Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä? Rakastan parhaan ystäväni miestä =( Ja hän rakastaa minua.

Vierailija
05.07.2007 |

Parhaan ystäväni kanssa hänellä on jo 3 lasta ja neljäs tulossa.

En tee tätä tahallani vaan minulla ja ystäväni miehellä on sanoinkuvaamaton henkinen yhteys. Ei sitä voi sanoin selittää. En ole pettänyt mutta ikävä miehen lähelle on suuri. Hänen lähellään rauhoitun ja tunnen itseni todella hyväksi. Ja sama hänellä.

Ystäväni ei ole huomannut mitään.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäisemmän voi tehdä kyllä helpostikin.

Vierailija
22/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies vaan katsoo kummasti kun tuijotat häntä koko ajan niin intensiivisesti. Meillä on ollut vastaava tapaus ja mies on sitä mulle nauranut ihan pissat housussa. En mäkään ota ystävääni tosissaan, pidään häntä hieman säälittävänä. Voi jopa olla et olet kyseinen ystävä, tosin kaikki tiedot ei sitten ihan pidä paikkaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen että sekin välillä häkeltyy ja sekin on iloinen kun minä tulen ja katselee minua vaivihkaa jne.

ap

Vierailija
24/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen tapaus olet! Mies ei ole edes sulle mitään puhunut asiasta ja itse suurin piirtein olet eroa hakemassa! Mistä helvetistä tiedät, etä mies sua rakastaa?! Miten tämä eroaa sun yksipuolisesta ihastumisesta? Miten sen erotat? Ja pliis jotain muuta perustetta kuin " voimakas tunne" !!!

Vierailija
25/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin aika naiivi olet. Sinulla ja ystävän miehellä on sanoinkuvaamaton henkinen yhteys, ikävä miehen lähelle on suuri, hänen lähellään rauhoitut ja tunnet olosi hyväksi. Ja sitten sanoit että miehellä on sama tilanne. Mutta kohta paljastuu, ettet ole miehen kanssa puhunut yhtään mitään asiasta eli et tiedä hänen tunteistaan tuon taivaallista, kuvittelet vain.

Vierailija
26/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin yhtä entistä poikaystävääni. Tuntuu etten ole päässyt hänestä irti 20 vuoden jälkeen, ja tuskin siis koskaan pääsenkään. Aivan uskomaton että pelkästään hänen ajattelemisensa saa aikaan niin voimakkaat tunteet. Hän on naimisissa, minä olen naimissa, ja kummallakin perheet. En ole nähnyt häntä n. 10 vuoteen, eikä hän tiedä näistä tuneistani mitään. Toivon, etten koskaan näe häntä, nyt sentään en enää ajattele häntä kuin satunnaisesti eli en päivittäin ja en edes viikottain.

Vierailija
27/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta voi valita aikuisena ystävää rakkauden eteen.

Itse tein sen ratkaisun jota yksikään ei tässä nyt hyväksy, mutta kannatti.

Tosin kyse ei ollut muutamasta illanistujaisesta minkä perusteella ratkaisuni tein, miehen kanssa asiaa joka kannalta ja todella pitkään jahkattiin kunnes uskalsin lähteä mukaan. Henkinen yhteys oli vahva jo ensinäkemisellä, ja sitä kesti vuosia ennenkuin ekan kerran edes puhuttiin asiasta, ja sen jälkeenkin vielä puhuttiin ja pitkään. Minä ajattelin myös noita katkeruuksia yms, ja tulihan sitä, eikä ole vielä näidenkään vuosien jälkeen ohi, mutta kannatti silti, olen todella onnellinen nyt elämässäni.

Mutta ap, älä tee mitään hätiköityä, ole varma miehestä ja itsestäsi, ja kehota miestä samaan. Ottakaa aikaa.

Vierailija
28/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei minusta voi valita aikuisena ystävää rakkauden eteen.

Itse tein sen ratkaisun jota yksikään ei tässä nyt hyväksy, mutta kannatti.

Tosin kyse ei ollut muutamasta illanistujaisesta minkä perusteella ratkaisuni tein, miehen kanssa asiaa joka kannalta ja todella pitkään jahkattiin kunnes uskalsin lähteä mukaan. Henkinen yhteys oli vahva jo ensinäkemisellä, ja sitä kesti vuosia ennenkuin ekan kerran edes puhuttiin asiasta, ja sen jälkeenkin vielä puhuttiin ja pitkään. Minä ajattelin myös noita katkeruuksia yms, ja tulihan sitä, eikä ole vielä näidenkään vuosien jälkeen ohi, mutta kannatti silti, olen todella onnellinen nyt elämässäni.

Miksi siis mies ei ole eronnut ystävästäsi?Onko ehdottanut ja please,ei mitään ovat vaan lasten takia yhdessä paskaa

Mutta ap, älä tee mitään hätiköityä, ole varma miehestä ja itsestäsi, ja kehota miestä samaan. Ottakaa aikaa.

Vierailija
29/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on 4 lasta, täytyy vanhimman ainakin olla jo niin vanha, että tajuaa tilanteen hyvin. Olisi luultavasti todella katkera sekä isälleen , että sinulle jos heidän perheensä hajoaisi takianne.

Jos lapsen katkeruus/suru ei vaikuttaisi miehen sinua kohtaan tunteemiin tunteisiin, täytyy hänen olla todella tunne kylmä. Yleensäkkin kiertäisin kaukaa ihmisen joka ei aseta lastensa etua omiensa edelle! Eli ap- sinuna yrittäisin tumpata tunteet niin pian kuin mahdollista, ja käyttää järkeä. Miksi ette nauttisi noista varastetuista hetkistä edelleen, ja säilyttäisi tilanteen ennallaan?

Vierailija
30/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTE OO JUTELLEET MUTTA ELÄMÄÄ SUUREMPAA RAKKAUTTA.

MUA NAURATTAA JA SÄÄLITTÄÄ SAMAAN AIKAAN.

TAIDAT OLLA AIKA TYHMÄ, ETTÄ EDES HARKITSET TEKEVÄS NIIN MONELLE IHMISELLE NOIN

Vierailija
31/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tänä kesänä on ollut jo 3 yhteistä illanviettoa ja ehkä parempi jos enempää ei tule koska olen ihan sekaisin ja tunnen hänet henkisesti itsessäni yhtä enemmän ja enemmän. En ole ennen uskonut että tälläistä voi olla?

ap

Vierailija
32/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani menevät todella 10-0 tämän raskaana olevan kolmen lapsen äidille! Sinulle voisin sanoa jotain rumaa jos jaksaisi, mielestäni olet kuitenkin niin turha tapaus, etten jaksa edes haukkua- tiedät itsekin mitä olet?

Vierailija
33/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät ap jossain harhakuvitelmissa on kuin lukisi 70-luvun Hertta-sarjaa, Nyyrikkiä tai Perjantaita.

Vierailija
34/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te valkosella ratsulla ratsasta pois,vaan armoton uusperhe-draama alkas

Vierailija
35/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hymyilee niin nainen on vakuuttunut että se hymyilee siksi että se rakastaa häntä. Jos mies ei hymyile, nainen on vakuuttunut siitä että mies ei hymyile koska rakastaa häntä eikä uskalla paljastaa sitä vaimonsa läsnäollessa tai koska häntä surettaa se etteivät voi olla yhdessä. Jos mies puhuu hänelle se johtuu siitä että heillä on henkinen yhteys. Jos mies ei puhu hänelle, se johtuu siitä ettei heidän tarvitse puhua kun heillä on henkinen yhteys.

Vierailija
36/37 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteillenne ette voi mitään mutta teoillenne kyllä voitte. Pelissä on jotain paljon tärkeämpää kuin te ja teidän tunteenne. Siinä on pian 4 lapsen (ainakin) elämä ja kasvu sekä ystäväsi. Pahinta mitä varmasti ihminen voi ihmissuhteissaan kokea on se että oma mies pettää hyvän ystävän kanssa. Molemmat ovat siloin kieroja ja petollisia häntä kohtaan. En usko että pelkät tunteet loukkaavat niinkään, mutta jos etenette suhteessa yhtään pidemmälle, se repii rikki täysin. Ja jos äiti hajoaa se riistää myös lapsilta paljon.

Pidättäydy tunteinesi ja jos et pysty, hankkiudu etäälle miehestä että ette lipsahda.

Vierailija
37/37 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen vuoksi kannata perheitä hajoittaa. Jos lähtisit ihastuksesi kanssa jossain vaiheessa yhteen, niin kyllähän parin vuoden päästä uusperhesysteemien pyörittäminen olisi vienyt ihanasta romantiikasta jo päällimmäiset höyryt pois ja voisi vaikka varautua etsimään jo uutta jännittävää kutkutusten aiheuttajaa.