Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely ei-kahvinjuojille!

Vierailija
06.07.2007 |

- Mitä juot kahvin tilalla?

- Oletko koskaan juonut kahvia vai lopettanut sen jostain syystä?

- Juotko ikinä kahvia kohteliaisuussyistä eli tilanteissa joissa vaihtoehtoisen juoman pyytäminen/ saaminen tuntuu hankalalta?

Itse juon kahvin tilalla lähes pelkästään vihreää teetä, joko sitruunalla maustettuna tai sellaisenaan. Joskus juon myös Nescafen suklaakahvia jauheesta mutta se maistuukin melkein kaakaolta :)

Olen juonut aikaisemmin kahvia mutta lopetin sen 7 vuotta sitten esikoista odottaessa kun teki pahaa. Synnytyksen jälkeen en enää viitsinyt aloittaa kahvinjuontia uudestaan, kun en siitä erityisemmin ikinä edes pitänyt.

Itse juon välillä kahvia tilanteissa, joissa teetä ei ole valmiiksi tarjolla enkä sitten viitsi aiheuttaa ylimääräistä vaivaa pyytämällä sitä (joillekin veden keittäminen tuntuu olevan aivan ylivoimaista...) Yleensä ihmisillä on vain jotain tosi pahaa Lipton-teetä enkä tykkää mustasta teestäkään niin samantein voin sitten juoda kahviakin. Joskus juon kyllä kahvin sijasta pelkkää vettä tai mehua näissä tilanteissa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo myöskään teetä. Juon vettä, maitoa ja mehua, jotain noista jos on tarjolla esim. jossain kyläpaikassa.

Vierailija
22/26 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Juotko ikinä kahvia kohteliaisuussyistä eli tilanteissa joissa vaihtoehtoisen juoman pyytäminen/ saaminen tuntuu hankalalta?

- teetä, maitoa, mehua, limpsaa... riippuu paikasta ja mitä on tarjolla

- en ole koskaan juonut

- en juo vaan saan suuni auki. normaalisti kyllä tuttavat huomaa kun katselee ympärille ja ei ota kahvia et hei ottaisitko jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juon kotona teetä satunnaisesti; joskus pari kertaa päivässä, joskus viikon tai kahden välein. Myös se musta Lipton uppoaa, tosin meillä ei taida olla sitä kotona, mutta muualla tarjottuna siis. Muuten juon vettä, joskus mehua, ruuan kanssa usein maitoa. Limpparia, jos sitä on.

Olen pari kertaa maistanut ja todennut, etten pidä. En pidä myöskään kahvin hajusta.

En juo. Sanon, että en juo kahvia ja juon jotain muuta tarjolla olevaa. En oleta, että minua varten keitettäisiin teetä (toki juon, jos sitä tarjotaan), vaan juon sitä mitä kahvin lisäksi on tarjolla. Yleensä on vähintään vettä tarjolla ja useimmissa paikoissa kysytään kahvinjuontihalukkuutta.

Vierailija
24/26 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

* mehua, limsaa, alkoholia, teetä, vettä, riippuen mitä on tarjolla

* maistanut kerran lapsena ja kerran aikuisena. ei ollut mun juoma toi kahvi.

* en todellakaan. olen vaikka juomatta jos on niin hankala saada vaikka vettä.

Vierailija
25/26 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä mieluiten, mutta mehu, limu tai vesi käy myös vallan mainiosti. Tai jos löytyy jotain lattea tms niin niin saatan juoda.

En ole koskaan juonut kahvia. Nyt viime vuosina olen silloin tällöin juonut jotain erikoiskahvia.

En juo kahvia missään tilanteissa. Pidän itsestäänselvänä että kaikilla on nyt edes jotain teetä tai mehua. Olen mieluummin vaikka ilman kokonaan.

Vierailija
26/26 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin tilalla juon teetä, mehua, limpparia tai vettä.

Olen nuorena maistanut kahvia, en tykännyt, joten miksi sitä joisin :-D

En juo kahvia ikinä enkä missään tilanteessa..*yök*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi