Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri ja sen mies ei halua tulla meidän kyytiin, kun meidän autossa ei saa polttaa.

Vierailija
09.10.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajakoot itse sitten!



Ne on aika harvassa nykyään, autot joissa SAA polttaa. Mitään.

Vierailija
2/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että voitaisiiin mennä samalla autolla, säästettäisiin bensoissakin. Mutta eihän se nyt käy, kun ei saa polttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan omalla autolla, ajellaan sitten peräkanaa :)

No, mä ja mies ei taas haluta niiden kyytiin, kun käryttelevät. Tosin ei edes pyytäneet. Mä olisin kyllä voinut pysähtyä vaikka johonkin levähdyspaikalle. Luulis nyt että tunnin tai vähän yli voi olla ilman tupakkia?



ap

Vierailija
4/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei autossa saa polttaa, mutta ikävä se on tuoakantuskissakin olla... Sopikaa että tietyin väliajoin tai X kertaa matkalla pysähdytte tupakalle.



...Mutta epäilen kyllä vahvasti että heillä on jokin muu syy, ja tuo on vain tekosyy...?! Ehkä haluavat olla juhlissa lyhyemmän/pidemmän aikaa mitä te? (Ja muutenkin on ikävää olla riippuvainen toisten kyydistä, jos itse haluaakin nopeammin pois tai olla pidempään, niin on tyhmää "anoa" että joko mentäs/jäätäskö vielä hetkeksi)



Tai ehkä he eivät pidä teistä? Vaikka ovat ystävällisiä jne. niin ehkä ette ole heidän mielestään kiinnostavia---> heille olisi helvetti istua kanssanne pari tuntia/suunta autossa, mistä ei edes pääse pakenemaan/hermosauhuille jne.



Auto kun on pieni suljettu tila...;)

Vierailija
5/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutenkin inhottavaa kuskata tupakanlöyhkäisiä ihmisiä joista tartuu yököttävää hajua penkkeihinkin. Potkukelkalla saavat polttaa vaikka ruohoa koko matkan...

Vierailija
6/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei autossa saa polttaa, mutta ikävä se on tuoakantuskissakin olla... Sopikaa että tietyin väliajoin tai X kertaa matkalla pysähdytte tupakalle.

...Mutta epäilen kyllä vahvasti että heillä on jokin muu syy, ja tuo on vain tekosyy...?! Ehkä haluavat olla juhlissa lyhyemmän/pidemmän aikaa mitä te? (Ja muutenkin on ikävää olla riippuvainen toisten kyydistä, jos itse haluaakin nopeammin pois tai olla pidempään, niin on tyhmää "anoa" että joko mentäs/jäätäskö vielä hetkeksi)

Tai ehkä he eivät pidä teistä? Vaikka ovat ystävällisiä jne. niin ehkä ette ole heidän mielestään kiinnostavia---> heille olisi helvetti istua kanssanne pari tuntia/suunta autossa, mistä ei edes pääse pakenemaan/hermosauhuille jne.

Auto kun on pieni suljettu tila...;)

Ei kyllä se on ihan oikea syy. Kaveri nimittäin sanoi että aikoo ottaa jo matkalla olutta, joten tupakkaa tekee koko ajan mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä jossain...Taisi olla jossain leffassa, slummissa...

Vierailija
8/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI IHMEESSÄ TEILLÄ ON TUOLLAISIA YSTÄVIÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari taukoa matkalla, jos ei, niin menette sitten omilla autoilla.

Ei tosta sunkaan kannata stressiä ottaa.

Mäkin monesti mieluummin menen vain miehen kanssa, jos vaan mahdollista. Toki ekologiset pointit huomioon ottaen suostun myös kimppakyyteihin.

Ei kyllä se on ihan oikea syy. Kaveri nimittäin sanoi että aikoo ottaa jo matkalla olutta, joten tupakkaa tekee koko ajan mieli.

Vierailija
10/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaa olutta alkaa ottamaan jo autossa, niin pitää niiden muutenkin pysähdellä koko ajan, eikä vain tupakan takia. Vai pulloonko se meinas pissiä.



Joo, bileautoilijoiden kantsii antaa mennä keskenään.