Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuukupista asiaa:
23.05.2007 |
Mistäköhän johtuu, että kuukautisten jälkeen mulle on tullut tosi usein hiivaa tms. kupin käytön aloitettuani? Tosi ärsyttävää. Muuten olen kuppin oikein tyytyväinen. Vaihdan sitä väh. 12 tunnin välein.
Oireina on alapään kutina ja kirvely, ihan kuin olis limakalvoissa haavoja. Ennen mulla ei ollut hiivaa melkein koskaan.
Kommentit (2)
mietin voisko siinä laittamisessa emättimen reunat jotenkin raapeutua. Aina menkkojen jälkeen pissatessa kirvelee jonkin aikaa. Kuppeilussa olen vasta aloittelija, toivottavasti opin oikean laitto- tekniikan sillä muuten tuo kippo on mainio.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulle tuli hiiva kun tein niin.