin..
Itse koen ihan toden totta lievää sääliä, kun näen äidin, jolla monta poikaa. En tietenkään KOSKAAN kenellekään asiaa sanoisi, vaan pidän omana tietonani. En pidä poikalapsia erityisen hellyyttävinä.
Kommentit (69)
Mä ainakin olen ylpeä että mulla on poika ja tyttö. Mä olen ihan varma siitä että jos mulla olis 2 tyttöä/poikaa, niin mä kaipaisin sitä toistakin sukupuolta. Mutta eipä ole noita ongelmia meillä.
Tunnen pari todellä yököttävää ja sietämätöntä tyttölasta, joita en voi sietää silmissäni.
pienet pojat on ihanempia. Silloin kun mulla ei vielä ollut omaa poikaa, niin mä olin välillä jopa kavereille "kateellinen", kun joku synnytti pojan.
Nyt mulla on myös poika ja mä olen niin ylpeä siitä, niin on isäkin, mutta tottakai myös vanhempi lapsmme tyttö, on meille tärkeä.
Oma tyttö on ihana, mutta muut pikkutytöt ei niinkään. Mun mielestä ne on ärsyttäviä kimittäjiä.
Emättimen normaali pH on hapan (4,2), ja happamuutta pitävät yllä maitohappobakteerit. Jos pH-arvo jostain syystä nousee liikaa tai elimistön luonnollinen vastustuskyky heikkenee, hiivasieni saattaa alkaa lisääntyä ja aiheuttaa tulehduksen.
Eli normaali pH -> tyttöjä
hiiva-altis pH-> poikia
niitähän on olevinaan eri teorioita siitä miten tulee tyttöjä, miten poikia.
Tyttöjä edesauttaa
- happamat olosuhteet emättimessä. Jenkkipalstoilla naiset keskustelee tosissaan miten tekevät emätinhuuhteluita sitruuna- ja etikkavesillä, jotta saisivat tyttöjä. Emätin kun on tarpeeksi hapan - siis aina hiivatulehduksen partaalla - niin pojat ei siinä enää elä.
Ja tätä teoriaa tukee 3 ystävääni, joilla kullakin vain 3 tyttöä: he valittavat usein hiivatulehdusta :-).
(Mulla on poikia ja lievä hiivatulehdus ollut vain kerran kun olin raskaana+antibioottikuuri yhtäaikaa.)- Joten tosiaan kun joku tyttöjen äiti tulee vastaan ,niin on syytäkin sääliä sen huonoa miestä rakastajana + kutiavaa hiivaa. Siksi sen hermot ei ehkä niiden naapurin poikien näkemistä oikein kestäkään =D =D.
pidän tytöistä sekä pojista.
Itselläni esikoinen on tosi vilkas poika ja kuopus on rauhallinen tyttö. Ikävä sanoa, mutta tyttöä on ollut ns. helpompi rakastaa, kun ei tytön takia pala hihat joka ikinen päivä, mutta pojan takia verenpaine katossa joka ikinen päivä =(
Silti molemmille sanon ihan joka ikinen päivä, että että tykkään ja rakastan.
siinä mielessä älytön, että moniko oikeasti uskoo, että syntyvän lapsen sukupuoli määräytyy vanhempien rakastelutaitojen tms perusteella? Tarkoitan, että lapsen sukupuoli on sattumankauppaa, eikä siihen voi vaikuttaa. Mutta tykkäämisestähän tässä taisi alunperin olla kyse..
kun mulle on joka raskaudessa oli aivan herttaisen yhdentekevää kumpaa sukupuolta on tulossa? Pääasia on lapsi, ei se onko hän tyttö vai poika.
Säälin vain niitä, jotka haluaisivat lapsen mutta eivät saa.
kunnes sain poikani. En mitenkään osannut kuvitella itseäni pojan äidiksi mutta kuinkas sitten kävikään kun poika syntyi! Aivan ihana lapsi! Oma lapsi on aina oma lapsi, sukupuolella ei ole mitään väliä! Jos kolmas lapsi joskus tekee tuloaan, niin en pysty sanomaan kumpaa toivoisin. Ja rehelliseti sanottuna, vaikea sanoa vieraista lapsista että kummat ovat ihanenpia...olen huomannut etten oikein pidä muiden lapsista.
siinä mielessä älytön, että moniko oikeasti uskoo, että syntyvän lapsen sukupuoli määräytyy vanhempien rakastelutaitojen tms perusteella? Tarkoitan, että lapsen sukupuoli on sattumankauppaa, eikä siihen voi vaikuttaa. Mutta tykkäämisestähän tässä taisi alunperin olla kyse..
Ihan perinteisellä oviksen ajankohdan määrittely-menetelmällä!
Katkeria kommentteja kuuluu välillä, vaikka aihe on tabu ja ääneenhän sitäei sanota. Samalla tavoin useat naiset kaipaavat tytärtä.
Mitä pitämiseen tulee niin en ylipäätään pidä lapsista omieni lisäksi. Tytöt ovat yleensä kamalia vinkujia, pojat taas reippaampia mutta turhankin äänekkäitä. yök.
Siitä että niillä ei ole poikaa, varmasti niiden miehetkin on pettyneitä. Meilläpä on tyttö ja poika, mahtaa ottaa pannuun teitä pelkkien tyttöjen äidit?
Siitä että niillä ei ole poikaa, varmasti niiden miehetkin on pettyneitä. Meilläpä on tyttö ja poika, mahtaa ottaa pannuun teitä pelkkien tyttöjen äidit?
Mutta mikä tärkeintä, meillä on myös poika. Sitä ei kaikilla ole, ja ne joilla ei ole ovat kateellisia.
Mutta mikä tärkeintä, meillä on myös poika. Sitä ei kaikilla ole, ja ne joilla ei ole ovat kateellisia.
johon hän tietenkin on aivan lääpällään, eikä osaa kuvitella, että mikään muu tilanne vois olla niin onnellinen. Todennäköisesti hän ajattelisi samalla tavoin pojasta, jos se hänen ihmeensä olisikin ollut poika. Turha näistä on vängätä. Jokaiselle se oma ihme on se tärkein ihme. Ja paremmin myös huomaa toiset 'samanlaiset' ihmeet muilla äideillä
Sitten täällä hoetaan melkein hysteriaan asti sitä kuinka kaikki naiset toivovat tyttöjä mutta miehet eivät koskaan, milloinkaan poikaa. Vaikka perheessä olisi 4 tyttölasta niin se on just sitä mitä se mies halusikin.
Meillä on yksi tyttölapsi emmekä kumpikaan halua lisää lapsia. Olemme onnellisia ja tyytyväisiä, oikeasti, kaikki kolme. Emme ole katellisia kenellekään. Eikä mies kaipaa poikalasta. Meille ei kannata ainakaan tuhlata sääliä, eikä muillekaan, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä :)
Ja lukko tiks kiinni ja avain aurinkoon!
Ei vitsi, tosi kypsää keskustelua. Koko aihe on ihan naurettava.
Mulla on yksi tyttö, enempää lapsia en halua enkä ole yhtään katkera siitä ettei meillä ole poikaa. Mä kyllä hiljaa mielesäsni toivoin raskaana ollessa, että olis ihanaa jos lapsi olisi tyttö, vaikka tottakai poikakin olisi ollut tervetullut. Se oli vähän kuin olisi toivonut jotain arpajaisvoittoa, iloinen yllätys jos se tulee mutta ei oikeasti voi pettyä jos ei voitakaan :)
Muiden lapsista tykkään eniten rauhallisista lapsista jotka osaa ja tykkää jutella, ylipäänsä samanluonoisista kuin minä. Keskimäärin pojat tuntuvat vähän liian riehakkailta ja melskaavilta mun makuun, mutta omassa kaveripiirissäni viihdynkin usein enemmän miesten kanssa (mutta ne on kyllä sen riehumisvaiheen jo ohittaneet :D).
Mitä seksielämään ym. intiimijuttuihin tulee, niin hiivaa mulla ei ole ollut koskaan, seksiä harrastetaan 5 kertaa vikkossa ja joka kerta saan orgasmin. Jos näistä muka voi sitten jotain päätellä, mitä epäilen ;)
Vastaan siis ap:n kysymykseen. Itselläni on ihana eskarityttö ja nyt on toinen tyttö tilauksessa:)) Ei vaiskaan, on se tervetullut, vaikka olisi poikakin. Mä vaan yksinkertaisesti en tiedä pienistä pojista paljoakaan. Oma tyttäreni on melko rauhallinen ja helppo lapsi. Että kai tämä toinen tulee sit olemaan raisu poika:)