Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaa mitä pizzamies sano mulle kun soitin sinne?

Vierailija
07.07.2007 |

Sitä saa-mitä tilaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko valkosipulia?

- joo

Ei minula ole valkosipulia.

Että joku karvakäsi voi olla noin tyhmä.

Vierailija
2/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " joo voidaan me tehdä sulle pitsa mutta sen toimittaminen menee kyllä väkisinkin ainakin yhteen ellei kahteen" .

Olin ihan että mit vit... ja tilasin pizzani muualta.

Tuo oli suomalainen pizzeria. Ulkomaalaiset on tuoneet aina pizzat kotiovelle silloin kun pitääkin.

Vierailija
4/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy niin jatkuvasti. Kysyn mieheltä, maistuuko cokis, kun hän sanoo että joo, niin muistan ettei meillä olekaan cokista *nolo*

Vierailija:

- joo

Vierailija
5/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin kerran pizzaa, olin just eronnut ja muuttanut erilleen miehestäni. Muuttopäivänä tilattiin sitten pizzaa täysin tuntemattomasta paikasta ja pizza olikin oikein hyvää. Olin just roudaamassa tavaroita kun pizzapoika oli soittanut (en siis kerennyt vastaamaan), näin hänet ovella, avasin maksoin ja painuin kotiin syömään. Sitten huomasin puhelimessa vastaamattoman puhelun. Soitin numeroon ja kun tajusin, että se olikin pizza poika, sanoin sori ja lopetin puhelun.

Seuraavana päivänä joku hullu nainen soitti mulle ja tivasi, että olen soittanut hänelle. Yritti urkkia missä asun tms. Olin ihan hölmistynyt. Lopetin puhelun ja väitin kovasti, että en ole hänelle soittanut. Sitten tajusin, että ainoa jolle olin soittanut, oli se pizzamies!

Kohta se nainen soitti uudestaan ja taas sama juttu, missä asut, kuka oot, tms. Sanoin sitten hyvin painavalla äänellä, että kuules nyt. En ole soittanut kun pizzamiehelle eilen vahingossa. Jätä nyt jo nyt rauhaan, ei se ukkos sua petä ainakaan mun kanssa!

Sen jälkeen en ole pizzaa siitä puljusta tilannut! En ole uskaltanut!

Vierailija
6/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli hiukan pöllämystynyt olo, mutta kyllä kohta nauratti :D.