Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keliakin oireet...

Vierailija
09.10.2008 |

Millaisi oireita on lapsellasi ollut ennen kuin keliakia on todettu? Millainen oli tutkimus asian toteamiseksi ja miten sopeuduitte ruokavalioon, tuntuiko siis ruoanlaitto aluksi vaikealta?

Syöttekö samaa ruokaa kotona koko perhe(siis muutkin sitä keliaakikon ruokaa?)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä lapsella voi kasvu pysähtyä ja olla mahakipua tai ripulia. Etsi netistä lisää oireista ja tutkimuksista, esim. Terveyskirjasto.fi. Keliakialiitolla on myös omat nettisivut. Ruoanlaitto voi aluksi tuntua vaikealta, mutta äkkiä siihen tottuu. Kaupassa saa olla tarkkana tuoteselostusten kanssa. Helpoimmalla pääsee, kun tekee koko perheelle gluteenitonta ruokaa. Leivät (ja muuten margariinitkin) erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla