Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumissa kahden miehen välissä.

Vierailija
09.10.2008 |

Erosin miehestäni keväällä. Samoihin aikoihin tapasin ihanan miehen, jonka kanssa olen nyt viettänyt kesän ja syksyn.

Exällä ja minulla on yhteinen lapsi.

Nyt viime viikkoina exän ja minun välit ovat hiukan lämmenneet. Ne ongelmat, joita suhteessamme oli vuosia ovat kadonneet kuin savuna ilmaan. Suurin ongelmamme oli se, ettei exäni koskaan oppinut keskustelemaan kanssani. Ei avautunut minulle koko 8- vuoden aikana, jonka vietimme yhdessä. Eron jälkeen keskusteluyhteys on tullut pikku hiljaa ja viime viikkoina olen huomannut että tunteeni häntä kohtaan eivät olekaan kadonneet.

Exäni haluaisi minut takaisin, tiedän sen.

Nykyinen mies on hyvä keskustelemaan ja viihdyn hänen seurassaan todella hyvin. Hän ei silti saa minua samanlaisen intohimon valtaan sängyssä tai muutoinkaan kuin exä.

Minua ahdistaa, huolia on ympärillä muutoinkin, ilman miehiäkin. Nyt en tiedä mitä tehdä. Jättääkö nykyinen miesystävä ja yrittää vielä kerran exän kanssa vai jatkaako nykyisen kanssa?

Voi kun joku osaisi kertoa kumman kanssa olen onnellinen vielä kymmenen vuoden päästä. Exän huonot puolet on jo tiedossa ja arki sujui hyvin muutoin kuin tuon kommunikaation puolesta. Nykyisestä miehestä en osaa vielä sanoa. Emme ole kokeneet kunnon arkea vielä. Häntä selvästi silti ärsyttää yksi minun huonoista puolista. Silloin kun olen stressaantunut en hallitse ympäristöäni, eli kämppä on mullin mallin. Exä tottui siihen että sai kerätä lapsen lisäksi minun tavaroita ja vaatteitani ympäri kämppää silloin kun olin masentunut/stressaantunut.

Huoh. Enpä olisi uskonut että olisi joskus tällaisia huolia. Mitä tekisin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa ilman et halua elää?

Vierailija
2/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei onnistu, niin tiedätpähän sitten senkin varmaksi ja olet ainakin tehnyt voitavasi teidän perheen suhteen.

sitten voit vapaasti jatkaa eteenpäin omaa elämääsi ellei teillä natsaa enää uudelleen.

et voi tosin nyt vielä tietää etukäteen millaisia ongelmia sinulle voisi tulla eteen muidenkin miesten kanssa, exäsi tunnet nyt kuitenkin jo varmaan läpikotaisin.

toivon että kuitenkin onnistutte löytämään onnen ja rakkauden uudelleen lapsesi isän kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä kohtaan tunnen toki jotain, mutta en osaa sanoa onko se rakkautta. Hänen seurassaan on hyvä olla. Kun olemme yhdessä, en kaipaa muuta.

Exää olen aiemmin rakastanut syvästi, sittemmin tunteet hiipuivat. Hänen seurassaan voin olla täysin oma itseni.

Juuri tällä hetkellä kaipaan exää kovasti. En vaan osaa sanoa onko tämä äkillinen kaipaus pysyvää.

AP

Vierailija
4/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nykysuhde katkolle ja elä hetkinen yksin. Minäkin olisin iloinen jos ihmiset voisivat löytää toisensa uudelleen, korjata pieleen menneen avioliiton ja suostua yhdessä muutokseen, että avioliitto onnistuisi... avioliitto on kallis asia, kyllä sitä kannattaa yrittää rakentaa uudelleen.

Mutta sekä sinun että ex-miehesi on kohdattava ongelmat jotka johtivat eroon, muuten olette kohta taas erossa kun "tunteet hiipuvat".

Vierailija
5/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus paras vaihtoehto on olla hetken aikaa ihan yksin, ja opetella ensin elämään omilla ehdoillaan ilman miestä ollenkaan. Kun sen on oppinut, on itselläkin paremmat eväät uuteen suhteeseen.

Vierailija
6/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos menisit tänä iltana ravintolaan romanttiselle illalliselle, kumman haluaisit istuvan kanssasi pöydässä?"

Siinä sinulle vastaus.

Vierailija
7/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos menisit tänä iltana ravintolaan romanttiselle illalliselle, kumman haluaisit istuvan kanssasi pöydässä?"

Siinä sinulle vastaus.

Voi en todellakaan tiedä. Ehkä todellakin pitäisi hankkiutua molemmista eroon hetkeksi, mutta entä jos menetän heidät miettimistauon aikana?

AP

Vierailija
8/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkea ei voi aina saada.

se on vaan riski joka sinun on otettava tähän peliin ryhtyessäsi.

ja kummallekin miehelle sinun on tietysti suotava oikeus päättää jatkaa omaa elämäänsä jos kyllästyvät sinun miettimiseen ja narussa pitelyyn.

Voi en todellakaan tiedä. Ehkä todellakin pitäisi hankkiutua molemmista eroon hetkeksi, mutta entä jos menetän heidät miettimistauon aikana?

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi