Laihdutusapua...? (Mielipidettänne kysyisin) ov
Heippa! Olen alkanut vihdoin laihtua - ihan tää perinteinen keino, eli menin ja rakastuin! :-)
Viime viikolla paino putosi 4kg vain siksi, että ensin jännitin tapaamistasmme ja sitten ei ruoka maistunut (ja tuli vähän harrastettua vaakamamboakin ;-)
Tänään ensimmäistä päivää viikkoon kyllä tuntuu nälkä, mutta haluaisin yrittää pitää painon poissa, ja ehkä pudottaakin toisen mokoman?? Olen 175/75.
Olen tänään syönyt:
aamu: 35g vuohenjuustoa (rasvaa 20&), paljon paprikaa ja kurkkua
aamupäivä: iso moniviljapaahtoleipäviipale, pieni sipaus voita, 1 keitetty kananmuna, kaakao
Illalla olen menossa ravintolaan ja aion siellä tilata grillattua lihaa ja salaattia tai keitettyjä kasviksia.
Voinko nyt päivällä syödä annoksen riisiä ja keitettyjä kasviksia, vai olisko parempi syödä paljon mozzarella-tomaattisalaattia ja leipäpala?
Iltapäivävälipala lienee jogurtti tai vesimeloonia.
Kiitos!
Kommentit (3)
Mutta en siltikään söisi juustoa kahta kertaa päivässä.
t. 2
Otin sitten annoksen täysjyväriisiä (en asu Suomessa ja täällä ei edes tiedetä mitä ruisleipä on...) sekä keitettyä kasvismuhennosta (munakoiso, kesäkurpitsa, paprika, sipuli). Hyvää oli, nälkä lähti ja osan jätin. Kiitos vielä tsempeistä ja siitä tiedosta, etten syökään kauhean kauheasti.. ;-) No, jollainhan nää kilot on saavutettukin.
t. ap
Syö ruuaksi vaikka niitä keitettyjä kasviksia ja vähän ruisleipää. Mozzarella salaatti ei voi olla kevyttä ja ainakin valkoinen riisi on ihan höttöruokaa.
Onnea laihdutukseen!!!