Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Keliakin oireet...
09.10.2008 |
Millaisi oireita on lapsellasi ollut ennen kuin keliakia on todettu? Millainen oli tutkimus asian toteamiseksi ja miten sopeuduitte ruokavalioon, tuntuiko siis ruoanlaitto aluksi vaikealta?
Syöttekö samaa ruokaa kotona koko perhe(siis muutkin sitä keliaakikon ruokaa?)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pienellä lapsella voi kasvu pysähtyä ja olla mahakipua tai ripulia. Etsi netistä lisää oireista ja tutkimuksista, esim. Terveyskirjasto.fi. Keliakialiitolla on myös omat nettisivut. Ruoanlaitto voi aluksi tuntua vaikealta, mutta äkkiä siihen tottuu. Kaupassa saa olla tarkkana tuoteselostusten kanssa. Helpoimmalla pääsee, kun tekee koko perheelle gluteenitonta ruokaa. Leivät (ja muuten margariinitkin) erikseen.