Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääpäivä tänään, lupasin ottaa vastuun ruokapuolesta, mitä ihanaa laittaisin illalla???

Vierailija
09.10.2008 |

Ei nautaa, sikaa, tai äyriäisiä, mikä muu tahansa melkein kelpaa.

Vinkkejä kiitos?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuruokana lämminsavulohta lisäkkeenä munakokkelia ja yksi keitetty peruna, sitruunaa ja tilliä

Pääruokana tarjotaan broilerin tai kalkkunan filettä paistettuna ja lisäkkeeksi riisiä joko pilahvi tai sahramiriisiä. Vihanneslisäkkeeksi ohueksi suikaloituja vihanneksia . Freestataan porkkanaa, sipulia ja purjoa ja lisätään joukkoon kermaa maustetaan suolalla ja mustapippurilla ja kokonaisia rosepippureita. Ei tarvitse kastiketta erikseen kun on tuo kermahässäkkä.

Jälkiruokana voisi olla uuniomenat ja vaniljakastiketta

Vierailija
2/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietättä hääpäivän kotona ! ! Tosi stailia.....

Eikö miehesi sen vertaa aio panostaa että vie sinut ravintolaan romanttiselle illalliselle, hemmotteluhoitoihin kylpylään yhdessä ja yhteinen yö hotellissa?

Se vähintä mitä odotan.

Viimeksi oltiin viikonloppu matkalla Prahassa. Todella mieluisa yllätys.

Etkö kaipaa irtiottoa arjesta ja hemmottelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska emme olisi saaneet lapsenvahtia kuin myöhäiseen.

Kiitos nro 2 sun vinkeista, vielä ottaisin vastaan lisää menuja!

:o)

Vierailija
4/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun salaatti lautasannoksena, suikaleeksi leikattua jäävuorisalaattia pohjalla, päällä pariloitu lohiviipale, munan puolikas sitruunan lohko ja tillin oksa, liraus sinappikastiketta.

Pääruokana lapmpaanfilettä tai kyljyksiä valkosipuliperunoiden kera ja lisäkkeenä broccolia keitettynä ja/tai ruusukaaleja, kastikkeeksi tumma demi-glace (saa tertassa kaupasta) johon lisäät kermaa ja pippureita.

Jälkkäriksi juustolautanen lisukkeineen ja sit viiniä läpi aterian

Vierailija
5/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääpäivänä ei todellakaan kuulu huolehtia mistään, vaan NAUTTIA.

Hääpäivä ei tavallinen arki-ilta, vaan jotai spesiaalia oltava

Vierailija
6/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAUTIN kotona olemisesta :) joten mulle se luxus olisi nimenomaan kotona oman kullan kanssa,hyvää ruokaa ja elokuva... lapset kylläkin saisi olla mummolassa

Vierailija
7/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdotus

Alkuruoaksi kermainen sienikeitto

Pääruoaksi lohta (tai muuta tuoretta kalaa) ja perunaa (tee muusi, paina pursottimen läpi ja laita kierteet uuniin vielä saamaan väriä) ja salaatti (jotain extraa, mitä kaupasta löydät)

Jälkkäriksi kahvi + avec (pikkusuklaaleivokset/karkit)

ja kakkosjälkkäriksi viiniä, juustoja ja suolakeksejä

Vierailija
8/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan ulkomailla ja tukiverkosto todella huono (ei sukulaisia) joten meillakaan ei ole kummoisia lastenvahteja kaytettavissa milloin vain. Ja ei edes spesiaaleina paivina!

Mutta eipa tuo paljoa haittaa, minulle on tarkeinta etta olen viettanyt nama 9 vuotta mieheni kanssa ja olemme olleet onnellisia, ei me siita yhtaan sen onnellisemmiksi tulla jos kaydaan hienossa ravintolassa tai mies ostaisi kalliita lahjoja minulle tai toisin pain.

Me varmaan tilataan kiinalaista tai intialaista ruokaa ja juodaan viinia, ihan vain kotosalla. Matkustellaan muutenkin niin paljon ympari vuoden ettei ihan joka hetki tee mieli jonnekin. Mies on hotellia-alalla toissa joten niissakaan yopymisissa ei ole mitaan spesiaalia ja ylpyloitakaan en voi sietaa!