Lue keskustelun säännöt.
haluuko joku lähtee mun kans pelaamaan sulkapalloa vantaalla??
07.07.2007 |
haluisin pelata jotain kun en jaksa mitään kuntosaleja. Lasten takia ei voida pelata samaan aikaan miehen kanssa... Oon kyllä rapakunnossa ja en mikään haka muutenkaan, mut ihan vaan urheilun kannalta...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ps. olen ihan normaali... ap