Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi, Sinä äiti siellä!

Vierailija
06.07.2007 |

Mitä kuuluu tälle päivälle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulenkikseni hakemassa hiomapaprua ja pakkelia. Mutta sää ei nyt oikein sallis sohvapöydän hiomista. Tiedä vaikka kohta satais.

Lapset menivät kuitenkin ulos. Jäin sisälle syömään hedelmää ja juomaan teetä. Veljeni ovat tänään tulossa kahville. Kohta pitäis alkaa ruuanlaittoon ja vähän siivoilla.

Illaksi menemme kylään ja jäämme varmaan yöksi. Sitten huomenna tiedossa vapaata mulle aamupäivällä ja menen kuntosalille ja kirppareita kiertelemään.

Vierailija
2/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi haki uhmiksen ja olen vauvan kanssa kotona. Tadan tästä laittaa ruokaa ja vähän siistiytyä ja lähteä katsomaan vieläkö aleja on - yhden lapsen kanssa on niin helppo liikkua! ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli uhmis viime yön mummulassa, sai keskittyä pienempäänki välissä.

Tänä iltana aijon lähteä tanssimaan, olo on ku teinitytöllä! =) Kiva pitkästä aikaa päästä!

Vierailija
4/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, sunnuntaina pääsen siitä eroon kahdeksi yöksi kun lähtee kummitätinsä kanssa ruotsiin. sen jälkeen jaksan taas olla hyvä äiti hetken aikaa. ulos pitäis mennä mutta ei jaksa.

Vierailija
5/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama tunti pöydän putsausta ja sitten..... LOMAAAAAHH! :)

Lapset on tosin lomailleet jo kesäkuun alusta asti - päiväkotilaisetkin isukin kanssa. :) Nyt yhteistä lomaa heinäkuu.

Vierailija
6/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuudelta ja sain kaks tuntia omaa aikaa. Rauhallinen aamukahvi ja virkkasin :) Mies lähti klo7 töihin ja tytöt 2v ja 6v heräs klo8. Siitä lähtein onki ollu melkosta tohinaa..

Vierailija
7/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain vauvan justiisa päikyille. Nyt voi rauhassa istua tietokoneen ääressä vähän aikaa ;)

Vierailija
8/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtevät maanantaina iskän kans mummolaan. Ajateltiin käydä myös hampurilaisella=). Koko viikko on oltu tuolla puistohommissa ja tänään sitten tehdään välillä tällaista.

Vierailija
9/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on ollut vähän kärty viime päivinä, joten yritän pysyä kärsivällisenä vaikka kaikki kiellot, pukemiset ja muu aiheuttaa todennäköisesti kohtauksen. Odotan että pesukone lopettaa ja päästään ulos. Sisällä on varsin hikistä.

Vierailija
10/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika tuossa juuri kertoi että kaka ja sitten mentiin potalle ja kakkahan sieltä tuli! Tällä viikolla on itse oma-aloitteisesti mennyt pissalle pari kertaa ja kakkalle kerran tätä ennenkin. Ehkä se tästä nyt alkaa sujua pikkuhiljaa kun hän on tajunnut miltä hätä tuntuu ja että silloin mennään potalle. Olen niin tyytyväinen:)