Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väinö Myllyrinteellä oli pituutta komeat 2 m 50 cm, mutta ei silti kelvannut naisille

Vierailija
12.09.2025 |

Jos noin pitkä mies ei naisille kelpaa, mitä toivoa lyhyemmillä miehillä on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Väinöllä iso kulli?

Vierailija
2/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Väiskin lahkeessa oli jotain jota yleensä näkee Vermon talleilla. Ja tästä johtuen sen ajan 150cm ja 40kg naiset juoksivat karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tahtovat pitkän miehen, mutta ehkä siinäkin on joku raja, että kuinka pitkä mies saa olla.

Vierailija
4/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on ehkä 175cm kengät jalassa. On kuitenkin liikunnallinen ja pitää itsestään huolta, vaikka on enemmän hauskannäköinen kuin klassinen komistus. Kohta 50v, mutta aina sille on naisseuraa löytynyt, avioeron jälkeenkin naisystäviä ollut useampia. Ei varmaan sinkkuna ole ollut 6kk kauempaa koko aikuisikänään. Ammatiltaan on muuten sähköasentaja. Mikähän siinäkin on että joillekin seuraa löytyy ja toisille ei. 

Vierailija
5/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 185-senttinen alkaa näyttää jo friikiltä. Kun mennään yli kahden metrin, näytetään alienilta, vrt. koripalloilijat.

Vierailija
6/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minua metrin pidempi

Vierailija
7/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli on ehkä 175cm kengät jalassa. On kuitenkin liikunnallinen ja pitää itsestään huolta, vaikka on enemmän hauskannäköinen kuin klassinen komistus. Kohta 50v, mutta aina sille on naisseuraa löytynyt, avioeron jälkeenkin naisystäviä ollut useampia. Ei varmaan sinkkuna ole ollut 6kk kauempaa koko aikuisikänään. Ammatiltaan on muuten sähköasentaja. Mikähän siinäkin on että joillekin seuraa löytyy ja toisille ei. 

Mikähän siinä on että naiset aina jättää jotkut?

Vierailija
8/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Väiskin lahkeessa oli jotain jota yleensä näkee Vermon talleilla. Ja tästä johtuen sen ajan 150cm ja 40kg naiset juoksivat karkuun.

Tai ehkä Väinö oli yhtä vajaa kuin sinä ja juoksi karkuun naisia.

Vierailija
9/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei kelvannut?

Vierailija
10/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö puhua mun ystävän sukulaisesta. Kunnianloukkausilmoituksen voi tehdä kuolleestakin. Asianomistajana on silloin lähiomainen.

Vierailija
11/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino: 197 kg

Vierailija
12/12 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää ettei naisia ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä