Väinö Myllyrinteellä oli pituutta komeat 2 m 50 cm, mutta ei silti kelvannut naisille
Jos noin pitkä mies ei naisille kelpaa, mitä toivoa lyhyemmillä miehillä on?
Kommentit (12)
Veikkaan että Väiskin lahkeessa oli jotain jota yleensä näkee Vermon talleilla. Ja tästä johtuen sen ajan 150cm ja 40kg naiset juoksivat karkuun.
Naiset tahtovat pitkän miehen, mutta ehkä siinäkin on joku raja, että kuinka pitkä mies saa olla.
Mun veli on ehkä 175cm kengät jalassa. On kuitenkin liikunnallinen ja pitää itsestään huolta, vaikka on enemmän hauskannäköinen kuin klassinen komistus. Kohta 50v, mutta aina sille on naisseuraa löytynyt, avioeron jälkeenkin naisystäviä ollut useampia. Ei varmaan sinkkuna ole ollut 6kk kauempaa koko aikuisikänään. Ammatiltaan on muuten sähköasentaja. Mikähän siinäkin on että joillekin seuraa löytyy ja toisille ei.
Yli 185-senttinen alkaa näyttää jo friikiltä. Kun mennään yli kahden metrin, näytetään alienilta, vrt. koripalloilijat.
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on ehkä 175cm kengät jalassa. On kuitenkin liikunnallinen ja pitää itsestään huolta, vaikka on enemmän hauskannäköinen kuin klassinen komistus. Kohta 50v, mutta aina sille on naisseuraa löytynyt, avioeron jälkeenkin naisystäviä ollut useampia. Ei varmaan sinkkuna ole ollut 6kk kauempaa koko aikuisikänään. Ammatiltaan on muuten sähköasentaja. Mikähän siinäkin on että joillekin seuraa löytyy ja toisille ei.
Mikähän siinä on että naiset aina jättää jotkut?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Väiskin lahkeessa oli jotain jota yleensä näkee Vermon talleilla. Ja tästä johtuen sen ajan 150cm ja 40kg naiset juoksivat karkuun.
Tai ehkä Väinö oli yhtä vajaa kuin sinä ja juoksi karkuun naisia.
Älkää viitsikö puhua mun ystävän sukulaisesta. Kunnianloukkausilmoituksen voi tehdä kuolleestakin. Asianomistajana on silloin lähiomainen.
Olikohan Väinöllä iso kulli?