Vauvakuume, vihdoinkin alamme yrittämään kolmatta! =)
Olen niin iloinen.. Meillä lapset 4- ja 2,5-vuotiaita, pitkään olen jo halunnut kolmatta ja ehkä se toive toteutuu. :) Jee!
Muita joilla yritys alkamassa? :)
Kommentit (4)
Meillä täysin vastaava tilanne, lapsetkin prikulleen samanikäisiä! Mies on ihan siinä ja siinä, antaako vauvakuumeelle periksi eli vähän aikaa joudun vielä pyörimään " tuskissani" ...
Oletko ollut työelämässä lasten välissä tai tällä hetkellä? Itse olen ollut koko ajan kotiäitinä ja mielestäni nyt olisi vielä hyvä sauma yrittää sitä kolmatta(ja meille viimeistä) tähän perään :)
mekin aloimme yrittämään huhtikuussa ja nyt olen rv 11+6! että pamahti sitten kertalaakista! =D
isommat lapset meillä 7v ja 2v9kk. tässä välillä sain vakituisen työn joten nyt on ikäänkuin helpompi jäädä pois kun tietää, että on joku paikka mihin palata eikä putoa tyhjille...
Kumpikaan ei ole vaipoissa, kuopus jätti vuosi sitten pois kokonaan ja esikoinen ollut kuiva jo 2 vuotta. Ei ole käytössä tuttia, pulloa, nukahtavat itsekseen ja nukkuvat koko yön. Osaavat pukea itse jne.
Jos ikinä haluan kolmannen niin parempi nyt kuin myöhemmin, tulisi liian iso ikäero.
ap