Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kauan kestää, että toi toffee jähmettyy?
07.07.2007 |
Tein illalla sellasia kinuskineliöitä, siis pellille kaadoin sen massan. Kyllä sesiitä paperista irtoaa, mutta on kuitenkin suht lusikoitavaa. Pitääkö mun tunkea se pakkaseen, että se jähmettyy, vai pitääkö sen olla tossa joku viikko... Ohjeessa vaan sanotaan, että anna jähmettyä... Ei ollut mitään kuvaa, että kuinka jähmeäksi sen pitäisi edes tulla.
Kommentit (4)
kauanko sulla on se siinä pöydällä ollut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mahtaako olla tos pöydällä liian lämmintä...
niin tosiaan, allergian takia jouduin ton kerman ja voin korvaamaan maidottomilla versioilla, mahtaisikohan sekin vaikuttaa asiaan...
Et välttämättä keitellyt tarpeeksi?