Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin palkkaan olisit tyytyväinen/ Paljonko on " tarpeeksi" ?

Vierailija
06.07.2007 |

Joskus opiskeluaikana " hanttihommia" tehdessäni unelmoin 2000e palkasta ja ajattelin se olevan paljon. Sain sitten kivan työpaikan ja palkaksi tuon 2000e. Hetken päästä ajattelin, että jos 2300e/kk saisin, olisin tyytyväinen. Nyt tienaan n. 2350e/kk ja taas ovat ajatukset kellahtaneet siihen suuntaan, että 26ooe/kk olisi sopiva....

Nälkä taitaa kasvaa syödessä.

Mihin palkkaan sinä olisit tyytyväinen? Ja millä summalla uskoisit pärjääväsi tarpeeksi hyvin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon löytäväni sisätyön, jossa saan aluksi minimissään 2800 ja sitten voi edetä.

Vierailija
22/27 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500 pyysin alunperin kun paikkaa hain, siihen olisin ollut tyytyväinen, mutta hyvä näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on työn vaativuuteen ja koulutukseeni+kokemukseeni nähden liian vähän. Käteen jää n. 2 tonnia ja se riittää ihan hyvin, mutta ihan periaatteen vuoksi haluaisin 4 000 bruttoansiotasolle. Eipä taida onnistua kuin duunia vaihtamalla.

Vierailija
24/27 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan luksukselta opiskeluaikojen kaupan kassan hommien jälkeen...

Vierailija
25/27 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdan juuri uudelle työnantajalle ja lähtöpalkaksi sovittiin 2800. Olen ihan tyytyväinen lupaukseen tarkistaa palkka koeajan jälkeen.

Niin ja olen koulutukseltani ihan yo-merkonomi

Vierailija
26/27 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan kotiäiti ja en tiedä mihin nekin rahat laitettais, jos tonkin verran saisin. Osa tietty menis sitten hoitomaksuihin, mutta kaikki muu on meidän menoihin suhteutettuna ylimääräistä.

Vierailija
27/27 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies tienaa samanverran tai hiukan enemmän niin johan oltais rikkaita!