Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvetin lomaa tämä muka on???????

Vierailija
04.07.2007 |

kuunnella päivästä toiseen heti aamu 07 alkaen 5½v lapsen kitnöitä valitusta ja haukkumista. Milloin on tylsää, milloin ei kavereita (vaikka löytyy myös 4v sisar), en osaa tehdä kuin pahoja ruokia, ei jaksais pukea itse ja olen tyhmä ja kakkapää.

Tänäänkin vinguttu miljoonasta asiasta viimeks 5min sitten.

Siihen kotityöt ja ruoanlaitot päälle niin jippii.

Se ero tässä on arkeen että ei ole töissä mutta toisaalta siellä sai olla aikuisten parissa ja poissa kotoa.

3-viikkoa tätä takana ja 5-vkoa edessä ja hulluksi tulen:´´(

Ensikesänä aion pitää pennut päiväkodissa yhden viikon niin että lomailen itsekseni päivät.

Kun edes joku joskuis hoitais noita, pääsis miehen kanssa vaikka 1-2vrk hotelliin tai jotain. Äiti sitä äiti tätä äitiäitiäitiäiti kraaaaaaaaaah!!!!!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia AP!

Olen itse opettajana ollessani (=ihana pitkä kesäloma) odottanut kuin kuuta nousevaa, että koulu jo taas alkaisi ja lapsilla alkaisi normaalisti arki pyörimään - se on ihanaa olla koko ajan lasten kanssa, mutta samalla to-del-la uuvuttavaa. Eikä keneltäkään sukulaisilta ole odotettavissa mitään sympatiaa, päin vastoin, voihan meidän lapset tulla teille kanssa, kun kerran saat nauttia tuosta ylipitkästä lomasta. Tekemistä pitäisi olla, mutta kun on hiukankin huonot kelit ja on jo kaikki mahdolliset puistot vierailtu moneen kertaan, ja kotona pitäisi aina olla jotain mukavaa virikettä (muovailuvahailua YHDESSÄ nyt vähintäinkin) niin AP se on ihan OK että sulla on tuollaisia ajatuksia!

Ja varmasti lapsesi on ihan normaaleja vaikka täällä aina on joku muuta diagnostisoimassa, ja sinä olet ihan RIITTÄVÄN hyvä äiti.

☀️☀️☀️

Vierailija
22/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut saavat kyllä hyvälle mielelle kun on vela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi urpo nostaa ikivanhan ketjun ja toiset urpot vastaavat niin kuin AP hyvinkin todennäköisesti vielä lukisi vastauksia.

Vierailija
24/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut saavat kyllä hyvälle mielelle kun on vela.

Jos mä olisin vela, niin keksisin miljoona muutakin tekemistä kuin lukea vauvapalstaa.

Vierailija
25/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi urpo nostaa ikivanhan ketjun ja toiset urpot vastaavat niin kuin AP hyvinkin todennäköisesti vielä lukisi vastauksia.

Mitä sillä on väliä? Nähtävästi aihe ei ole vanhentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi