Ei olis pitänyt katsoa tota Kadonneet sarjaa. Mä en uskalla käydä tänään nukkumaan :/
Kommentit (7)
Semmosta amerikkalais-tyylistä systeemiä. Tunteisiin vetoavaa. Omassa lajissaan hyvä.
Miten se nainen katosi? Kotimatkalla baaristako?
Vierailija:
Miten se nainen katosi? Kotimatkalla baaristako?
Tuo ei päässyt sisälle ravintolaan vaan jäi kökkimään siihen ulkopuolelle. Mutta sen väsky löytyi toisesta ravintolasta. Tuo nainen oli luultavasti matkalla juna-asemalle, vaikkei sillä ollutkaan rahaa. Ja tuo ukko on luultavasti tarjonnut naiselle kyydin ja loppu onkin sitten mysteeri.
Jättikö sen kaverit sen yksin ulos? Mä en ymmärrä tuota heitteille jättämistä. Ikinä en edes teininä jättänyt humalaista kaveria yksin.
Niitä oli 5 hengen porukka. Ja tuon naisen avomies (poikaystävä, what ever) meni ensin sisälle katsomaan, josko heille olisi tilaa. Ja lainaamaan joltain rahaa (naisella oli kuitenkin väskyssään 500 markkaa rahaa). Sitten ravintolaan meni toinen naisista ja lopuksi ne kaksi muuta miestä. Tuo Maarit yritti päästä myöskin ravintolaan, mutta ei päässyt. Ja myöhemmin, kun hän yritti vielä kerran päästä sisään, hänelle ja portsarille tuli riita. Luultavasti Maarit oli kännissä. Nuo miehet tulivat ulos (paitsi se avokki) ja he lähtivät pois. Maarit siis jäi odottamaan tuota avokkia, joka lähti vasta kahden korvilla kotiin ja jätti auton parkkipaikalle.
En mennyt. En koskaan mene jos tullaan tarjoamaan kyytiä. Epäilyttävä hemmo.
mäkin uskallan vaikka olen joutunut rikoksen uhriksi jokun aikaa sitten :(